Sabah olur, Ateş yatağından kalkar, Yatağını toplar. Ve kıyafetlerini alır. Hemen giyinip odasından çıkar.
"Dede, dede, dede ben kalktım hadi gidelim."
"Saat kaç oldu. Geç kalıcaz gel önce kahvaltı edelim."
"Hayır dede ben etmiyeceğim hadi sende çabuk ol."
"Gelip buraya kahvaltını et! Yoksa sana para göndermem ona göre."
"Ah dede ya hep tehtid ediyorsun."
"Ben tehdid etmiyorum oğlum sadece olacakları söylüyorum."
"Tabi,tabi" der ve kahvaltı masasına oturur.
Kahvaltı etikten sonra ateş masadan kalkar ve odasına çıkıp bavulunu alır. Dedesi:
"Hadi indir şu bavulunu bir bavulu indiremiyorsun. O kadar idman ne içindi! Çabuk arkamdan gel!" der ve dedesi dışarı çıkar. Ateş dışarı çıktığın da etrafına bakar. Etraf yemyeşil dir. Çiçekler,ağaçlar,fıskiyeler bir anda gözüne güzel gözükmüştü.
"Burayı özleyeceğim" der. Dedesi:
"Hadi geç kalıyoruz şöför bekliyor. Hadi!" der dedesi. Ateş kazağında asılı olan siyah gözlüğü çıkartıp gözüne takar.
"Bekle beni istanbul, ben geliyorum." der ve siyah lüks bir arabaya binerler. Ordan otogara giderler otogara vardıklarında
"Hadi bin. Geç kalacaksın otobüs şimdi kalkacak Kaçırma orada sorun çıkartma ben haberini duyarım dün konuştuklarımızı unutma ve yanındaki çocuğu da dövüp,tehdit etme tamam mı?"
"Tamam dede"
"Gel bir sarılayım sana" der ve ateş'le sarılırlar.
"Tamam dede Sen beni düşünme hadi eve git bana kimse zarar veremez bilmiyor musun?"
"Ben zaten başkaları için endişeleniyorum."biranda ateş dedesinden ayrılır.
"Ne! Aaa tamam tamam hadi ben gidiyorum sende git eve dinlen yorulmuşsundur ben seni inince ararım."
"İyi tamam al şunu evini burdan bulursun birini yanında göndermeme gerek yok herhalde arıycağım seni sonra tamam mı?" ateş'e dedesi evi bulabilmesi için bir yol haritası vermiştir.
"Tamam hadi git sen"der ve ateş otobüse biner ve kendi yerine geçip oturur.
Yol boyunca uyur arada molalar olunca ateş çıkıp dışar da dolaşır. Sadece Bir molada yemek yemiştir. Sabah olur istanbula varmasına yarım saat kalmıştır. Ateş uyanır saatine bakar ve o anda karnı guruldar ateş elini karnına koyar.
"Açlıktan ölücem galiba. Aah bacaklarım oturmaktan tutulmuşlar hay ben böyle işin"
O anda otobüs istanbul'a gelmiştir. herkes otobüsten iniyordur sonra ateş kalktı o da otobüsten indi ordaki görevliye söyleyip bavulunu aldı dedesinin verdiği evinin haritasına baktı aslında istanbul'a ilk gelişi değilidi heryeri avucunun içi gibi biliyordu.
Sonra kağıdı buruşturup çantasına koydu. Evine doğru yürüdü
"İstanbul hiç değişmemiş,hep aynı bu zamana kadar hayla onlar duruyormudur ki?"dedi ve evine vardı. Anahtarı çıkartıp kilidine sokup çevirdi.
içeri girdiğin de bir kişi koltukta yatıyordu.ateş yüzünü çevirdi sonra yine baktı yatan onun gibi bir adamdı üstün de atletli vardı. Ev çok pisti çoraplar bir yerde yemek tabakları, çöpler gayet pis biriydi.
"Hey! Sen kalk ordan."
"Aa geldin mi? Baya erken geldin daha yarım saat vardı gelmene."
"Tamam geldim işte kes! Bu evin hali ne ben burdamı yaşıyacam. Bu dedem gerçekten çok zalim birkere ev arkadaşına bak kız falan olsa daha güzel olurdu" dedi. Ateş adam'a doğru yürüdü yavaş,yavaş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afetmeyen Psikopat (Zor Anlar)
Teen FictionKabusun önüne çıkmaya var mısın? ya da korkup saklanacak mısın? Sana ihanet edenlerle savaşacak mısın? ya da savaşmayıp gerimi çekileceksin? ve hiç aşık olacak mısın?