A venit langa mine, mi-a oferit bratul si m-a plimbat prin castel. Mi-a spus despre toate camerele, toate lucrurile pe care le voi gasi si chiar despre toate secretele pe care acest castel le ascunde. Mi-a aratat toate intrarile secrete, spunandu-mi, ca in caz de razboi sau ambuscada sa ma ascund in una din ele pana totul se termina.
Cand am crezut ca s-a terminat, m-a dus in fata unui raft plin cu carti.
"Daca esti pregatita sa afli cine esti, te rog sa iei acea carte."
Nu am ezitat nici o secunda. Am luat cartea pe care mi-a aratat-o, iar imediat raftul s-a dat intr-o parte. In fata mea a aparut o usa. Atunci mi-a spus ca voi gasi calea de a o deschide in acea carte.
Am inceput sa o rasfoiesc si am gasit o cheie in forma de stea. Am bagat-o in incuietoare si usa s-a deschis. Mi-a facut semn sa intru si mi-a spus ca nu am de ce sa imi fie teama. Acest loc este acum "acasa".
Am coborat peste 50 de trepte, desi recunosc, am pierdut numaratoarea de cateva ori si am ajuns intr-o camera cu multe tablouri si o carte groasa, ce semana cu un jurnal.
"Chiar acolo, in acel tablou, sunteti impreuna cu parintii dumneavoastra, Majestate."
Tabloul era foarte vechi. Imi e era frica sa il ating, va nu cumva sa se faca praf.
"Iar in cel din stanga, sunteti impreuna cu fratele dumneavoastra Edward. In cel din dreapta sunt surorile Inaltimii Voastre, Isabella si Marie."
"Nu se poate... Sunt extrem de sigura ca sunt singura la parinti. Iar acei doi oameni sunt prea batrani ca sa fie parintii mei. Si sa nu mai spun de tablouri. Par facute acum 100 de ani."
"Defapt, Majestate... Ai dreptate. Sunt facute acum 100 de ani."
"Asta inseamna ca e imposibil sa fiu eu cea din poze."
"Ei bine, Majestate... Cred ca a venit timpul sa afli adevarul."
Mi-a facut semn sa ma asez la o masa si mi-a pus cartea in fata. Pe coperta scria cu litere mari aurii "Istoria familiei regale".
Am inceput sa citesc despre oameni de care nu am auzit niciodata, despre ce au facut, prin ce s-au evidentiat, etc. Dupa foarte multe pagini sarite, am ajuns exact la poza cu asazisi mei parinti. M-am uitat peste membrii familiei unde am vazut ca apare si numele meu Sophie, fiind chiar ultimul. Dar cand m-am uitat peste data nasterii, nu facea nici un sens. Data mea de nastere este 10.05.1999, dar acolo scria 10.05.1899. Diferenta de 100 de ani. M-am uitat confuza la cel ce m-a adus pana aici, dar cand am vrut sa cer o explicatie, mi-a spus doar sa citesc in continuare. Atunci am dat peste un paragraf interesant:"Ultimii 3 ani au fost teribili. Fel de fel de boli au ajuns in tara noastra, fiecare mai crunta decat cealalta. Acum 2 ani am pierdut-o pe Isabella, acum 4 luni pe Edward si presimt ca urmeaza Marie, impreuna cu sotia mea. Imi e frica ca viitorul meu copil se va naste mort si ca familia regala nu va mai exista. Trebuie sa gasesc o solutie, urgent. Macar pe Sophie sa reusesc sa o salvez."
---------------------------
Scuzati asteptarea :( Dar am avut o groaza de invatat cu simularea la romana si da :( sper sa ma iertati :(
CITEȘTI
Suddenly Princess
FantasyO fata obisnuita, ce traieste o viata normala de adolescent, va fi nevoita sa infrunte o noua viata, plina de provocari. Oare va fi pregatita sau va muri incercand?