"Artık benim için ters köşe yapma vakti gelmişti, Fazla dayanmıştım, Artık gerçek yüzüme geri dönmeliydim.Sabahın ilk ışıkları ardında yürüyordum."
Ateş'in üstünde siyah v yaka bir tişört, siyah dara yakın bir pantalon vardı. Tamamen simsiyah'tı. Bir depoya girdi orda ateş gibi on kişi vardı.
"Nasılsınız? uzun zaman oldu."
"Senin burda ne işin var."
" Ergüvenç lisesine gelicek misiniz? Bir kaç kişiyle sorunlarım var."
"Biz zaten senin okuduğun okulda okuyoruz. Bu aralar işlerimiz vardı ondan okula uğrayamayadık. "Ateşin etrafında dolanır.
"Artık gelirsiniz herhalde."
"Bakarız.Duyduğuma göre artık istanbuldaymışsın. öyle mi?"
"Evet öyle. berk."
"Hiç değişmemişsin hayla aynısın doğruyu söyle bana masum yüzlü masken düştü dimi ondan geldin bana."
berk gidip ordaki sandalyeye oturur. Yanında da üç tane adam vardır.
" Daha düşmedi ama ben ihanet'e başvurcam ve bu maskeyi kendim düşürcem o kişiye de ihanet etmiş olucam. O okul da barınmam için gerekli bu." der ve güler.
" ilk defa maskeni kendin düşürüceksin. Ona iyiyim diye yaklaştın dimi."
"Evet."
"Kurbanın kim"
"Benim yaşım da bir çocuk tanıyor musun? Ekin kuş."
"Aa evet şu kötüymüş gibi davranan ama bir halt olmayan çocuk.Tamam
Geliyoruz. Ona hiç yalan söyledin mi?""İşte masum rolü yaptım. Bir de yalandan ağladım. Ama diğer dediğim herşey gerçekti. Gerçek yüzüme geri dönüyorum. Sadece bu akşama kadar iyi rolü yapıcam sonra saklanmayacağım gerçek yüzümle ortaya çıkıcam."
" o zaman iyi şanslar. Akşam görüşürüz."
"Tamam gelin mutlaka"
"Orda olucaz."
Ateş yolda ekin'i arar
"Alo ateş ne yapıyorsun? Okula niye gelmedin."
"İşlerim vardı akşam boş musun?"
"Evet de ne oldu. Yine nereye gidicez."
"Hiç beklemediğin bir yere. "
"Niye gizemli konuşuyorsun." ateş telefonu kendinden uzaklaştırır ve güler.
"Gelince görürsün."
"Tamam nerde buluşucaz."
"Okul'a gelirim ordan gideriz."
"Tamam o zaman."
"Bekle geliyorum ekin" der ve telefonu kapatır. Gülerek
"Senin için de herşey bitti ekin"
Sonra berk arar.
"Depoyamı geliceksiniz?"
"Hayır. Deponun biraz uzağın da orman gibi açık alan var orada bekleyin."
Gülerek
"Tamam. Gerçekten çok zalimsin."
"Öyle miyim?"
" Evet ne sandın."
"Tamam gidin biz de geliyoruz orda konuşuruz."
"Tamam"
Ateş okulun önüne gelir ven zilin çalmasını bekler, Zil çaldığın da okulun merdivenlerin de ekin belirir.
"Çok bekledin mi? Ateş"
"Yok beklemedim hadi gidelim."
"Yine nereye gidicez."
"Gidince görürsün."
Ateş ve ekin depoya doğru yürürler. Hava çok kararmıştır ve deponun arkasındaki açık orman gibi alana girerler.
"Evet geldik ekin. "
"Bur da ne yapıcaz."
"Ahh..." der ve ekin ateş'ten biraz uzaklaşır ateş ve ekin'nin önünden
On tane adam çıkar elerinde sopalar, bu adamlar depodaki berk'kin adamlarıdır."Ateş bune beni bunlara mı dövdürtçeksin."
"Ekin gerçekten çok akıllısın."
"Ama neden ben sana ne yaptım."
Adamların içinden berk gelir ve ekin'e dönerek ateş hakkın da konuşur."Çünkü maskesinin düşmesine az kalmıştı senle takılırsa asıl nedenini unutacaktı. Bu yüzden kendi maskesini kendi düşürdü. Kendini deşifre etti."
"Ne yani ne maskesi? Sen benimle oynadın mı, bu yüzden beni buraya çağırdın. Başından beri iyi taklidi mi yaptın. Ya o lunaparkta söylediklerin annenin, babanın öldüğü,en yakın arkadaşını vurduğun,amcanın sana eziyet ettiği, onlarda mı yalandı. Benimle başından beri oynadın mı?"
Ateş:
"Aslın da hepsi doğru. Sadece ağlamam yalan dı." ordan berk:
"Psikopatlar bu ağlamayı,gülmeyi çok iyi oynarlar gerçekten bilmiyor muydun? bir insana nasıl hemen güvene bilirsin?"
İkiniz de psikopatın,yalancının tekisiniz!"
"Biz bu laflara alıştık."
Berk eliyle işaret ederek adamları ekin'nin üstüne salar, adamlar ekin'i dövmeye başlarlar. Ateş ve berk'te kenara çekilip izlerlerBerk:
"Gerçekten bunu yapmaktan zevk alıyorsun dimi."
"Evet."
"Nasıl hiç belli etmeden ona yaklaşa bildin. Hiç açık vermeden nasıl yaptın."
"Aslın da ben ona ipucu verdim ama o anlamadı. sonu da böyle bitti."
"Sana psikopat denince kızıyorsun ama gerçekten psikopatsın şu kollarının haline bak tipinde benziyor. Bir de biri dayak yerken hangi insan bakıp gülebilir."
Ateş ekin'e bakar ekin de kanla dolmuş yüzüyle ateş'e bakar. Ateş gülümseyerek
"Öyle mi dersin"
ekin'nin gözleri kararır ve yere düşer, ekin bayılır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Afetmeyen Psikopat (Zor Anlar)
Teen FictionKabusun önüne çıkmaya var mısın? ya da korkup saklanacak mısın? Sana ihanet edenlerle savaşacak mısın? ya da savaşmayıp gerimi çekileceksin? ve hiç aşık olacak mısın?