Dupa ce mi-a povestit totul despre mine si despre adevarata mea familie nu am mai fost in stare sa zic sau sa fac ceva. Ince speram ca totul e un cosmar care se va sfarsi cat de curand.
Una dintre slujitoare m-a condus in camera mea si mi-a spus ca se va intoarce peste o ora, pentru ceva important. Nu a vrut sa imi mai dea si alte detalii.
Dupa ce a inchis usa, am inceput sa ma uit prin jurul meu. Totul era prea frumos sa fie adevarat. Nici in vise nu as fi sperat la o astfel de camera. Patul era atat de mare incat ar fi incaput lejer 5 persoane, marginea mobilei era poleita cu aur, iar balconul era impodobit de trandafiri.
Pe unul dintre pereti se afla un tablou cu parintii mei. Incercam sa gasesc macar o asemanare intre mine si ei, dar nimic. Nu stiam nici macar daca s-au descurcat ca Rege si Regina. Oare au incredere in mine ca voi incerca sa fac ceea ce trebuie?
Toate gandurile mele au disparut in momentul cand am auzit usa deschizandu-se. Deja a trecut o ora?
De aceasta data, au venit 5 slujitoare, fiecare cu cate o rochie. Le-au aranjat atent pe pat si mi-au spus sa o aleg pe cea care imi place cel mai mult."Um, chiar trebuie? Nu as putea sa raman imbracata cu ce sunt deja?"
"Imi pare rau, printesa, dar nu puteti aparea in fata tuturor in blugi si tricou. Nu se cuvine."
"Si ce se va intampla mai exact?"
"O sa va cunoasteti toti slujitorii si mai ales, sa invatati cu ce anume va poate ajuta fiecare."M-am intors spre pat si m-am uitat atent la fiecare rochie in parte. Nu sunt facuta sa port asa ceva. Toate sunt superbe, insa stiu sigur ca pe mine vor arata oribil. Dar, din pacate, stiu ca nu am de ales.
Desi mi-au adus rochii incrustate cu diamante sau cu alte pietre pretioase, am ales sa port cea mai simpla rochie dintre toate (rochia din poza). Am inceput sa realizez oarecum cine sunt, dar nu vreau sa ies in evidenta.
Dupa ce una dintre slujitoare m-a ajutat sa imbrac rochia, am pornit spre sala tronului. Deja vedeam cateva persoane care stateau pe hol, asteptand sa intre. Cum am ajuns in fata usii, am fost intampinata de James, cel care mi-a povestit tot ce s-a intamplat."Sunteti pregatita, printesa?"
"Nu. Dar am de ales?"Mi-a zambit, incercand sa ma faca sa ma calmez putin si mi-a intins bratul. L-am apucat usor, sperand ca nu mi-a observat mana care tremura, iar usile mari ale salii tronului s-au deschis. Am pasit usor, uitandu-ma la toti oamenii ce se aflau acolo. Simteam ca incep sa ma panichez.
M-am asezat pe tron, iar James s-a dus in fata multimii."Aceasta este printesa noastra, Printesa Sophie! Va rog sa veniti pe rand, unul cate unul si sa o intampinati cum se cuvine pe Majestatea Sa, in noua Sa casa."
Asa cum a spus James, fiecare a venit pe rand, spunand cum ii cheama, ce slujba au la curtea regala, cu ce anume ma pot ajuta, iar, la final, imi spuneau cat de fericiti sunt ca isi intalnesc in sfarsit conducatorul. De fiecare data, acelasi discurs.
Dupa aproape doua ore in care nu am avut voie sa ma ridic sau sa fac orice altceva, mi s-a spus ca s-a terminat. Era si timpul. Nici nu stiu daca am reusit sa retin toate detaliile a macar 15 persoane."James, sunt curioasa, tu cu ce te ocupi?"
"Imi pare rau ca nu v-am spus pana acum, Alteta. Eu sunt Mana Dreapta a Majestatii Tale. Am sa va ajut cu orice problema, cu mare drag. Puteti sa contati oricand pe mine."
"E bine de stiut..."Dupa ce m-am ridicat, bucuroasa ca pot sa ma duc in sfarsit sa ma trantesc in pat si sa ma odihnesc, sunt oprita de James.
"Am uitat sa va anunt, Alteta. Maine seara va avea loc aici o petrecere in cinstea voastra. Veti fi incoronata oficial ca si printesa. Toti oamenii importanti vor veni sa va vada. Nu va faceti griji, am sa ma ocup de toate pregatirile."
Perfect. Aparent, printesele nu au deloc timp sa respire.
_____________________________
A/N: Multumesc mult pentru voturi si comentarii @__Daughter_of_Zeus__ si @maria64496630! Sper sa va placa si acest capitol!
CITEȘTI
Suddenly Princess
FantasíaO fata obisnuita, ce traieste o viata normala de adolescent, va fi nevoita sa infrunte o noua viata, plina de provocari. Oare va fi pregatita sau va muri incercand?