Capitolul 5

50 4 0
                                    

Unul din acei barbati m-a condus pana la o coada destul de lunga si mi-a spus sa astept acolo. In spatele meu inca mai veneau persoane, dar nimeni nu parea sa inteleaga ce se intampla. Cand unul din doctori a trecut pe langa mine, am decis sa intreb.
"Ma scuzati, dar ce se intampla aici?"
"Urmeaza sa se recolteze sange. Sa speram ca se va termina repede."
Din nou, grozav. Sunt exact in locul in care nu trebuia sa fiu. Ce as putea sa fac acum?
Sunt o groaza de paznici pe holuri, mai sunt si profesori, sa nu mai zic ca si asa e aglomerat.
In scurt timp, coada a inceput sa inainteze. Aparent, sunt blocata aici. Sper ca mama sa nu fie atat de furioasa pe mine. Eu una am incercat.
Atunci o vad pe Maisie care iese din cabinet. I-am facut semn sa se opreasca si sa imi povesteasca ce se intampla acolo.
"Pai o sa te puna pe un scaun, iti ia putin sange si aia e. Pana ajung rezultatele o sa dureze cateva zile."
Cum a fost condusa afara din scoala, a trebuit sa intru in cabinet, fiind randul meu. M-am asezat, iar una din cele doua asistente mi-a spus ca nu am de ce sa imi fie frica.
Abia am simtit intepatura si slava Domnului ca s-au miscat rapid.
Am iesit din cabinet si m-am indreptat spre casa. Inca nu stiu ce explicatie o sa ii dau mamei.

Suddenly PrincessUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum