Κεφαλαιο 2

469 34 2
                                    

"Ένα, δυο, τρία. ΧΑΑ, ώρα να ξυπνησεις ωραία κοιμωμενη"

"Δεν θέλω, αφήστε με να απόλαυσω πέντε λεπτά ύπνου", είπα και κουκουλωθηκα ως το κεφαλι.

"Χει είναι σήμερα τα γενέθλια σου δεν μπορείς να τα περάσεις στο κρεβάτι και μάλιστα με το να κοιμασε. Αντε σήκω".

"Βρε Μαμα κατάλαβε με μια φορά μονάχα" είπα με παράπονο μπάς και με αφήσει να κοιμηθώ.

"Δεν ακούω τίποτα. Ξυπνά" γυρισε και με κοιταξε νευριασμενη καθώς έβγαινε απο το δωμάτιο.

Αχ τι τραβάω Θεέ μου, σκέφτηκα και σηκώθηκα απο το κρεβάτι και αφήνοντας την ζεστασιά του μαζί με τον εφιάλτη που είχα δει χθες το βράδυ. Τώρα τελευταία βλέπω αρκετά συχνά εφιάλτες οι οποίοι με βασανίζουν και έχω αρχίσει να χανω το μυαλό μου. Η ψυχολόγος του σχολείου λέει ότι είναι απο το άγχος και την έλλειψη φαγητού στον οργανισμό μου όπου ο συνδυασμός αυτός έχει αποτέλεσμα τις διαταραχές του ύπνου μου. Βλακείες λέω εγω ! Μια χαρα τρώω και όσον αφορά το άγχος καρφακι δεν μου καίγεται για τίποτα και για κανέναν. Ωστόσο ο τελευταίος με ανησύχησε, έμοιαζε τόσο αληθινός... Μπα πρέπει να κοψω τα πολλά πολλά με την Άλις έχει αρχίσει να με επηρεάζει με τα μεταφυσικά πλάσματα της.

Καθώς έβαζα το παντελόνι μου χτύπησε το τηλέφωνο μου και μέσα στην ακαταστασία του δωματίου μου ήταν αδύνατο να το βρώ. Πεταμένα ρούχα εδώ και εκεί κάλτσες εσώρουχα βιβλία χρειαζοσουν ολόκληρο συνεργείο για να καταφερνες να δεις έστω και το χρώμα του πατωματος.

Είχα τσακωθει πολλές φορές με την Μαμα μου για αυτο το θέμα αλλά δεν μπορούσα να κάνω και πολλά, μια φορά είχα επειχηρησει να το τακτοποιήσω κάπως και κατέληξα να κυνηγαω σε όλο το σπίτι το σκύλο μου την Λούσι η οποία είχε πάρει ένα σωρό ρούχα και δεν έλεγε να μου τα δωσει πίσω. Τόσο πεισματάρικο σκυλί! Βέβαια πήρε κάτι και απο το αφεντικό του οπότε δεν την κατηγορώ.

Οταν τελικά το βρήκα μέσα σε ένα συρτάρι -δεν ξέρω πραγματικά πως βρέθηκε εκεί- είδα ότι όπως το είχα φανταστεί με είχε πάρει η Άλις και μου είχαν στείλει μήνυμα αλλά 6 άτομα για να μου ευχηθουν. Αμέσως την πήρα πίσω και βρέθηκα να περιμένω 10 δευτερόλεπτα μέχρι να αποφασίσει να απαντησει.

"Να φανταστώ ότι πάλι είχες χάσει το τηλέφωνο σου μέσα στο δωμάτιο σου έτσι;" Μου απάντησε με ένα ειρωνικό ύφος που ξέρει καλα να περνει

"Congrats επεσες μέσα για άλλη μια φορά" της είπα και βαλθηκα να προσπαθώ να βάλω μια μπλούζα που δεν έλεγε να μπει .

Blood MoonDonde viven las historias. Descúbrelo ahora