1 1

2.3K 254 227
                                    

baekhee: Chanyeol sen ne yapmaya çalışıyorsun? Söylediğin yalanlar bana fazlasıyla ağır gelirken okulun ortasında beni öpüp rezil ederek ne yapmaya çalışıyorsun göt herif! Niyetin beni metresin olarak tanıtmak mı?! Aferin başardın! Bütün okul evli bir adamın altına girdiğimi düşünüyor! Senden nefret ediyorum!

chanyeol: Seni herkesin önünde öpmem hataydı kabül ediyorum.

baekhee: Chanyeol benden uzak dur!

chanyeol: İmkansızı istiyorsun Baekhyun. Ben sensiz yapamam. Senden uzak duramam. Seni öpmeden, sana sarılmadan duramam.

baekhee: Niye bana yalan söyledin? Neden gözümün içine bakarak bana yalan söyledin? Niye hayatımı mahvettin?! Kalbimi niye çaldın?! Bana bunların cevabını ver artık bıktım!

chanyeol: Mecburdum. Her şeyi senden saklamam gerekiyordu. Özür dilerim Baekhyun.

baekhee: Chanyeol  ben daha çok küçüğüm. 10 yaşında babamı kaybettim. Ardından babamın bıraktığı mektupla bir abimin olduğunu öğrendim. 15 yaşımda annemin hastalığını öğrendim. Yaşadıklarım hiç kolay şeyler değil. Tam seninle mutluluğu buldum derken asıl mutsuzluğu seninle yaşadım. Bana yalan söyleyerek yaşattın. Ben yoruldum artık.

chanyeol: Özür dilerim Baekhyun.

baekhee: Dileme göt herif! Beni tamamen kaybedeceksin böyle yaparak! Her şeyi anlat bana, anlat da artık üzülmeyeyim.

chanyeol: Anlatmak istemiyormuyum sanıyorsun! Senin hissettiklerinin iki katını belki de on katını nefes aldığım her salise yaşıyorum. Yaptıklarımın cezasını fazlasıyla çekiyorum. Her gece gördüğüm kabusları sen biliyorsun. Senin kadar bende kötüyüm. Ama mecburum Baekhyun. Bazı şeyleri senden saklamaya mecburum. Lütfen beni anlamaya çalış kendini benim yerime koy senin üzülmeni istemiyorum o yüzden bilmemelisin.

baekhee: Sojin'i gerçekten seviyor musun?

chanyeol: Evet. Sen nasıl Sehun'u seviyorsan bende onu öyle seviyorum.

baekhee: En azından neden Sojin'den bir çocuğun var bana onu söyle.

chanyeol: Sarhoştum. O da sarhoştu. Nasıl olduğunu bilmiyorum. Sonra hamile olduğunu öğrendim ve biz suçluyduk ona kıyamadım.

baekhee: Peki neden evlendin onunla?

chanyeol: Bunu anlatamam Baekhyun.

baekhee: Biliyor musun Chanyeol? Anlattıkların bana hiç inandırıcı gelmiyor. Sonuçta sen bana bir sürü yalan söyledin ve belki de bu da o yalanların biri.

chanyeol: Doğru söylüyorum Baekhyun. Seni sevdiğimi biliyorsun yalan söylemiyorum.

baekhee: Sevginden bile şüpheliyim. Sana güvenmiyorum artık. Bana anlatmadığın şeyleri duyduğumda bile sana inanabileceğimi bile düşünmüyorum.

chanyeol: Baekhyun yapma. Seni seviyorum. Anlattığım yada anlatacağım her şey doğru. Bundan sonra sana yalan söyleyerek elime ne geçecek ki? Seni kaybetmek üzereyim yalan söyleyerek neden tamamen kaybedeyim?

baekhee: Beni çoktan kaybettin.

chanyeol: Hayır! Anlattıklarımdan sonra tekrar sevgili olacağız!

baekhee: Kendini kandırmaktan vazgeç! Senin bir çocuğun ve karın var anlattıklarına inansam bile seninle olamam.

chanyeol: Sojin'e seni anlattım Baekhyun. Biz boşanacağız.

baekhee: Sojin seni seviyor gerizekalı! Chanyeol beni aldatmaz dediğinde senden o kadar emindi ki.

chanyeol: Sevmesi bir şeyi değiştirmez ben seni seviyorum ve ailemde seninle olmamı istiyor.

baekhee: Sen adi herifin tekisin Chanyeol! Ne yapacaksın boşanıp onu bir kenara mı atacaksın?!

chanyeol: Baekhyun daha fazla bu konuyu konuşmak istemiyorum.

baekhee: Senin göt herifliğin yüzünden Sojin sevmediği biriyle birlikte oldu hatta hamile kaldı! Onun ne kadar üzüldüğünü, neler hissettiğini biliyor muydun?! Kendimden iğreniyorum ben mutluyken bir başkası mutsuzdu! Neden? Hepsi senin yüzünden!

chanyeol: BEN KÖTÜ BİR ŞEY YAPMADIM! NELER YAŞADIĞIMI BİLMİYORSUN! 2 SENEDİR UYUYAMADIĞIMI BİLMİYORSUN! SENİNLEYKEN SANA YALAN SÖYLEMENİN NE KADAR ACITTIĞINI BİLMİYORSUN! HİÇBİR ŞEY BİLDİĞİN YOK BAEKHYUN! SENİ SEVMESEM GÖT HERİFİN TEKİ OLSAM ŞUAN DA SENİNLE KONUŞUYOR OLMAZDIM!

baekhee: Kar yağıyor.

chanyeol: Dışarı çık. Kapıda bir araba bekliyor ona bin ve yanıma gel.

baekhee çevrimdışı~

~~

Y/N: Burada bitirilir mi ya ne kötü yazarım~ kkk

Her şey açığa kavuşacak diğer bölüm bebişler Baekhyun her şeyi öğrendiğinde ya Chanyeol'ü affedicek ya da nolur bilemiyorum sjdjkdkd

Sizi seviyorum yeni bölümü en kısa zamanda atmaya çalışacağım~❤

you wont miss me :: chanbaekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin