Jimin pov
Mikor felfogtam,hogy mi történik azonnal viszonoztam.Éreztem,ahogy Yoongi elmosolyodik.Még jó pár percig folytattuk,aztán lihegve vált el tőlem.Hihetetlenül elvörösödtem,amikor a szemembe nézett,mire csak perverzen elmosolyodott.
-Nem hittem volna,hogy ennyire jó leszel-mondta és ellökte magát a polctól,majd otthagyott engem.
Én csak érthetetlenül álltam ott,és gondolkodtam.Nem értettem,hogy ez most mit jelentett.
-Megcsókolt-suttogtam magam elé és a kezemmel megérintettem alsó ajkamat,ahol nemrég még a Yoongié volt.Ha még lehetséges volt,akkor mégjobban elvörösödtem és lehajtottam a fejem.Így álltam egy ideig,majd összeszedtem a könyveket,amiket elejtettem.Felpakoltam őket a helyükre,és elmentem még többért.Ez így ment egy ideig,mikor mentem voona megint könyvért,de valaki rám szólt.
-Már nincs több-mondta az a hang,amitől most kirázott a hideg.
-L-látom-próbáltam kinyögni egy értelmes mondatot,de nem sikerült.
Közelebb jött hozzám,mikor újra megszólalt.
-Mi lenne ha elmennénk valahova?-kérdezte tőlem.
-N-nekem jó.
Erre csak elmosolyodott,majd megfogta a kezem és úgy kezdett el maga után húzni.
Égő fejjel lépkedtem utána,de nem szóltam semmit.Hazudtam volna,ha azt mondom,hogy azt akarom,hogy engedje el a kezem.Éreztem,ahogy Yoongi nagy kezeiből melegség árad,ami átterjed az enyémre.Láttam,ahogy összefonódnak az ujjaink.Tetszett.Nem is kicsit.Egy gyorsétterembe mentünk.Leültünk és rendeltünk magunknak enni.Nem mertem Yoongi szemeibe nézni,mert túlságosan zavarban voltam.Szótlanul ültünk,amíg ki nem hozták a rendelésünket.Elkezdtük enni.Sokáig ültünk így csendben,amíg végül Yoongi törte meg a csendet.Idegesen felállt az asztaltól,majd elővette a pénztárcáját.Kivett belőle pénzt és lerakta az asztalra.Azután megfogta a kezemet és kihúzott a helyiségből.Elkezdtünk valamerre menni,de nem mertem megkérdezni,hogy hova.Még mindig ideges arca volt,amikor megérkeztünk egy házhoz.
-H-hol vagyunk?-kérdeztem halkan.
-Nálam-mondta és ezzel egyszerre kinyitotta az ajtót.Ahogy beléptünk megcsapott az a tipikus Yoongi illat,amit annyira szeretek.
Körülnéztem az előszobában.Szépen volt berendezve,ha ránéztél,rögtön tudtad,hogy ki lakik itt.Yoongi felment az emeletre,én pedig levettem a cipőmet.
-Feljöhetsz-kiabált le még mindig mérges hanggal.
-J-jó-válaszoltam elakadó hanggal és felmentem a lépcsőn.
Yoongi az ágyat rendezte éppen.
-Itt fogsz aludni velem-mondta miközben épp egy másik párnát rakott rá.
Csak bólintottam egyet és néztem.
-Segítsek valamiben?-szólaltam meg végül.
-Nem kell-mondta fel sem nézve rám.
Ez rosszul esett.Éreztem,ahogy a könnyek elkezdik szúrni a szememet.Nem akartam sírni,de bántott,hogy nemtudtam azt,hogy mi a baja.Lehajtottam a fejemet és a cipőmet kezdtem nézni,mintha olyan érdekes lenne.Sokáig álhattam így,mikor végre elhatároztam,hogy rákérdezek,ezért felemeltem a fejem.
-Y-yoongi-éreztem,ahogy remeg a hangom.
Válaszul csak rámnézett.
-M-mi a baj?-kérdeztem és ismét lenéztem a lábamra-már azóta mérges vagy,amióta beültünk enni.
Felállt az ágyról és elém lépett.Éreztem,ahogy az ujjaival az állam alá nyúl,és felemeli a fejem.
-Törpe,mondtam már,egyszerűen megőrjítessz.
Rögtön elpirultam erre a válaszra.
-E-ezt hogy érted?
Erre csak felvett az ölébe,és ismét neki lökött a falnak.
-Azt,hogy most nem hagylak elmenni egy csók után-mondta egy perverz fej kíséretében,mire én még vörösebb lenni.
-Yoongi,most meg mire készü...-nem hagyta,hogy befejezzem,ismét ajkaimra hajolt,de ezúttal tudtam,hogy nem úszom meg ennyivel.....Sziasztok^^
Elhoztam az új részt,ami remélem tetszeni fog nektek:3
Próbálom ezúttal hamarabb hozni a következőt😄😄
Addig is jó olvasást ehhez🍬🍓🍙🍛🍱🍢🍡🍣🍘🍜
xKimLiNax
YOU ARE READING
Sweeter than sweet
FanfictionSziasztok^^ Ez egy yoonmin történet lesz,amiben a későbbiekben előfordulhatnak 18+os részek.Remélem tetszeni fog . Ez egy yaoi történet! Néhány helyen vkookot tartalmaz! Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A nevem Park Jimin.A szüleimmel élek egy ház...