0 6

2.5K 301 150
                                    

Baekhyun sırasında düşüncelere dalmışken onu düşüncelerinden ayıran cebinde titreyen telefonuydu. Cebindeki telefonu çıkarıp kimin aradığına baktığında bir an sevinmişti. Ama sevinci kısa sürmüştü. Onlar ayrılmıştı. Bir an bunu unutmuştu.

Açmak ve açmak arasında gidip gelirken açmak isteyen tarafı daha ağır basınca telefonu yüzünün hizasına getirip görüntülü aramayı yanıtladığında ekranda beliren yüz endişelenmesine sebep olmuştu.

"Chanyeol ne bu halin?" Gözleri ben saatlerce ağladım diye bas bas bağırıyordu. Saçları birbirine girmişti ve dudağı patlamıştı. Baekhyun onun biriyle kavga ettiğini düşünüyordu. Ama neden ağladığını çözememişti.

"B-baek.. B-baekhyun ben kötü bir şey yapmadım." Ve sarhoştu. Baekhyun düşündü. Chanyeol sarhoş olduğunda içinde sakladığı neyi varsa söyleyebilecek biriydi. Belki neden evli olduğunu öğrenebilirdi.

"Chanyeol hadi anlat bana ne oldu?" Chanyeol burnunu çekip telefona yaklaşmıştı.

"B-ben ben Baekhyun istemeden oldu. B-ben istemedim. O-onunla olmak istemedim. D-dün gece nasıl oldu bilmiyorum onu sen sandım Baekhyun." Baekhyun'un gözlerine yaşlar dolarken Chanyeol'ün neyi anlatmaya çalıştığını çok iyi anlamıştı.

"C-chanyeol bu normal değil mi o senin karın?" Chanyeol'ün bakışları ciddileşmiş Baekhyun'a tuhaf bakmaya başlamıştı.

"E-evet o benim resmi olarak karım ama kalbim başkasının. B-ben başkasınım. Ö-özür dilerim Baekhyun seni bir kez daha aldattığım için. B-bu kez sana yalan söylemek istemedim." Baekhyun gözyaşlarını silip gülümsedi.

"Keşke yine yalan söyleseydin Chanyeol." Bir süre Chanyeol'e bakıp aramayı sonlandırdı. Telefonu rastgele fırlatıp hıçkırıklara boğuldu.

Ufacık bir umudu vardı. İlk karın yağmasını bekliyordu. Ama artık beklemesine gerek yoktu. Chanyeol onu bir kez daha aldatmıştı ve bunu affetmesi imkansızdı.

Sınıfa giren arkadaşları Baekhyun'un hıçkırarak ağladığını fark edince endişelenmişlerdi. Ama neyi olduğunu sormaya korkuyorlardı. Baekhyun değişmişti çünkü. Neşeli, sevecen, arkadaş canlısı o Baekhyun gitmişti.

Belki de bir daha geri gelmeyecekti.

~~

Y/N: Çok kısa farkındayım ama yarın bir bölüm daha atacağım artık onda telafi ederim~

Chanyeol'ün karısı kim olsun ya ben karar veremiyorum ;(
He onada kızmayın bu kurguda Baekhyun'dan sonra en masum kişi o 😂

Spoi de verdim gidiyorum iyi akşamlar hepinize😘

you wont miss me :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin