Jimin pov
Miután tegnap Yoongi kijelentette,hogy tudja hogy ébren vagyok,alig tudtam aludni.Még az is rásegített,hogy egész éjszaka ölelgetett.Én pedig egyfolytában zavarban voltam.Egyszer,körülbelül hajnal három fele,teljesen rámfeküdt,és a fülembe szuszogott.Hihetetlenül aranyos volt,de nagyon zavarba ejtő is.Miután feladtam,hogy én innen kijutok,tehetetlenül hunytam le a szemem.Egy idő után elálmosodtam,és el is aludtam.
------------------
Reggel egy hatalmas csörömpölésre,majd egy azt követő hosszadalmas káromkodásra keltem.Álmosan dörzsöltem meg a szemeimet,és keltem ki az ágyból.Kimentem a konyhába,ahol Yoongi állt.Megálltam az ajtóban,és néztem ahogy felveszi a serpenyőket.Az a helyzet,hogy rohadtul megkedveltem ezalatt a pár nap alatt.Egy pár másodperc múlva hátrafordult,és egyenesen rám nézett.
-Felkeltettelek?-kérdezte bűnbánóan,nagyon aranyos arccal.
-Nem-hazudtam gyorsan,majd közelebb mentem hozzá-Mit csinálsz?-kérdeztem tőle.
-Csak reggelit-válaszolt mosolyogva.
-Segítsek?
-Hát,lehet nem ártana-mondta mejd elnevette magát.
Nem bírtam sokáig,halkan elkuncogtam magam.
Ezután nekiláttunk elkészíteni.Nagyon sokat nevettem közben,és hihetetlenül jól éreztem magam.Amikor kész lettünk,leraktuk az asztalra,majd elkezdtük elfogyasztani őket.
-Hazaviszlek majd-mondta két falat közben.
-Jó-válaszoltam neki.
Miután megettem a reggelit,összeszedtem a cuccomat,majd beültem Yoongi kocsijába.
-Nem is tudtam hogy tudsz vezetni-hoztam fel a témát,mert tényleg meglepett.
-Hát törpe,mostmár tudod-mondta,miközben becsatolta a biztonsági övét.
Ezután elindultunk.Eligazítottam hogy merre kell menni,majd azután,csak csendben bámultam ki az ablakon.Folytattam volna ezt a tevékenységet,ha nem szakít ki ábrándozásomból telefonom hangos csörgése.Ránéztem,majd kicsit félve vettem fel.
-Szia Jungkook-szóltam bele a telefonomba.
-Park Jimin,hova a fenébe tűntél?-kiabált bele mérgesen a telefonba.
-Ezt meg hogy érted?-próbáltam tettetni az ártatlant.
-Úgy,hogy tegnap este ott voltál a buliban,aztán egyszer csak eltűntél-mondta még mindig mérgesen.
-Yoonginál aludtam-mondtam halkan,legalábbis próbáltam halkan mondani.
-TE JÓ ÉG,MINDEN MEG VAN BOCSÁTVA,MESÉLJ-ordított még jobban.
-Jungkook,itt ül mellettem-mondtam rákvörösen.
-ÚRISTEN,HÍVJ HA MAJD TUDSZ BESZÉLNI,SZIA-ezzel letette a telefont.
Még mindig pirosan néztem rá a szemem sarkából Yoongira,aki csak mosolyogva vezetett.
Nem igaz,tuti hallott mindent.
Az út további része már csendben telt.Amikor odaértünk a házunkhoz,kiszálltam a kocsiból.
-Köszi hogy hazahoztál-szólaltam meg kínosan.
-Szívesen törpe-válaszolt még mindig mosolyogva.
-Akkor,majd találkozunk,szia-mondtam,majd gyorsan odamentem az ajtóhoz.Még láttam,ahogy Yoongi int egyet a kocsiból,majd elhajt.Idegesen fújtam ki a levegőt,és mentem be a házba.
-MEGJÖTTEM-kiáltottam el magam a nappaliban,majd miután rájöttem,hogy senki nincs itthon,felszaladtam a szobámba.Ledobáltam a cuccaimat,majd gyorsan átöltöztem.Ezek után írtam egy sms-t Jungkooknak,hogy jöjjön át és akkor mindent elmesélek.Pár másodpercre rá,meg is jött a válasz,miszerint nemsokára itt van.Addig lementem a nappaliba,és bekapcsoltam egy kicsit a tv-t.Épp az egyik kiedvenc sorozatom ment,amikor csengettek.Odamentem az ajtóhoz,és kinyitottam azt,mire Jungkook szó szerint beesett a házba.Erre nevetni kezdtem,majd azért segítettem neki felkelni onnan.
Felmentünk a szobámba,és beszélgetni kezdtünk.
-Oké,tehát láttad,amikor Taehyung megcsókolt engem?-kérdeztem feszengve.
Csak szomorúan bólintott.
-Ne aggódj Kookie,segítek neked,hogy Taehyung észrevegyen téged úgy-mondta,és küldtem felé egy bátorító mosolyt.
Erre rögtön jobb kedve lett.
-Köszi,de most folytasd tovább a történetet.
-Tehát,akkor kihúzott Yoongi a házból és....-elmondtam neki az egészet,egészen addig,hogy hazahozott.
Ő csak tátott szájjal hallgatta végig az egészet,majd konkrétan a nyakamba ugrott.
-Jimin,biztos,hogy szeret téged-mondta meghatódva.
-Hááát,nem tudom-válaszoltam neki egy kicsit lehangoltan.
Az az igazság,hogy tényleg nem hittem el,amit Jungkook mondott.
A délután ezután nagyon jól telt.Egész végig beszélgettünk,mindenféle hülyeségről.
Miután elment,csak ettem valamit,és átvettem a pizsamámra a ruhámat,majd bedőltem az ágyamba.A kimerültség miatt,nagyon hamar elaludtam...Sziasztok.
Tudom ez a rész nem lett túl eseménydús,de attól még remélem hogy tetszett.😅😅
Ígérem a következőben már sokkal több minden fog történni.😸😸🍛🍙🍱🍣🍲🍡🍘xKimLiNax
YOU ARE READING
Sweeter than sweet
FanfictionSziasztok^^ Ez egy yoonmin történet lesz,amiben a későbbiekben előfordulhatnak 18+os részek.Remélem tetszeni fog . Ez egy yaoi történet! Néhány helyen vkookot tartalmaz! Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A nevem Park Jimin.A szüleimmel élek egy ház...