Totul a început acum un an...
Am auzit alarma de la telefon, asta însemnand că trebuie sa mă ridic din pat. Ca in fiecare dimineață, mai stau 5 minute până îmi revin la realitate. Apoi am început să mă pregătesc pentru scoală. Mi-am luat un tricou cu Slipknot, niște blugi negri, bocanci, geaca de piele și am ieșit pe ușă.
Am așteptat autobuzul timp de 10 minute, vorbind în același timp la telefon cu cea mai bună prietenă. În fiecare dimineață mergeam împreună la scoală, iar ca în fiecare dimineață, ea întârzia. Astăzi a ajuns exact în momentul când autobuzul trebuia să plece.
Am vorbit despre ce s-a mai întamplat pe la scoală, ce am mai făcut în ultimul timp și așa a trecut timpul mai repede. Am ajuns în fața liceului adormită ca întotdeauna.
Mă uit pe orar și văd că am prima oră biologie. Mă duc cu prietena mea în laborator în grabă, sperând să prindem locuri în aceeași bancă. Fericirea noastră a fost că am ajuns chiar primele.
Ceilalți colegi au ajuns la câteva minute după noi, apoi urmând doamna profesoară. Toți ne-am scos caietul și ceva de scris, pregătindu-ne de o lecție nouă, dar profesoara ne spune să scoatem o foaie pentru test. Toți am oftat în cor tristețea noastră.
Când am văzut subiectele mi-am dat seama că nu știu nimic. Norocul meu că în momentul de față am note bune.
Ziua a trecut repede, spre norocul meu fără alte întâmplări de genul și m-am dus direct acasă. I-am salutat pe ai mei, am fugit în cameră și am dat muzica la maxim. Desigur, Slipknot. Mă întind în pat, fără să mă mai schimb și încerc să adorm. Exact în acel moment cineva se gândește să mă sune.
CITEȘTI
Suddenly Princess
FantasíaO fata obisnuita, ce traieste o viata normala de adolescent, va fi nevoita sa infrunte o noua viata, plina de provocari. Oare va fi pregatita sau va muri incercand?