Κεφαλαιο 5

380 30 0
                                    

Έτρεξα στην τουαλέτα και με το που μπήκα ξέρασα μέσα στον νυπτήρα. Κοταξα στον καθρέπτη και είδα το πρόσωπο μου να έχει πριστει και να πονάνε τα πλευρά μου. Κάτι μου συνέβαινε αλλά δεν ήξερα τι ...

Μέχρι χθες ήμουνα σχετικά καλα αλλά τώρα έτσι ξαφνικά δεν ξέρω τι με έπιασε. Εριξα λίγο νερό στο πρόσωπο μου για να συνελθω αλλά αντί για αυτο ένιωσα τα πόδια μου να λυγίζουν να είναι τόσο αδύναμα ώστε να μην μπορούν να αντέξουν το βάρος μου και όπως ήταν φυσικό επεσα στο πάτωμα. Εμεινα κάτω για λίγα λεπτά μέχρι να βρω ξανά την δύναμη για να σηκωθώ. Ηταν αδύνατο όμως! Προσπάθησα να φωνάξω βοήθεια αλλά το μόνο που βγήκε ήταν μια τσιριχτή φωνούλα που με κόπο είχε βγεί. Τι είχε πάθει η φωνη μου; Προσπάθησα ξανά αλλά τίποτα είχα μείνει χωρίς φωνή χωρίς δύναμη να σηκωθώ απο το πάτωμα, χωρίς τίποτα. Είχα μείνει χωρίς τίποτα.

Έκλεισα τα ματιά μου περιμένοντας όλο και κάποιον ώστε να με προσέξει αλλά κανείς δεν ήρθε. Είχα αρχίσει να φρικάρω, ώσπου είδα μια σκιά. Προσπάθησα να φωνάξω αλλά τίποτα. Η σκιά με πλησίαζε και τότε είδα το πιο παραμορφωμένο πρόσωπο που έχω δει στην ζωή μου.

Ηταν ένας άνδρας με μια τεράστια ουλή στη δεξιά μεριά του προσώπου του. Ηταν σημαδεμένος. Απορουσα πως κάποιος μπορούσε να ζει με τέτοια ουλή, εγω πάντως θα προτιμούσα να πεθάνω! ο άνδρας φορούσε ένα μανδύα ο οποίος έδειχνε σαν να βρισκόμασταν στον 18ο αιώνα με κοιτούσε με αυτά τα άψυχα μαύρα ματιά! Προσπαθούσα να φωνάξω αλλά δεν μπορούσα. Προσπαθούσα να κουνηθώ αλλά δεν μπορούσα. Έκλεισα τα ματιά μου για να αποφύγω αυτή την δυσάρεστη θέα και όταν τα άνοιξα ο άνδρας με την ουλή είχε εξαφανιστεί. Αμέσως τα χέρια μου ελευθερωθηκαν όπως και τα πόδια μου αλλά και η φωνη μου. Δεν ήξερα ποιος ήταν αυτός ο άνδρας με την ουλή, αλλά οποίος και αν ήταν δεν ήθελα να τον ξαναδώ μπροστά μου. Ωστόσο συλλογίστηκα αν όλα αυτά ήταν της φαντασίας μου ή όχι. Αν γινόταν πριν απο τρία χρόνια θα έλεγα ότι τα είχα ονειρευτεί αλλά δεν θα το έλεγα και για τώρα.

Σηκώθηκα και κοιταχτηκα στον καθρέπτη. Το πρίξημο είχε υποχωρήσει το ίδιο και ο πόνος στα πλευρά μου. Δεν ξέρω τι συνέβαινε ούτε αν ήταν αλήθεια ή ψέματα το μόνο που ήθελα ήταν να μιλήσω σε κάποιον, αλλά σε ποιον;

Έτρεξα στην τάξη κοιτάζοντας δεξιά και αριστερά για να δώ αν ήταν πάλι αυτός ο άνδρας με την ουλή πουθενά. Εφτασα στην πόρτα της τάξης μου και όλοι με κοίταξαν με καχυποψία.

"Κυρία Μέγκαν δεν λέγατε ότι θα πάτε τουαλέτα;" Μου είπε η καθηγήτρια

"Μα πήγα" είπα σοκαρισμένη

Blood MoonWhere stories live. Discover now