Urmatoarea zi a trecut relativ repede. Aceleasi ore plictisitoare la scoala, eu si Maisie uitandu-ne la un film plictisitor. Nimic nou.
Un singur lucru a fost diferit. Maisie a trebuit sa plece acasa. Parintii mei urmau sa ajunga de dimineata.
Dupa ce Maisie a plecat acasa, m-am trantit in pat incercand sa adorm. A fost atat de greu. Imi tot treceau prin cap scenarii cu parintii mei, ce ar putea spune. Aveam si cateva replici pregatite, dar toate erau proaste. Mai bine as spera sa uite toata faza.Dimineata urmatoare m-am trezit cand am auzit usa de la intrare deschizandu-se. M-am dat jos din pat si mi-am luat blugii pe mine si un tricou cu Breaking Benjamin. Am fugit apoi pe scari si mi-am vazut parintii aducand bagajele de la masina.
Cum m-au vazut, au venit si m-au strans cat de tare au putut in brate.
"Ne-a fost atat de dor de tine."
"Si mie de voi."
Ne-am asezat apoi pe canapea si au inceput sa imi povesteasca ce s-a intamplat. Totul a fost despre o promovare. Au trebuit sa umble dupa acte care sa dovedeasca ca o merita.
Mama si-a schimbat apoi expresia fetei, intorcandu-se spre mine. Acum incepe.
"Scumpa mea, ai facut ce ti-am spus?"
"Um... nu. Nu am putut. Am incercat din greu sa ies din scoala, dar peste tot erau paznici, iar cand am fost dusa la linia de asteptare nu am mai avut nici o scapare."
"Adica ti-au luat probe?"
Am dat usor din cap in semn de "da". Atunci mama s-a ridicat si si-a pus mainile in cap. Nici tata nu parea prea fericit. Atunci m-am ridicat hotarata sa aflu ce se intampla.
"Dar care este toata faza? Cand ma duc sa fac analizele nu faci atata scandal. Ce e diferit fata de acum?"
"Nu intelegi ce ai facut..."
Mama s-a oprit din a-si spune ideea cand a auzit pe cineva sunand la usa. S-a uitat speriata spre tata si s-a dus sa o deschida.
CITEȘTI
Suddenly Princess
FantastikO fata obisnuita, ce traieste o viata normala de adolescent, va fi nevoita sa infrunte o noua viata, plina de provocari. Oare va fi pregatita sau va muri incercand?