Jimin pov
A hétvége maradék része unalmasan telt.Tanultam egy kicsit,megcsináltam a házijaimat,és kitakarítottam a szobámat.Így gondolom már nem csodáljátok azt,hogy vártam,hogy bemenjek suliba.Mikor beértem,észrevettem,hogy mindenki elhallgatott és engem bámult.Kivettem a fülhallgatókat a fülemből,és észrevettem,hogy Taehyung jön felém.Fogalmam sem volt,hogy mit akarhat,ezért érdelődő arccal néztem rá,amíg ide nem ért.
-Mit akarsz?-kérdeztem tőle,mert attól még haragudtam rá a csók miatt.
Láttam ahogy vesz egy mély levegőt,majd a szemeimbe néz.
-Bocsánatot akarok kérni-szólalt meg halkan.
Mindenki őt nézte,amiből elegem lett.
-MOST MEG MIT BÁMULTOK?-kiáltottam el magam,mire mindenki elkapta rólunk a tekintetét,és csinálta a saját dolgát.
Visszafordultam Taehyunghoz.
-Nem haragszom-mondtam egy kicsit bátorító hangon,és elmosolyodtam-de csinálj ilyeneket,keress magadnak valakit.
-Hogy,ha senki se akar velem kapcsolatot?
-Én történetesen tudok egy fiúról,aki már nagyon régóta szerelmes beléd.
Erre Taehyungnak kikerekedtek a szemei.
-Ki az?
-Jungkook,lehet,hogy nem ismered
-KOOKIE?!-kiáltott fel hirtelen
-shh,csöndesebben-csitítottam el.
-Jeon Jungkook?!-hitetlenkedett még mindig.
-Igen.
Nem értettem,hogy miért csinálja.
Taehyung csak elmosolyodott.
-Talán,neked is tetszik?
-Hát,elég aranyos-mondta,mire teljesen elpirult.
Erre csak elnevettem magam,majd támadt egy ötletem.
-Mi lenne,ha azt mondanám neki,hogy menjünk el moziba,de te mennél el helyettem?
Taehyung szemei felcsillantak és mosolyogva válaszolt.
-Oké,és köszi,de tényleg.
-Igazán nincs mit-mondtam neki,majd elköszöntem tőle,és felmentem az osztályterembe.
Egy gyors sziasztok után helyet foglaltam Jungkook mellett,és azonnal a lényegre tértem.
-Kookie,nincs kedved ma eljönni velem moziba?-fordultam oda hozzá.
-Nekem oké,de miért nem inkább Yoongival mész?-kérdezte tőlem.
Nem vártam volna,hogy feltesz egy ilyen kérdést,ezért gyorsan ki kellett találnom valamit.
-Ma nem ér rá-fogtam rövidre.
-Ááá,értem-mosolyodott el ő is,majd elkezdődött a tanítás.
-------------------
Az egész nap unalmasan telt.Utolsó óra után,még Jungkookot vártam a terem előtt,mert ő még pakolt.Néhány perc múlva már kint is volt.
-Akkor,mi lenne ha hatkor találkoznánk,a mozi bejárata előtt?
-Oké-mondta mosolyogva.
-Rendben,akkor én megyek,szia-köszöntem el tőle.
-Szia.
Még gyorsan felhívtam Taehyungot.
-Szia Tae-szóltam bele a készülékbe.
-Szia,belement?-tért rögtön a lényegre.
-Igen,menj hatra a mozi bejáratához.
-Úristen,köszönöm Jimin-mondta boldogan.
-Nincs mit,de ha megmered bántani..-kezdtem volna bele,de azonnal közbevágott.
-Ne aggódj,nem fogom.
-Akkor jó,de én megyek,szia.
-Szia-válaszolt gyorsan,majd letettem a telefont.
Azután gondolkozni kezdtem,hogy mit csináljak.Hazamenni még nem volt kedvem,de Jungkook meg most Taehyunggal lesz.Egy kis idő múlva eszembe jutott,hogy elmehetnék a könyvtárba Yoongihoz.Erre megörültem,és már el is indultam.Nem kellett túl sokáig mennem.Mikor bementem az ajtón,a szemeimmel azonnal keresni kezdtem.Csalódottan jártam körbe a könyvtárat.Úgy látszik,ma nem kellett segítenie.Elővettem a telefonomat,hogy akkor felhívom,de ki volt kapcsolva.Ezek után úgy döntöttem,hogy hazamegyek.Gyorsan megtanultam,majd lementem enni.Már megint senki nem volt itthon rajtam kívül.Megforgattam a szemem,majd a mosogatóba rektam a tányért.Gyorsan lezuhanyoztam,majd befeküdtem az ágyamba.Mégegyszer megpróbáltam Yoongit felhívni,de ki volt kapcsolva.Szomorúan oltottam le a lámpát,és takaróztam be.
Min Yoongi,hová tűntél....?Sziasztok😸😸😸
Kész lettem az új résszel,úgyhogy remélem tetszeni fog🙈🙈💕💕
És remélem nem baj,hogy beleraktam egy kis vkookot🐱🐙🍪
xKimLiNax
YOU ARE READING
Sweeter than sweet
FanfictionSziasztok^^ Ez egy yoonmin történet lesz,amiben a későbbiekben előfordulhatnak 18+os részek.Remélem tetszeni fog . Ez egy yaoi történet! Néhány helyen vkookot tartalmaz! Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A nevem Park Jimin.A szüleimmel élek egy ház...