I.-Uprostřed New Yorku

142 35 22
                                    

Cece zjistila, že na svých zádech má jenom batoh. Na sobě měla oblečené světlé džíny, které byly roztrhané na kolenou. Dále tričko s plaveckým týmem, který v životě neviděla.

Na nohou měla nazuté plátěné boty a v nich bílé ponožky. Prohledala si kapsy a v nich našla sotva jeden dolar.

Dosud seděla na vyhřátých schodech, ale když si to uvědomila, vyskočila z nich.

Položila si jednu zásadní otázku.

Co bude dělat?

Bylo zvláštní, že si nepamatovala nic ze svého života, ale stejně věděla, že to před ní je park, který se skládá ze stromů a v něm posedávají senioři.

První, co jí napadlo bylo to, aby nespala na ulici a neměla hlad. Hodiny odbily druhou hodinu a Cece jako by zakručelo v břiše.

Vydala se tedy do nějaké kavárny, která byla nedaleko. Sedla si ke stolu, který byl volný a otevřela svůj batoh.

Nalezla v něm tablet, tlačítkový mobil, peněženku a deku. Povzdechla si a napadlo ji, že by o sobě mohla zjistit víc pomocí internetu.

Vytáhla ho a odemkla. V kavárně byla WiFi bez hesla, takže se dostala na Google.

Do prohlížeče zadala Cece White a hned jí to ukázalo několik odkazů.

Rozklikla jednu stránku a přečetla si její název.

Školní noviny:
Střední úmělecká škola Rawen Valley

Pomyslela na to, že se tam bude psát o jejím vyhození, ale zdání klamalo.

Sirotek Cece Whiteová trhá rekordy školy a celého New Yorku!

Dnes se konaly dlouho očekávané závody ve škole Rawen Valley! A k překvapení učitelů, studentů a všech ostatních je vyhrála studentka Cece Whiteová s naprostým přehledem!

-správce školních novin
------------------------------------
Angeline Duven

Cece vytřeštila oči. Takže to znamená to tričko, co měla na sobě oblečené.

Vrátila se zpátky na Google a hledala další odkazy. Tenhle byl tak půl roku zpátky a ona se snažila najít nějaký další.

Zbytek byli jen další výhry v plavání nebo olympiájadách ve frájině.

Když vedle oči od tabletu, naproti ní seděla jakási holka. Nepamatovala si jí, ale usmívala se falešně jako nějaká modelka.

,,Ahoj, céčko," usmála se sladce ta holka a Cece zvedla obočí.

,,Céčko?" zopakovala a ona přikývla. Cece si jí pořádně prohlédla. Měla na sobě značkové oblečení a výrazný make-up. Vlasy měla černé a navlněné.

Ale snažila si vzpomenout, ale nešlo to.

,,No, jasné, Cece Whiteová," odvětila holka a Cece se pokoušela vymyslet, jak se jí zeptat, jak se jmenuje.

,,Hele, tebe dneska vyhodili, co?" vyzvídala černovláska a blondýnka protočila panenkami.

,,Provedla jsem něco?" zeptala se otráveně a oná holka si o Cece snad myslela, že je to blázen.

,,Zmrazila si tělocvikářku, ty blbko!" vykřikla na ni a Cece vytřeštila oči.

Co že to udělala? Zmrazila tělocvikářku?! To je šílený!

,,Jak si to udělala?" chtěla vědět.

,,To kdybych věděla," odfrkla si a ta namyšlená dívka protočila očima.

,,Proč lžeš? Takhle bycho mohli zmrazit matikářku a nemuseli bychom psát ten čtvrletní test!"

***

Co si myslíte o černovlasé holce, co chce zmrazit matikářku?😂😂😂

Budu moc ráda za každý komentář nebo vote!💞💞💞

🌸Charlotte

Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat