0-6 Eylenceli ve hüzünlü bir gün...

10 1 0
                                    

Sabah olmuştu. Ateş yatağından kalktı. Rüyasında o çocuğu görmüştü. Efe'yi döven çocuklarla dövüşürken gelen o çocuğu. Mutsuz bir şekilde okul üniformasını giyinip,çantasını aldı. Odasından çıktı. Ordan

enes:

''Kalktın mı? Hadi kahvaltı edelim."

ateş:

"Hayır okulda yerim birşeyler. geç kaldım. Bu arada sen okula gitmiyor musun?"

Enes:

"Tamam madem. Bende birazdan gidicem. O zaman ben buraları toplayayım. Hadi sen git."

ateş:

"Tamam ben gidiyorum."der ateş evden çıkar enes'te saat'e bakar.

"Geç kaldım. Yine dersi kaçıracam." der ve o da evden çıkar kapıyı kitleyip, koşmaya başlar.

Ateş okula vardığında sınıfına gider, etrafına bakar herkes birbiriyle konuşuyordur. Bazıları da sınıfta koşuşturuyorlardır.

Ateş:

" Ben de bir gün bu insanlar gibi olabilecek miyim ki?" der içinden sınıfın kapısının ordan cam kenarındaki sırasına geçip, yine aynı pozisyonu aldı. Kolunu uzatıp üstüne yattı Yatarken dışarsını izliyordu.

Ordaki öğrencilere baktı. Hepsi neşeliydi, gülüp eyleniyorlardı. Ateş kafasını çevirdi ve gözlerini kapat'tı.

"Onları izlemek bana acı veriyor. Neden bu insanlar bu kadar mutlu?  Mutlu olmaktan hoşlanıyorlar mı?"
Dedi ateş

Ordan biri gelip ateş'in sırasının önünde dikildi. Ateş kafasını kaldırdı. Kafasını kaldırdığında karşısın da ekin vardı.

"Ne yapıyorsun" dedi ve ateş'in önündeki sıranın sandalyesini çekip oturdu.

ateş:

"Gördüğün gibi işte ne olsun?"

"Hasta gibi gözüküyorsun."

"Ben mi? Hayır biraz halsizim."

"Yoksa dün sana atığım yumruk yüzünden mi?"

"Haha yok artık. Bir yumrukla sarsılacak gibi mi duruyorum?"

"Bilmem yani biraz sarsılcak gibi duruyorsun." der ekin alaycı bir şekilde ekin kafasını çevirdiğinde herkes onlara bakıyordur.

ekin:

"Neye bakıyorsunuz siz! Dönün önünüze." der ordan bir kız:

"Ay yine  bize sardı bu o çocukla ne yapıyorsa onu da kendine benzetecek." yanındaki kız:

" zaten o çocukta ekin gibiymiş. Duymadın mı? Okulunu birbirine katmış."

"Her insan hata yapar. Çok tatlı değil mi? Bu arada okyanus nerde?"

"Babası  hastaymış. Bir kaç gün hastane de kalacakmış. Sonra gelecek okula."

"Hıımm tamam. Geçmiş olsuna gidelim."

"Tamam gideriz."

Ateş kafasını sıraya koyar. Ekin de ateş'e bakar ve saçından ateş'in kafasını kaldırır.

'' Gerçekten iyi misin sen?"

"Evet iyiyim. Bir dakika bekle lavoboya gidiyorum gelicem." der ateş. ekinde ateşin arkasından bakar. Ekin cebinden iki tane bilet çıkartıp bakar ve iç çeker sonra cebine geri koyar.

Ateş lavabodan çıktıktan sonra sınıfa geri gider. Arkasından da öğretmen girer. Derse başlarlar. Zil çalıp öğlen yemeği vakti geldiğinde ateş yemeğini alır ve boş bir masaya geçer. Arkasından da ekin gelir ateşin karşısına geçer.

 Afetmeyen Psikopat (Zor Anlar)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin