Κεφαλαιο 6

322 27 0
                                    

"Τα θαλάσσωσες. Και σου το είπα να μην την παρακολουθήσουμε. Κάτι ήξερε ο Ανώτερος, να δώ τώρα τι θα κανείς!"

Ο άνδρας με την ουλή πήγαινε πάνω κάτω και προσπαθούσε να σκεφτεί. Το κορίτσι τον είχε δει και το πιο σημαντικότερο είχε ασκήσει μαγεία πανω της που τον καθιστούσε υπεύθυνο για πολλά παραπτώματα τα οποία αν τα μάθαιναν οι Σεβαστοί και ειδικότερα ο Ανώτερος, υπήρχε περίπτωση να του αφαιρέσουν τις μαγικες του ικανότητες. Τα είχε κάνει θάλασσα και το ήξερε πολύ καλα! Ομως έπρεπε να κάνει κάτι τώρα. Το κορίτσι σίγουρα θα είχε καταλάβει ότι κάτι δεν παει καλά αλλα αυτο που φοβόταν πιο πολύ ήταν αυτο που είχε βιώσει το κορίτσι και αν θα τολμούσε να μιλήσει σε κάποιον για αυτο, και για το καλο και αυτού και του κοριτσιού να μην το είχε κάνει.

Ομως τώρα έπρεπε να σκεφτεί ένα δεύτερο σχέδιο για προσελκύσει το κορίτσι χωρίς να μάθει ότι ήταν αυτός στην τουαλέτα.

"Μπορείς να σταματήσεις να πηγαίνεις πέρα δώθε και να μου πεις τι θα κάνουμε; Ελπίζω να μην με είδε το κορίτσι γιατί δεν θέλω να έχω μπλεξίματα, όσο για σένα καλα να παθεις δεν με είχες ακούσει και τώρα ψάχνεις να βρεις και άκρη" του ειπε ο άνδρας με τον μανδύα. Σε μια στιγμή ο άνδρας με την ουλή έγινε κατα κόκκινος απο τον θυμό του και άρχιζε να σιγοψυθιριζει κάτι. Αμέσως ο άνδρας με τον μανδύα ένιωθε να πνίγεται, να πνίγεται όλο και πιο πολύ μέχρι που έπεσε κάτω στο πάτωμα σηκώνοντας το χέρι του σαν να έδειχνε έλεος. Ο άνδρας με την ουλή δεν σταμάτησε και συγκεντρώθηκε ακόμα πιο πολύ. Ο άνδρας με τον μανδύα βρισκόταν ακόμα στο πάτωμα και το σώμα του άρχιζε να κάνει σπασμούς και τα ματιά του να έχουν βούρκο δει όπου αντί για δάκρυα είχε αίμα! Σε λίγα δευτερόλεπτα ο άνδρας με την ουλή σταμάτησε, πλησίασε τον άνδρα με τον μανδύα και τον κοίταξε μέσα άψυχα ματιά του και του είπε "αυτο για να μάθεις να μιλάς όταν πρέπει να μιλάς".

Blood MoonWhere stories live. Discover now