Ateş koşarak çatıdan indi. Okulun koridorunda hızlı hızlı yürüyordu. Ateş'in yanağı tamamen kan olmuştu. Artık kan yanağından yere süzülüyordu.
Herkes ateş'e bakıyordu ama ateş umursamadan yürümeye devam etti.
Ordan bazı kız öğrenciler:"Şuna bak ya. yine kiminle kavga etmiş de bu hale gelmiş. Yazık çok fazla kanamıyor mu?"
Ordan bir öğretmen gelip ateşin önüne geçti.
"Bu halin ne yine. kiminle kavga ettin. Ne bu hal!" dedi. Ateş dönerek
"Bu sizi ilgiendirmez zaten son günüm bırakın gideyim."
"Hayır! hiçbir yere gidemezsin Pansuman falan yapalım."
"İstemiyorum! Zaten sizden izin alan da yok gitmem lazım!"
"Hey! Hey! Çabuk geri dön! Çabuk buraya gel." ateş hızlı yürür ve arkasındaki öğretmenine şöyle der:
" Benim burdaki hayatım çoktan bitti. Bu yüzden artık gidiyorum."der ve hemen ordan uzaklaşır.
Ateş koşarak okulun arkasına gider. O çocuklar efe yi dövüyorlardır.
Ateş:"Ne yaptığınızı sanıyorsunuz! Hemen onu bırakın."
"Aa demek geldin çok bekledik. bizim için sorun yok onun için vardı."karşıdan eğilip ateş'in yanağına doğru bakar.
"Darıldım ama... Bizden önce kimle kavga ettin. Yazık olmuş sana hiç sözünde durmuyorsun."dedi alaycı bir şekilde.
Ateş hemen ahmetin yanındaki çocuklara bakar ahmet gibi üç kişi vardır. Çocukları bırakıp direk ahmetin üstüne yürür.
Ve ahmet'e yumruk atar. Diğer çocuklar da ateş'in yanına koşar ve ateş'e vurmaya başlarlar. Ateş ters takla atıp onlardan kurtulur ve birinin yüzüne tekme atar diğerinede yumruk...
Ahmet hayla yumruğun etkisinden çıkamamıştır. Ateş ahmet'e doğru yürürken arkasından biri ahmet gibi çocuk ona doğru koşar. Ateş
seslerden fark eder ve onu omzundan devirip yere düşürür. Çocuk acı içinde kıvranır. Ateş eğilerek ahmet'e"Bir daha ne bana, ne de yakın olduklarıma bulaşmayacaksın anladın mı?"
O anda efe ateş'e bağırır:
"Ateş dikkat et!"der ve arkasından bir çocuk onu ahmetin omzundan itip onu yere yatırır. Tam yumruk atıcakken biri gelir. Ama gelen o çocukların ne arkadaşı ne de dışardan biri o...
Ateş kavgadan çıktıktan sonra o kadar şaşkındı ki yüzündeki kan izi artık kurumuş,yapışmıştı yüzüne. Ateş okula doğru yürüdü ve kendi kendine
"Dedem bu yara izini görünce kesinlikle beni öldürücek ahh şu şansım"der
Ve okula gider. Okulun son saatlariydi vedalaşma zamanı gelmişti.
"Beni sevmesinizde artık gidiyorum. Hoşçakkalın ben den sonra bu okul nasıl olur bilmem, bilmiyorum da hoşçakkalın" der ve efe' nin yanına gider
"Hoşçakkal kardeşim her şey için saol sen olmasan şimdi ne haldeydim saol. Ha bu arada sen dövüşürken o gelen çocuk kimdi?" der efe
"Önemli değil. Asıl ben teşekkür ederim hoşçakkal ama mutlaka görüşelim yine" der ve saatine bakar."geç kaldım gidiyorum."
"Hey! O çocuk kimdi? Neyse Hoşçakkal."
Der ve ateş hızlıca eve gider. Eve girdiğinde ışıklar kapalıdır.sessizce "dede dede. oh uyumuş sesi çıkmıyor. İyi zamanlama."der ve ışıklar bir anda açılır ışıkları açan dedesidir.
"Evet iyi zamanlama. nerdesin saate bak gecenin on ikisi bu saate kadar nerde gezdin yine bardaydın dimi."
"Aah dede burdamıydın sen."
"Evet"
"Ahh... Şey..."
"Yüzüne ne oldu." der ve kafasına vurur."ben sana kavga etmiycen bir daha demedim mi? Şu yaraya bak çıh çıh çıh"
"Ahh dede ya niye vuruyorsun yok birşey ben yatıyorum.aa evet valizimi hazırlıycam dimi dede yarın kaçta gidicem dede söylesene bana para yoluycaksın dimi dede aç kalmayayım"der dedesinin dediklerini geçiştirmek için
"Dur sonra hazırlarsın gel sana orda ne yapacağını anlatıcam Öncelikle uslu bir çocuk olursan sana para yoluycam yok olmam dersen part-time (yarı zamanlı iş)yaparsın kendi paranı, kendi harçlını çıkartırsın."
"Ya dede ya"
" lafımı kesme! Ev olarak okulunun yanın da,bara uzak bir ev tuttum sana. biri daha orda senle yaşıyacak ona göre ev arkadaşın eve her gün erken geldiğinde kirayı ödemiş olacaksın. Ama geç gelirsen kirayı senden isterim anladın mı?"
"Dede bu ne ya ev hapsi verdin resmen insan torunundan hiç kira ister mi?"
"Öyle bir ister ki. Sen daha hayatı bilmiyorsun insanlar ne acılar çekiyor."
" yine başladı."
" sen insanları dövüyorsun Okulunda sana psikopat diyiyorlarmış öyle duydum. Yeni okulunda böyle bir şey olmamasına dikkat et!"
"Tamam tamam dikkat ederim."
"Yok yok ben seni bu zamana kadar çok şımartım Artık yok! zenginiz diye insanları küçük görüp ezdin sırf büyüyünce ceo (büyük şirketlerin başkanı) olacaksın diye insanları ezme benim gibi ceo ol sonra tek torunum olan sana şirketleri emanet edeyim."
"Tamam dede ben yatıyorum."
"Bavulunu hazırla, yüzüne pansuman yap öyle yat."
"Tamam..."
"Ahh bu çocuk bir gün beni öldürecek."der dedesi ve ateş odasına gider.
"Ahh seni özliyecem." der ve yatana yatar.
Arkadaşlar o gizli adam ilerki bölümlerde ortaya çıkacak asıl hikaye şimdi başlıyor.
İyi okumalar :DPart -time: yarı zamanlı iş
CEO: büyük şirketlerin başkanı
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afetmeyen Psikopat (Zor Anlar)
Teen FictionKabusun önüne çıkmaya var mısın? ya da korkup saklanacak mısın? Sana ihanet edenlerle savaşacak mısın? ya da savaşmayıp gerimi çekileceksin? ve hiç aşık olacak mısın?