XV.-Nech mě domluvit

58 24 8
                                    

Cece se chystala odejít, ale zaslechla Willa, jak si něco mumlá.

,,Možná si sestra Proximy, ale některé věci ti dochází pomaleji," zasyčel si pro sebe a počítal s tím, že to Cece neuslyší.

Ta se ale prudce se otočila a věnovala mu nechápavý a částečně nenávistný pohled.

,,Co s tím má sakra společného Proxima?!" vyjekla a William zpanikařil.

,,To jsem neměl říkat," sklopil hlavu a Cece udělala pár kroků k němu.

,,Ptám se, co s tím má sakra společného Proxima," zopakovala to a William se nadechl.

,,Když jsem sem nastoupil, ona mě chtěla poznat," odvětil a polkl. ,,Byli jsme přátelé, scházeli jsme se tajně. Ani jeden jsme si nebyli jistí, jak by reagoval král s královnou, tak jsme to drželi v tajnosti. Přišla na to Anne a-"

,,Tady jsi, Cece," ozvalo se za nimi. V prosklených dveřích stála Anne.

Cece se prudce otočila a vyměnila si s ní pohled.

,,Měla bys jít," pousmála se a Cece přešlápla z místa na místo.

Nakonec se rozhodla nedělat dusno a vydala se pryč ze skleníku.

,,Co se děje?" nechápala Cece a Anne se zhluboka nadechla.

,,Myslím, že víš, co se děje," řekla jí Anne a Cece si nebyla jistá, jestli jí může věřit. ,,Neměla by ses bavit se zahradníkem jako se sobě rovným."

,,Šla jsem mu poděkovat za kytky," zalhala rychle a Anne pozvedla obočí.

,,Opravdu?" ujišťovala se. ,,Děkovala si mu asi pět minut?"

Cece převrátila očima a Anne jí vedla zpátky do zámku.

,,Je to zahradník-"

,,Nepovídej," odsekla nevrle a Anne přikývla.

,,Chápu, že je těžké si zvyknout, že si někdo lepší, ale-"

,,Ne, ty to nechápeš," přerušila ji chladně a Anne se zůžily oči.

,,Myslím, že o prázdninách ti budu dávat lekce etikety," vypravila se sebe rozhodnutě a blondýnka zamrkala.

,,Když mě sem Proxima vezla, tak asi použila stroj času," poznamenala a Anne vydechla.

,,Začneme tím, že m i nebudeš skákat do řeči," začala a Cece se usmála.

,,Jasně, madam," odpověděla, ale bylo na ní vidět, že to nebere vážně.

,,A ta druhé se začneš chovat jako dáma. Dost té ironie a-"

,,A budu taky chodit vzpřímeně, na zkouškách budu nosit na hlavě těžkou knížku," doplnila jí.

***

Noooo? 😂😂 Kdo by ji nemiloval? 😂😂 Teď myslím Cece, ale co si myslíte o Anne teď?

Ona už je neděle 😨😨😨

No, doufám, že se vám kapitola líbila!💓💓💓

Budu moc ráda za každý komentář nebo vote 💞💞💞

☄Charlotte

Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat