Jimin pov
Reggel amikor felkeltem,tele voltam energiával.Gyorsan kimásztam az ágyból,majd miután elvégezte reggeli teendőimet lementem a konyhába.Ott volt anya,és épp reggelit csinált.Általában reggel sem apa,sem anya nem szokott itthon lenni,mivel korán mennek dolgozni.
-Jó reggelt-mosolyogtam rá,miközben leültem az egyik székre.
-Neked is-válaszolt ugyanígy,majd lerakta elém a pirítósokat.
-Köszönöm-mondtam neki,majd elkezdtem enni.
-Apa is itthon van?-kérdezem tőle két falat között.
-Igen-válaszolja mosolyogva.
-Hogy hogy?
-Szabadnapot vettünk ki mára,este moziba megyünk-meséli nekem csillogó szemekkel.
Erre csak elmosolyodtam,és tovább ettem a reggelimet.
Miután befejeztem,elköszöntem tőle,és már indultam is.Csengetés előtt pár perccel értem be a terembe,és foglaltam el a helyemet,és kezdetét vehette az unalmas óráim tömkelege.Egész nap Jungkookkal beszélgettem,és elmondtam neki s tegnap történteket.Most épp az utolsó óránkról megyünk ki,miközben a telefonomban mutogatom Yoongi kontaktját.
-Nézd nézd,még szívet is írt mellé-mondtam miközben mosolyogva néztem én is.
-Hjaj Jiminnie,te teljesen beleestél.
Erre a kijelentésére arcom lángvörösbe váltott,és azonnal védeni kezdtem magam.
-Nemis,vagy,talán egy kicsit,na jó,lehet a kicsinél egy hangyabokányival több,oké igazad van-adam fel végül.
Erre Jungkook csak kinevetett.
-Jut eszembe-szólalt meg.
-Hm?-fordultam felé kérdőn.
-Este lesz egy buli Taehyung-éknál téged is elhívott-mondta,majd még hozzátett valamit-Yoongit is elhívhatod.
Erre felcsillantak a szemeim.
-Ott leszek-mondtam boldogan.
-Oké.
-Viszont,hányra menjünk?
-Este nyolcra.
-Jó-mondtam majd odafordultam Jungkookhoz-akkor én bemegyek a könyvtárba szólni Yoonginak.
-Rendben,szia-köszönt el tőlem mosolyogva.
-Szia.
Elindultam a könyvtár irányába.Amióta megismertem Yoongit,egyre gyakrabban járok oda.Reménykedtem,hogy ma is bent lesz.Sietve tettem meg a maradék távot,majd mikor odaértem gyorsan kinyitottam az ajtót,és beléptem rajta.
Egyből megakadt a szemem,az épp könyveket rendezgető fiún.
-YOONGIII-szaladtam oda hozzá kiabálva.
-Törpe,csendesebben,ez egy könyvtár!-mondja egy kicsit mérgesen.
-Óóó,bocsi-mondom bűnbánóan.
-Egyébként,mit akarsz?Nem úgy volt hogy utána nem zaklatsz?-kérdezi egy sunyi mosollyal.
-Állj,beírtad a számod a telefonomba,ezért úgy vettem,hogy még zaklathatlak-magyarázom meg.
Yoongi erre csak sóhajt eggyet,majd elneveti magát.
-Lebuktam-mondja még mindig nevetve,mire én elvörösödök-Viszont,tényleg mit szeretnél?
-Az egyik barátom rendez házibulit,eljössz te is?-kérdezem reménykedve.
-Miért akarnék elmenni?
-Mert elhívtalak-vágom rá egyből.
Gondolkodik egy kicsit,majd újra a szemeimbe néz.
-Jó,elmegyek.
-Ezaz-örömködök mellette.
-Hányra menjek?
-Én arra gondoltam,hogy mehetnénk együtt is-mondom neki egy kicsit félénken.
-Nekem úgy is jó-mondja mosolyogva,mire én ismét elpirulok.
-Oké,akkor fél nyolcra legyél itt-mutatok az ajtó felé.
-Jó-válaszolja még mindig mosolyogva.
-Akkor én megyek is,szia-köszönök el tőle.
-Szia.
Még az ablakból látom,ahogy újra elkezdi rendezgetni a könyveket.
Sietve teszem meg a maradék távot,ami még hazáig maradt.
Miután beléptem az ajtón,elordítottam magam.
-MEGJÖTTEM.
Ezután bementem a nappaliba,ahol anya és apa tv-zett.
-Szia jimin-köszöntek majdnem egyszerre.
-Elmehetek egy házibuliba?-hozom fel azonnal a témát.
Erre csak összenéznek,egy olyan "mi szülők vagyunk,ezért értjük"nézéssel,majd vissza rám néznek.
-Igen-mondja anya.
-Ezaz,köszönöm.
-Mikorra érsz haza-kérdezi ismét anya.
-Nemtudom,szerintem Jungkooknál alszom-jutott eszembe.
-Rendben,jó mulatást-szólalt meg végül apa is.
Ezután gyorsan lebeszéltem azt Jungkookkal azt,hogy nála alszok,majd villámsebeséggel elkészültem.Épp hét óra volt,amikor kiléptem a házunk ajtaján,és elindultam a könyvtár felé.
Kicsit siettem,mivel nagyon féltem,hogy elfogok késni.Szerencsémre időben értem oda.Odasétáltam Yoongihoz,majd egy gyors szia után rátértem a témára.
-Indulhatunk?-kérdeztem izgatottan.
-Igen-válaszolt Yoongi.
És ekkor kezdődött el az este........Sziasztok😸
Itt van az új rész,ami remélem hogy tetszeni fog nektek💙💙💙
Megpróbálom a következőt minél hamarabb hozni💕💕💕
xKimLiNax
YOU ARE READING
Sweeter than sweet
FanfictionSziasztok^^ Ez egy yoonmin történet lesz,amiben a későbbiekben előfordulhatnak 18+os részek.Remélem tetszeni fog . Ez egy yaoi történet! Néhány helyen vkookot tartalmaz! Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A nevem Park Jimin.A szüleimmel élek egy ház...