Κεφαλαιο 11

254 24 0
                                    

Ηταν ένας υπέροχος κόσμος, ένας κόσμος που λίγοι είχαν την δυνατότητα να δουν και να θαυμάσουν. Η κοπέλα ήταν απο τους τυχερούς που μπορούσαν να βρίσκονται μέσα στον πιο γλυκό εφιάλτη τους. Την παρακολουθούσα γοητευμενος με την κάθε της κίνηση, την κάθε της ανάσα να έρχεται και να φεύγει. Ενα τόσο όμορφο πλάσμα ήταν αδύνατον να θυσιαστει, μακάρι να μπορούσε να διαλέξει αλλα ο Μέγας είχε διαλέξει αντί για αυτήν, με το έτσι θέλω όρισε την μοίρα της στα άστρα της μαγείας. Για αυτήν θα γίνουν πολλές μαχες, θα πεθάνουν πολλοί για να εκπληρώσει το πεπρωμένο της. Αλλα γιατι αυτήν;

Συνέχιζα να την κοιτάζω κρυμμένος πίσω απο τα πελώρια δέντρα. Μακάρι να ήξερε τι την περιμένει, μακάρι να ήξερε τι σχέδια ραδιουργουν για αυτήν. Και αυτή τόσο όμορφη και τόσο εύθραυστη. Πρέπει να την προστατεψω! Θα κάνω τα πάντα για αυτήν, για το άλλους μισο. Δεν θα αφήσω κανένα να της κάνει κακό.

Θυμάμαι την μέρα που και εγω είχα βρεθεί στην θέση της. Ποσο με είχε τρομάξει η όλη ιδέα περί μάγους, βρικολακες, κόσμους. Μου πήρε πολυ καιρό για να το συνηθισω, ακόμα και τώρα έχω αμφιβολίες για πολλα πράγματα. Είναι δύσκολο να ανήκεις σε άλλο κόσμο απο αυτο που έχεις ζήσει, έχεις μεγαλώσει, έχεις μάθει να φερεσαι με συγκεκριμένο τροπο και με συγκεκριμένα πρότυπα. Το στάδιο προσαρμογής της πρέπει να κρατήσει όσο το δυνατόν λιγότερο, για το καλό όλων μας!

Ο Πατρον είναι καλός εκπαιδευτής, καλύτερος απο την Λενα που είχε εκπαιδεύσει εμένα. Βέβαια η κοπέλα ήταν η εκλεκτή, αυτή που θα πολεμήσει για τον κόσμο της μαγείας, αυτή που θα θυσιάσει τα αισθήματα της για το κοινό καλό. Την κοίταζα καθώς προσπαθούσε να ανεβάσει τις σταγόνες των δέντρων στην ατμόσφαιρα. Έχει ένα ξεχωριστό χάρισμα αυτή η κοπέλα, ένα χάρισμα που και εγω ο ίδιος δεν μπορω να προσδιορίσω. Έχει κάτι που μαγνητιζει τους γύρω της, τους πλαθει μέσα σε μια διαφανή σακούλα και τους κάνει ότι θέλει. Για αυτήν θα έκαναν τα πάντα αυτοί που έχει μέσα η σακούλα. Αναρωτιέμαι μήπως ήμουν και εγω ένας απο αυτούς...

Blood MoonWhere stories live. Discover now