Jimin pov
Egy idő után megharapta az alsó ajkamat,ezzel kérve bejutást a nyelvének.Rögtön megadtam neki.Úgy éreztem,hogy abban a pillanatban én vagyok a világ legboldogabb embere.Egyik kezemmel beletúrtam Yoongi hajába,és meghúztam néhány tincsét.Erre párszor belenyögött csókunkba,ami nagyon is tetszett.A csípőjét teljesen az enyémhez nyomta,mire egy halk sóhaj hagyta el a számat.Egy idő után az ágyhoz vitt,majd ledöntött rá,majd vággyal teli tekintettel nézett rám.Nem tudtam nem őt nézni.Levette a pólóját és elmosolyodott.
-Ennyire tetszik a látvány?-kérdezte perverzen.
Kérdésére csak elpirultam,majd megszólaltam.
-É-és ha igen?-válaszoltam remegő hangon.
-Akkor nem kellett volna magam tűrtőztetni.
Erre még az eddigieknél is vörösebb lettem.
Lehajolt hozzá és elkezdte harapdálni és puszilgatni a nyakam.Miután ezt megunta ki is szívta pár helyen,mire én csak halkan nyögtem.Amikor befejezte odahajolt a fülemhez és belesuttogott.
-Az enyém vagy Park Jimin-mondta és beleharapott a fülembe.Jólesően kirázott a hideg.Ezután fehúzott az ágyról és letérdepeltetett elé.Tudtam,hogy mi fog következmi.Rámnézett,és gondolom várta,hogy csináljak valamit.Erőt vettem magamon és a nadrágja gombja után kaptam.Miután kigomboltam,lehúztam róla azt.Már a boxerén keresztül is látszódott merevedése.Lehúztam azt is,és akkor láttam meg,valójában milyen nagy is neki odalent.Nyeltem egy nagyot,majd ismét rápillantottam.Engem nézett.Elkaptam a tekintetem,majd ezután már csak a lenti tagjára figyeltem.Előszö megfogtam a kezemmel,és elkezdtem rajta mozgatni.Yoongi becsukta a szemeit és sóhajtott egyet.Elkezdtem rajta gyorsabban mozgatni,mire nyögni kezdett.
-Ne csak a kezed használd-mondta és ismét behunyta a szemeit.Nem igazán tudtam,hogy hogy kéne csinálnom,ezért először
bátorságot vettem magamon,majd a nyelvemmel kezdtem el dolgozni rajta.Ezután bevettem a számba,mire Yoongi belemarkolt a lepedőbe.Folytattam,mire éreztem,ahogy belemarkol hajamba,és teljes hosszára lenyom.Nyögött egy nagyot,és még megismételte párszor,amit én hagytam.Hirtelen eszembe jutott egy nagyon gonosz ötlet.Láttam rajta,hogy már nem sok van neki hátra.Már magamtól mélytorkoztam le,amit ő nagyon is élvezett.Mikor éreztem,hogy mindjárt elmegy,abbahagytam mindent.
-Törpe,miért álltál meg?-kérdezte lihegve.
Nem válaszoltam semmit,csak kihívóan néztem rá.Megfogta a csuklóimat és magára rántott.
-Ezért most megfoglak büntetni-suttogta a fülembe és megharapta.Kijelentésére teljesen elvörösödtem,és meg sem mertem szólalni.Fordított helyzetünkön,így már én voltam alul.Lehúzta rólam a pólót és végigsimított felsőtestemen.Érintésére kirázott a hideg,és nyögtem egyet.
-Ha már most nyögsz,később mit fogsz csinálni?-kérdezte egyenesen a szemeimba nézve.
Most sem tudtam megszólalni,mire csak elnevette magát.Kigombolta a nadrágomat és szó szerint lerángatta rólam,majd elhajintotta azt.A boxerem szegélyét megharapta és a fogával húzta le.
-Úgy látom azért te is élvezted-mutatott merevedő részemre.Egyfolytában zavarba hoz.Nem játszadozott sokat,egyből lemélytorkozza,mire egy nagyot nyögtem.Ütemesen kezdett el mozogni rajta,amit nagyon is élveztem.Nem gondoltam volna,hogy Yoongi ennyire tapasztalt az ágyban.Egyre gyorsított tempóján,mire én egyre hangosabban nyögtem.Messze voltam az orgazmustól,amikor abbahagyta.
-Fordulj meg-mondta,mire én engedelmeskedtem.
Végigsimított fenekemen,majd hirtelen rácsapott egyet,mire én fájdalmasan felnyögtem.
-Most elfoglak fenekelni,te pedig számolni fogod-szólalt meg rekedtes hangon.
-E-egy-szólaltam meg bizonytalanul,mire rávágott mégegyet,
-K-kettő-mondtam és belenyögtem.
Így ment ez húszig,mire végülis abbahagyta.Végigsimítot a piros felületeken,amitől kirázott a hideg.Azután benyálazta az ujjait és lasan belémnyomta az elsőt.Fájdalmasan felnyögtem és összeszorítottam a szemeimet.Yoongi várt egy kicsit,majd nagyon lassan elkezdte mozgatni bennem.Egy idő után jött a következő ujja.Miután azt is megszoktam belemvezette harmadik ujjat is.Fejemet teljesen belenyomtam a párnába.Egy ideig csinálta ezt,mire kihúzta őket.Tudtam,hogy mi fog következni.Elhelyezkedett és megszólalt.
-Mehet törpe?-kérdezte vággyal teli hangon.
-M-mehet-válaszoltam bizonytalanul.
Lassan belemvezette merevedését,mire ismét felnyögtem és könnyezni kezdtem.Yoongi várt egy kicsit,amíg megszokom a méretét,majd lassan mozogni kezdett bennem.Először nagyon fájt,de később átvette ezt egy jó érzés.Elkezdtem nyögni.
-H-Hyung,gyhorsabbanh-mondtam neki akadozva.
Teljesítette a kérésemet,és egyre gyorsabban mozgott bennem.Egyre erőteljesebben és hangosan nyögtem.
-Törpe,imádom a hangod-suttogta a fülembe mire én teljesen elvörösödtem.
Közben ő is egyre jobban kezdett el sóhajtozni.Éreztem,hogy már közel a vég.
-E-el fogokh mennih-próbáltam kinyögni egy értelmesebb mondatot.
-Én ish-válaszolt és egy hatalmasat lökött,amire szinte felsikítottam és ezzel együtt el is mentem.Yoongi még lökött párat,és végül ő is elment egy nyögés kíséretében.Lihegve dőlt mellém az ágyban.Egy ideig pihentünk,majd felöltöztünk és visszafeküdtünk.A derekamnál fogva magához húzott és adott egy puszit a számra.
-Szeretlek-mondam neki és hozzábújtam.
-Én is-válaszolt és átölelt.
Mosolyogva aludtam el,úgy éreztem,hogy még soha nem voltam ennyire boldog........Sziasztok^^
Tudom nagyon sokat késtem a résszel,de végre itt van:3
A következővel próbálok sietni😸
Addig is jó olvasást💕
xKimLiNax
YOU ARE READING
Sweeter than sweet
FanfictionSziasztok^^ Ez egy yoonmin történet lesz,amiben a későbbiekben előfordulhatnak 18+os részek.Remélem tetszeni fog . Ez egy yaoi történet! Néhány helyen vkookot tartalmaz! Engedjétek meg hogy bemutatkozzam. A nevem Park Jimin.A szüleimmel élek egy ház...