🍬5.rész🍬

1.2K 148 9
                                    

Jimin pov

-Amúgy,hogy hogy mostanában mindig ott vagy a könyvtárban?-kérdeztem tőle,miközben a buli helyszíne felé tartottunk.
-Mostanában sok segítség kell-mondta miközben már majdnem odaértünk a házhoz.
Erre egy kicsit megörültem,mert így többször láthatom majd Yoongit.
-Értem-szólaltam meg végül.
Egyszercsak azt vettem észre,hogy már ott is vagyunk.Odaálltunk az ajtóhoz és csengettünk.Elég nagy hangzavar szűrődött ki bentről.Már épp kiakartam nyitni az ajtót,azt gondolván hogy úgyse teszi meg senki,amikor az hirtelen kivágódott.
-Jiminnie-kiáltott fel Taehyung,miközben a nyakamba ugrott.
-Szia Tae-mondtam kínosan nevetve.
Taehyung szeret mindenkit khm megfektetni,és nyílt titok hogy most engem akar.Viszont,szegény Jungkook menthetetlenül beléesett.
-Úgy örülök hogy eljöttél-szólalt meg miután elengedett,és vetett rám egy "csábos" mosolyt.
-Igen,énis-mosolyogtam kínosan,majd Yoongira pillantottam.
Ő csak összehúzott szemekkel nézett Taehyungra.
-Gyertek be-mondta végül Taetae.
Örömmel nyugtáztam ,hogy észrevette,hogy nem egyedül vagyok.
Miután bementünk,hihetetlenül meglepődtem.Szinte a fél iskola ott volt.Óriási hangszórókból szólt a zene,és mindenfelé kaják,és piák hevertek.
Taehyung elment mellőlem,aminek egy kicsit megörültem.Rögtön odafordultam Yoongihoz,aki csak morcosan nézett rám.
-Jiminnie?-kérdezte szemöldökét ráncolva.
-Igen,általában így hív-válaszoltam kínosan.
-Hmpf,a törpe akkor is jobb-mondta,mire csak elpirultam,és a lábamat kezdtem nézni.
Pár másodperc múlva Taehyung tért vissza egy tálca whiskyvel a kezében,majd ránk vigyorgott és átadott nekünk belőle egyet-egyet.
-Akkor hát,a bulira-mondta és koccintottunk vele.
Gyorsan lehúztuk az italt,majd kezdődhetett az este.
------------------
Egy idő után már elég sok alkohol volt bennem.
Yoongi nem ivott túl sokat,de én annál inkább.Most épp tőle akartam még egy kicsit kikönyörögni.
-Yoongi,add vissza-nyúltam a pohár felé.
-Törpe,nem,eleget ittál már-mondta és még inkább eltartotta tőlem.
Ennek az lett a következménye,hogy még jobban nyúltam felé.Ahogy hajoltam oda,elvesztettem az egyensúlyomat,és ráestem Yoongira,akinek kiesett a kezéből a pohár,és széttört a földön.Yoongi elterült a padlón,én pedig rajta feküdtem.Rögtön elpirultam,ahogy egyenesen belenéztem a szemébe.Azt vettem észre,hogy egyre jobban hajol felém.Amikor már majdnem összeért az ajkunk,lehunytam a szemeimet,és vártam hogy megtörténjen.Erre csak Taehyungot hallottuk,amint felordít.
-JIMINNIE,HÁT MEGVAGY-kiáltott fel,és elindult felém.
Gyorsan felkeltem a földről,és rákvörösen néztem Yoongira.Ő csak káromkodva kelt fel a földről és lépett mellém.
-Jiminnie,táncoljunk-mondta miközben megragadta a karomat,és elkezdett húzni.
Ezután hirtelen megragadta a derekamat és közel húzott magához.
-Nem is tudod mióta vágyom erre-mondta,majd ajkaimra tapadt.
Próbáltam ellökni magamtól,de nem sikerült.Egyszercsak azt vettem észre,hogy valaki megragad,és kirángat Taehyung kezei közül.Yoongi volt az,majd szó nélkül,elkezdett húzni az ajtó felé.
Egy ideig meg sem mertem szólalni,majd miután egy olyan helyre kerültünk amit én nem ismerek,kezdtem megijedni.
-Yoongi,hová viszel?-kérdeztem tőle félve.
-Hozzám-válaszolt egyszerűen,és még mindig nem engedte el a kezemet.
-M-miért?
-Azért,mert részeg vagy,és az én házam közel van.
-De...-nem hagyta hogy végig mondjam,odafordult hozzám.
-Figyelj,erről nem nyitok vitát,majd holnap hazamész.
Erre már nem tudtam mit mondani.Elgondolkodtam azon amit mondott,majd bólintottam.
Eltelt pár perc,amikor észre vettem,hogy még mindig fogja a kezem.Erre elvörösödtem,és csendben mentem tovább.
Nemsokára odaértünk egy bérházhoz.Felmentünk a második emeletre,majd bementünk a lakásba.Levettem a cipőm,majd megálltam a bejáratban.Nagyon szépen volt berendezve.
-Beljebb is mehetsz-mondta Yoongi,majd engem kikerülve bement a konyhába,mire utánamentem.
-Kérsz valamit enni?-kérdezte.
-Nem-mondtam egy kicsit szomorúan.
Az a helyzet,hogy nagyon akartam azt hogy Yoongi megcsókoljon,és nagyon mérges voltam Taehyungra,amiért ő tette meg.
-Jimin figyelsz?-lépett közelebb Yoongi.
-Mi?-kérdeztem miközben belenéztem a szemébe.
-Azt mondtam,hogy ha akarsz,elmehetsz zuhanyozni.
Erre csak bólintottam.Adott ruhát,majd bementem a fürdőbe.Még mindig éreztem az alkohol hatását magamon.Nagyon jól esett,amikor végre beálltam a zuhany alá.Gyorsan megfürödtem,majd miután megtörölköztem,felöltöztem.Kimentem a fürdőszobából.Yoongi az ágyon fekve tévézett.
-Ugye nem gond hogy egy ágyon alszunk?-nézett rám mikor meglátott-Itt már úgyis meg van ágyazva.
A gondolatra,hogy mi ketten együtt alszunk,elpirultam.
-N-nem-próbáltam kinyögni válaszom,mire ő csak elnevette magát.
Amíg ő elment fürdeni,befeküdtem az ágyba.Már eléggé álmos voltam,amikor Yoongi visszajött.Gyorsan úgy tettem mintha már aludnék.
Yoongi csak kikapcsolta a TV-t és befeküdt mellém.Magára húzta a takarót,és átölelte a derekamat.
-Tudom hogy nem alszol törpe.
Ennyit mondott összesen,majd már csak az édes szuszogására lettem figyelmes.

Sziasztok
Igen tudom,nagyon eltűntem,amiért bocsánatot szeretnék kérni tőletek😢😅😥
Viszont,itt az új rész😸
Próbáltam egy kicsit hosszabbra írni,úgyhogy remélem tetszeni fog😄💕🍬🍱🍙🍘🍣🍜🍡🍢
xKimLiNax

Sweeter than sweetWhere stories live. Discover now