II.-Románské jazyky nejsou nic těžkého

118 34 16
                                    

Cece se na oko zasmála a ta holka si asi myslela, že jí to Cece řekne.

,,Tak jak si to udělala?" naléhala na ni a Cece převrátila očima.

,,Říkám to naposledy," povzdechla si. ,,Já si nic nepamatuju!"

Zvedla se ze židle a mířila někam pryč.

,,Stůj!" vykřikla ta černovlasá fiflena. ,,Víš, kdo já jsem?!"

Cece se zastavila a otočila.

,,Budeš se divit, ale nevím," zamumlala otráveně a ona na Cece pohrozila prstem.

,,Já jsem Angeline Duven!" představila se a Cece to jméno několikrát zaznělo v uších.

To jméno zná. Ano, to je ta holka, co píše do školních novin.

,,No a?" nahodila výraz, který znamenal: Si nějaká Angeline, ne Barack Obama.

,,Moje nejlepší kamarádka má rodiče-"

,,Oh mon dieu," zaklela a Angeline zvedla obočí. ,,Proč se všichni namyšlení fracci chlubí svými rodiči?"

,,Teď na mě budeš mluvit Francousky?" zeptala se Ange a Cece si povzdechla.

,,Můžu i španělsky, jestli chceš," ušklíbla se vítězně a Lina otočila panenkami.

,,Já vždycky vyhrávám, moje drahá," sladce se usmála a Cece jí úsměv oplatila.

,,Largarse," odvětila znuděně a ona přivřela oči.

,,Španělština?" nechápala, ale nepochopila, co jí tím chce Cece říct.

,,Kolika jazyky umíš?" zajímalo ji a blonďatá dívka pokrčila rameny.

,,Non lo so," zamumlala a v tu chvíli si uvědomila, že nekontrovaně mluví třemi románskými jazyky.

,,A teď italština?" vytřeštila oči a Cece si vzpomněla, že byla na odchodu.

,,Il m'a plu, Angeline," zamumlala a s batohem na zádech se chystala opustit tohle místo.

Nevěděla, kam půjde, co bude děláte, proč tady vlastně je. Připadalo jí jako by byla ztracená a ona nutně potřebovala mapu.

Cestou nikam ji napadlo spousty šíleností. Třeba, že má bankovní účet, kde má miliony dolarů.

To by znamenalo, že by odjela na Ostrovy neštěstí a tam by strávila nějaký čas.

Ovšem to se nestalo. Ona měla příliš mnoho fantazie.

Najednou si uvědomila, že je v nějaké slepé uličce, kde je spousty hromad popelnic a odpadků.

Povzdechla si a otočila se. Stáli tam dva kluci. Řekla by, že jim bylo tak patnáct.

,,Ty nám to usnadňuješ, v-"

,,Ani na to nemysli," zasyčel druhý a ten první se ušklíbl.

,,Co chcete?" zeptala se Cece a oba kluci se zasmáli.

,,Vidíš, fungovalo to," na oko ho pochválil a Cece nadzvedla obočí.

,,Co fungovalo?" chtěla vědět a přivřela oči.

,,Nic si nepamatuje," zamumlal ten první a Cece se chystala ty kluky obejít, ale ten první jí zastavil.

,,Nikam nejdeš."

***

Ani nevíte, jak mě tohle baví...😂😂😍😍

A ta další kapitola😂😂😇😇

Co si o těch dvou myslíte?😂😂😊😊 Protože já s nimi něco zamýšlím. 😇😇😇😇😂😂😂

Doufám, že jste přežili pondělí💟💟

☄Charlotte

Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat