Capitolul 3

60 5 2
                                    

Ma trezesc in momentul in care simt o raza de soare pe fata mea. Ma ridic incet si observ ca am dormit mult... foarte mult. Fug in secunda doi la baie si ma pregatesc cat de repede pot. Apoi cobor jos si ies pe usa, auzind in acelasi timp vorbele mamei: "Nu uita ce am vorbit!".
Ajung intr-un suflet in statie unde, spre mirarea mea, Maisie ma astepta. Ne-am salutat, iar apoi i-am povestit ce am vorbit cu mama ieri.
"Nu stiam ca mama ta are si latura asta."
"Da... nici eu."
"Si cum ai de gand sa evadezi?"
"M-am gandit sa cer voie la toaleta in ultimele 10 minute si sa ma fac disparuta."
"Sa speram ca functioneaza. Nu vreau sa stiu cum se mai poate transforma mama ta."
Am ras amandoua, iar in clipa urmatoare a sosit autobuzul. Ne-am urcat si ne-am asezat in fata, in locul nostru obisnuit.
In spatele nostru vorbeau mai multe persoane despre ce se va intampla astazi. Se pare ca toti au auzit vestea la televizor. Unii spuneau ca este o onoare sa se afle langa o persoana de vita nobila, iar altii ca isi doresc sa fie aceea persoana cautata.
Doar eu si Maisie nu ne bateam capul. Daca era sa fie cineva din liceul nostru, asta era.
Am ajuns in fata liceului si ne-am dus direct in sala de sport. Aveam de asteptat destul de mult sa vina si ceilalti, asa ca am luat o minge de baschet si am zis sa dam cateva cosuri.
"Ai vreo idee cine ar putea fii?"
"Nu si sincer nici nu ma intereseaza."
"De ce nu? Sophie, doar gandeste-te. Scapi de scoala, de treburi, practic esti libera sa faci tot ce vrei. Si in plus, poti sa stai intr-un castel."
"Si ai uitat de purtatul rochiilor, sa fii eleganta... chestii care nu sunt de mine."
In timp ce dadeam la cos am observat dorinta arzatoare din ochii lui Maisie. Isi doreste sa fie aceea persoana cu orice pret. E cea mai buna prietena a mea si nu vreau sa o vad dezamagita. Dar, in sinea mea, speram sa fie ea aceea persoana.
Cand au ajuns si restul ne-am hotarat sa facem un meci de baschet.
Cand ora s-a terminat, profesorul ne-a spus ca la ultima ora vor venii niste medici sa ia probe de sange pentru analize. Doar asa puteau descoperii cine e.
"Copiii, va rog sa nu plecati, altfel scoala o sa va sanctioneze grav."
Nu imi pasa ce spune el, eu o sa plec.

Suddenly PrincessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum