VII.-První pohled do zámku

90 28 6
                                    

Anne zvedla pohled a snažila se o úsměv.

,,Neřekla jsem to nikomu, Proxi, Cass," přiznala se a Cece na ni koukala s vykulenými okamy.

,,Řekni mi, prosím," odhodlala se. ,,Proč si nic nepamatuju?"

Anne si už po několikáté povzdechla a potom začala mluvit.

,,Vymazat paměť je velmi obtížné, má drahá. A je ještě těžší jí vrátit," zamumlala upnutě a Cece se zhluboka nadechla.

,,Udělali mi to ti.. ti.." zasekla se.

,,Kouzelníci?" dodala Anne a Cece přikývla. ,,Oni se tím pyšní, ale já tomu moc nevěřím."

,,Proč?" nechápala Cece a s přivřenými očima se na hnědovlásku dívala.

,,Bez urážky, v tomhle nevynikají," odvětila s úšklebkem a Cece se pousmála.

,,Kdo to podle tebe udělal?" chtěla vědět a Anne se zadívala okolo sebe. Pořád se procházely po parku, ale procházka venku se krátila.

Čekal je zámek.

,,V paměťních kouzlech vynikají především Vlkodlaci a Kentauři," skousla si ret, ale bylo na ni vidět, že si tím nebyla vůbec jistá.

,,Vlkodlaci a Kentauři," zopakovala tlumeným hlasem blondýnka a Anne se zhluboka nadechla.

,,Žijou spolu," zamumlala.

,,A mění se při úplňku," doplnila otráveně a znuděně Cece.

,,To si lidé vymysleli?" zvedla obočí. ,,Vlkodlaci se nemění jen při úplňku. Mění se kdy chtějí. Při úplňku mají něco jako sešlost."

Cece na ni udiveně koukala a obě dvě došly k bráně zámku.

,,Tohle je zámek," odvětila Anne a Cece přikývla.

Prohlížela si nehybné stráže, kteří se hýbali jen kvůli tomu, že museli dýchat.

Blonďatá dívka vstoupila to obrovské síně, s vysokým stropem, mohutnými sloupy, sametovými koberci.

Uprostřed byl dlouhý stůl, okolo kterého se nacházeli spoustu židlí.

,,Tohle je neuvěřitelné," vydechla udiveně a zároveň ohromeně Cece a Anne přikývla.

,,To je," souhlasila a blonďatá dívka jakoby zapomněla na to, že žije. Čas se zpomalil, o na se soustředila jen na tu dokonalou síň.

Zámek. Její domov. Její rodina. Její sestry. Její rodiče.

Připomnělo jí, že je nezná. Nebo si to jen nepamatuje?

Otočila se na Anne.

,,Kde jsou?" vyhrkla a Anne pozvedla obočí.

,,Kdo?" nechápala hnědovlasá chůva a Cece převrátila očima.

,,Moji rodiče," objasnila a Anne tato otázka zaskočila.

,,Chceš to doopravdy-"

,,Jsou to moji rodiče!" vykřikla a Anne se lekla.

,,Omlouvám se," řekla rychle a Anne přikývla.

,,V pořádku," malinko se usmála.

,,Tvoji rodiče..."

***

Jop, jsem to ale mrcha😂😂😂😇😇😇

Pokračování zítra 😂😂😂

Teď, co to píšu je 23:59😂😂👻👻

Ti chytří z vás už znají jména rodičů Cece😂😂

☄Charlotte



Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat