Sziasztok!
Ez a rész Jungkook szemszögét mutatja be,amikor elment Taehyunggal moziba.
Jó olvasást!💕💕💕Jungkook pov
Boldogan siettem hazafelé.Az az igazság,hogy imádok moziba járni,és nagyon örülök,hogy Jimin elhívott.Mondjuk,most egy kicsit féltékeny vagyok rá a bulin történtek miatt.Félreértés ne essék,egyáltalán nem haragszom rá,csak nem igazság,hogy engem Taehyung alig vesz észre,Jiminniet pedig lekapja,pedig neki most ott van Yoongi.Legalábbis,nagyon remélem,hogy összejönnek,ugyanis még soha nem láttam őt ennyire szerelnesnek.Pedig már általános óta a legjobb barátom.Ilyen gondolatokkal értem haza.Miután szóltam anyának,hogy elmegyek itthonról,gyorsan átöltöztem,majd lementem enni.Miután befejeztem,segítettem még egy kicsit otthon,majd elindultam.Nem volt tőlünk túl messze a mozi,ezért úgy döntöttem,hogy gyalog megyek.Nemsokára odaértem,és a szemeimmel Jimint kezdtem keresni.Csalódottan néztem körül,de sehol sem találtam.Aztán észrevettem valakit.Az a valaki pedig Taehyung volt.Arcomat azonnal elöntötte a pír,és félve indultam meg felé.
-Sz-szia-próbáltam kinyögni egy értelmes mondatot,miközben megálltam előtte.
-Szia-nézett a szemembe,amitől még jobban zavarba jöttem.
-T-te,hogy hogy itt vagy?-kérdeztem tőle még mindig hasonlóképpen.
-Moziba jöttem,Jimin nem tudott eljönni,ezért felhívott,hogy jöjjek el én.
-Hát persze,jimin-suttogtam magam elé.
Taehyung csak összeráncolt szemöldökkel nézett rám.
-Ha nem akarsz,akkor-nem hagytam,hogy befejezze mondatát.
-De,nagyon szeretnék-vágtam rá,talán kicsit túl gyorsan is.
Erre Tae csak elmosolyodott.
-Akkor válasszunk filmet-ajánlotta fel,miközben közelebb sétáltunk a pénztárhoz.
Miután kiválasztottuk a filmet,és már a jegyek is megvoltak,lassan besétáltunk a terembe.Leültem egy székbe,majd megvártam amíg Taehyung is elfoglalja a helyét mellettem.Hihetetlenül zavarban voltam már most.Aztán elkezdődött a film.Én esküszöm próbáltam rá figyelni,de egyszerűen nem ment.Túlságosan is lekötött a mellettem ülő személy.Félre értés ne essék,nem arra a hangosan popcornt csámcsogó,és üdítőt szürcsölgető alakra gondolok.Nem,mert én Kim Taehyungra gondolok.Sosem hittem volna,hogy egyszer majd itt ülök vele.Nem tudtam róle levenni a szemem.Ahogy az arcát néztem,láttam,ahogy elmosolyodik,majd felém fordul.
-Can valami baj?-kérdezte kedvesen,mire én talpig pirulva ráztam meg a fejem.
Visszafordultam a film felé,és a maradék időben próbáltam rákoncentrálni.Amikor vége lettem elgémberedve keltem fel a székemből,és nyújtóztam egyet.Megvártam Taehyungot,majd kimentünk a tetemből.Ahogy kiértünk,egyből felém fordult.
-Mi lenne,ha beülnénk még kajálni?-kérdezte egy mosoly kíséretében.
-Benne vagyok-válaszoltam azonnal.
Ezután kerestünk a közelben egy gyors éttermet,és beültünk enni.
Kezembe vettem az étlapot,és a kínálatot vizslattam,amikor észrevettem valamit.Elment előttünk egy eléggé kúrvás pincérnő,és Tae megnézte hátulról.Nagyon rosszul esett.Egy ideig nézte,majd hozzám fordult.
-Láttad azt a lányt?-kérdezte tőlem,mire én csak szomorúan bólintottam.
-Olyan volt,mint egy rossz kúrva-közölte,mire én nagyon meglepődtem.
-De hát,neked az ilyen lányok jönnek be-mondtam ki halkan.
-Mostmár nem,rájöttem,hogy szörnyű személyiségem volt.
Megakartam mondani neki,hogy én még így is szeretem,de nem mertem,ezért csak néztem rá nagy szemekkel,és vártam,hogy megszólaljon.
-Viszont,próbálok magamon változtatni,és különben is,a félénkebb típusok jobban tetszenek-mondta miközben egyenesen a szemembe nézett-Na meg,még most sem muszáj,hogy lány legyen-mosolyodott el egy kicsit perverzen a végén.
Erre csak talpig pirulva próbáltam kerülni a tekintetét.
Erre hallottam,amint Tae felnevet,majd pár másodperc múlva,kihozták amit rendeltünk.
A nap további részében nagyon jól éreztem magam.Miután befejztük az evést,még elmentünk a parkba,majd miután észrevettük,hogy már nagyon sötét van,Taetae kijelentette,hogy hazakísér.Próbáltam ellenkezni,de nem sikerült,ezért egy idő után feladtam,és titkon boldogan mentem bele.
-Köszönöm,hogy hazakísértél-mondtam az ajtónk előtt állva.
-Igazán nincs mit-válaszolt mosolyogva.
-Jól éreztem magamat nagyon,lehetne,hogy megismételjük valamikor?-kérdeztem félénken.
-Persze,én is nagyon jól éreztem magam-mondta boldogan.
Erre csak elmosolyodtam,és el is vorösödtem hihetetlenül.
-Akkor én megyek,szia-mondtam neki gyorsan.
-Rendben,szia-válaszolt nekem,és elindult.
Elgondolkodtam egy percre,majd gyorsan utána szaladtam,és adtam egy puszit az arcára.
-Ezt a moziért-mondtam még mindig vörösen.
Az utcai lámpák világítása miatt,láttam ,ahogy enyhe pír szökik az arcára,és kikerekednek a szemei.
Mielőtt még bármit mondhatott volna,gyorsan visszafutottam az ajtóhoz,és bementem rajta.Idiótán mosolyogva fordultam meg,és szembetaláltam magam anyával.
-Jungkook,neked miért tiszta vörös az arcod,talán beteg vagy?-kérdezte aggódva.
-S-semmi bajom-mondtam,majd az eseleged kínos kérdéseket elkerülve futottam fel a szobámba.Elvégeztem esti teendőimet,majd fáradtan dőltem be az ágyamba.Ez a nap volt életem egyik legjobb napja.
-Bármit is tettél Jimin,köszönöm-suttogtam magam elé,miközben egy könnycsepp utat tört magának az arcomon.......Sziasztok🙈🙈
Végre elhoztam a következő részt is,úgyhogy remélem tetszett😄
Próbálok sietni a következővel,úgyhogy hozom amint csak tudom💙💙💙
xKimLiNax
YOU ARE READING
Sweeter than sweet
FanfictionSziasztok^^ Ez egy yoonmin történet lesz,amiben a későbbiekben előfordulhatnak 18+os részek.Remélem tetszeni fog . Ez egy yaoi történet! Néhány helyen vkookot tartalmaz! Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A nevem Park Jimin.A szüleimmel élek egy ház...