Eram din ce in ce mai confuza. Inca nu reuseam sa inteleg ce s-a intamplat defapt acum 100 de ani, cand se spune ca m-am nascut.
Am mai rasfoit cateva pagini pana cand am descoperit un certificat de nastere. L-am citit atent, dandu-mi seama ca este al meu. Scria numele meu, data nasterii pe care am gasit-o si mai devreme, numele Regelui si al Reginei in dreptul parintilor si locul unde m-am nascut. Insa, atasat de el, era si un certificat de deces. Tot pe numele meu. Data nasterii era 10.05.1899, iar data decesului era 17.05.1899. Doar o saptamana diferenta. Nu mai inteleg nimic."Te rog, explica-mi! Ce se intampla aici?"
"Cum v-am spus, printesa, toate raspunsurile se afla in acea carte."Deja simteam ca innebunesc. Am inceput sa rasfoiesc din nou cartea. Deveneam din ce in ce mai nervoasa.
Cautam orice mic detaliu ce ma putea ajuta sa leg fiecare piesa de puzzle la locul ei. Dar era in zadar. Gaseam diferite detalii despre intreaga familie regala, pana la cele mai indepartate rude, dar nimic despre mine. Parca disparusem din peisaj.
Cand eram gata sa ma las batuta, luand cartea si trantind-o de masa, am vazut un plic cazand pe podea. L-am ridicat, observand ca era un plic negru, pe care scria numele meu, cu rosu.
L-am deschis incet si am gasit in el o foaie, tot neagra, pe care scria, tot cu rosu, un fel de acord."Astazi, 10.05.1899, Regele insusi mi-a oferit propriul sau suflet, pentru a salva dinastia regala. Prin acest acord, dovedesc faptul ca Regele si-a vandut sufletul de buna voie si nesilit de nimeni. In schimb, i-am oferit o potiune speciala, pe care si-a dorit-o extrem de mult. Sa speram ca micuta Sophie ne va salva pe toti. Multi ani sa domneasca Regina Sophie!"
La final, in coltul din drepta jos, se afla semnatura Regelui. Totul devenea din ce in ce mai ciudat.
"Acum, printesa, ca ati reusit sa gasiti toate indiciile, asa cum tatal dumneavoastra si-a dorit, va pot povesti totul."
Am inchis cartea si m-am ridicat in picioare. Era si timpul. Totusi, nu eram asa sigura ca eram pregatita sa aflu totul.
"Este adevarat ce ati citit. Sunteti nascuta pe data de 10, luna Mai, anul 1899, fiind al patrulea copil al familiei regale. Toti credeau ca nu veti avea vreo sansa la tron, insa totul s-a schimbat radical. Printesa Isabella s-a imbolnavit de scarlatina, iar la numai 2 saptamani, a murit. A urmat Printul Edward cu aceeasi soarta crunta. Toti au crezut ca nici macar nu veti avea sansa sa va nasteti, Printesa. Regele spunea ca familia Regala se va sfarsi in maxim 3 ani. Totusi, nu s-a lasat asa usor."
"Te referi la aceasta... scrisoare?"
"Exact. Stiu ca sunteti socata de ce ati citit, dar faptul ca tatal dumneavoastra si-a vandut sufletul, este singurul lucru care va tinut in viata. La putin timp inainte sa te nasti, mama ta, Regina, s-a imbolnavit grav. Doctorii nu ii mai dadeau nici o sansa. Atunci tatal tau a intalnit o vrajitoare care i-a promis ca ii va salva unicul mostenitor al tronului, insa l-a avertizat ca pretul va fi foarte scump. Tatal tau a acceptat fara sa se mai gandeasca o clipa."
"Ma iubea... nici macar nu apucase sa ma tina in brate si deja era dispus sa faca totul pentru mine..."
"Va iubea nespus, Alteta. De aceea sunteti astazi aici."
"Si apoi ce s-a intamplat?"
"Vrajitoarea i-a spus ca mama ta va trai doar ca sa te nasca si asa s-a si intamplat. Cand tu ai venit pe aceasta lume, tipand cat puteai de tare, ea si-a dat ultima suflare. Apoi, tatal tau a primit o potiune magica. Trebuia sa ti-o dea sa o bei. Totul parea mult prea simplu, asa ca a stat o saptamana sa se gandeasca daca e bine ce face. Dar cand a murit si Printesa Marie, a stiut ca asta e singura solutie."
Deja simteam ca mi se taie respiratia. Aflasem atat de multe si totusi, inca nu ajunsese la sfarsit. Nu stiam cat mai pot sa rezist.
"A venit la tine, in data de 17 Mai 1899 si ti-a dat sa bei potiunea. Ai inceput sa te ineci, sa plangi, iar apoi pur si simplu ai tacut. Pielea ti s-a facut atat de alba... Toti ne speriasem, in special tatal dumneavoastra. A chemat-o pe vrajitoare si i-a spus ca ai murit, iar aceea femeie, in loc sa inceapa sa isi ceara iertare, a inceput sa rada. A spus ca exact asta trebuia sa se intample."
"De asta apare acea data in certificatul meu de deces..."
"Exact. Atunci a explicat ca defapt traiesti, doar ca esti cufundata intr-un somn foarte lung, din care te vei trezii atunci cand vei considera ca vei fi in siguranta. Cand a auzit acest lucru, si-a scos sabia si a omorat-o. A crezut ca te-a pierdut."
"Dar tot nu inteleg... daca Regele si Regina sunt parintii mei... cine sunt cei care m-au crescut?"
"Ei bine, a sperat din adancul inimii ca vorbele vrajitoarei se vor adeverii, asa ca a pus doi servitori, care erau deja casatoriti, sa te ia in grija. Le-a dat bani si le-a spus sa plece departe de castel si sa te creasca ca pe propria fata. Si mai ales, sa nu afli niciodata cine esti defapt. Asa ca, pe masura ce tu dormeai si ei imbatraneau, incercau sa gaseasca alta familie primitoare si iubitoare. "Parintii" tai, nu sunt singurii pe care i-ai avut."
Am simtit cum ma ia ameteala, asa ca m-am asezat pe scaun. Inca nu imi venea sa cred ce aud. Speram ca e doar un vis din care urma sa ma trezesc. In acest moment ar fi trebuit sa fiu ingropata la 2 metrii sub pamant, impreuna cu familia mea, nu sa fiu aici, singura si terifiata de tot cea ce va urma.
Viata mea a fost o minciuna.______________________
A/N: Stiu ca a fost o pauza destul de lunga, dar m-am reintors cu un nou capitol. Chiar sper sa reusesc sa termin aceasta carte, am toata povestea pregatita.
Sper ca va placut acest capitol!
CITEȘTI
Suddenly Princess
FantasyO fata obisnuita, ce traieste o viata normala de adolescent, va fi nevoita sa infrunte o noua viata, plina de provocari. Oare va fi pregatita sau va muri incercand?