VIII-Král a Královna

65 26 8
                                    

,,Tvoji rodiče byli..." znovu se zasekla a rychle pokračovala. Cece na ni jen zírala, čekala, co z Anne vyleze.

,,Začala jsem špatně," odvětila hnědovláska a zamyšleně se nadechla.

,,Tvůj otec, Christian, zamiloval se do svojí snoubenky, do Penelopy, do tvojí matky," začala vyprávět onen příběh a Cece napjatě poslouchala.

,,Není zvyklé, že se dva snoubenci, kteří se neznali, do sebe zamilovali," pokračovala a posadila se ke krbu na křesla. Cece se posadila naproti ní.

,,Když se narodila tvoje sestra, Cassiopeia, byla krutá zima. Ten večer byl Silvestr a nešlo rozdělat oheň. Když poprvé Cassiopeia spatřila svět, cítila zimu a vybuchla-"

,,Vybuchla?" pozvedla obočí Cece a Anne se pousmála.

,,Vykřikla a všechny krby se rozhořely," vysvětlila a Cece přikývla.

,,Je to víla ohně, přesvědčení a domova," dopověděla. ,,Teď je jí dvacet čtyři, ale víly skoro nestárnou."

,,Takže je i osm let starší než já," konstatovala si pro sebe blondýnka a Anne přivřela oči.

,,Tobě je šestnáct, dítě?" zajímalo ji a Cece přikývla, i když jí iritovalo, když jí nazvala dítětem.

,,O dva roky později se narodila Proxima. Naopak bylo léto. V té době byl problém sehnat pitnou vodu a na dosah nebyla žádná víla či elf, který byl ovládal vodu. Když se Proxima narodila, nenaplnila skleničku pitnou vodou, ale slanou. Ani ona nezdědila schopnosti po praprababičce," povzdechla si a Cece očekávala, že bude mluvit o jejím narození.

,,Je to víla moře, moudrosti a pozornosti, Cece," objasnila a blondýnka si vzpomněla, že o tomhle mluvila Proxi na lodi.

,,A o dalších šest let ses neplánovaně narodila ty," pokračovala. ,,Penelopa a Christian měli radost, jenže se nenarodil následník."

Cece to pochopila, tak že o ni ani máma ani táta nestojí.

,,Narodila si se v zimě," promluvila, čímž přerušila Cece přemýšlení.

,,Byli jedny z nejlepších podmínek, nebyla moc krutá zima," odvětila a Cece polkla. ,,Jenže..." nemohla to vyslovit.

,,Co?" nechápala Cece. ,,Co se stalo?!" vyžadovala odpověď a Anne zavřela oči. Přemítala, jak jí to má říct.

,,Když si poprvé spatřila svět, vybuchla si," sebrala všechnu odvahu, ale napadlo ji, že jí bude Cece do smrti nenávidět.

,,Pochopím, když se mnou do smrti nepromluvíš," vypadlo z ní a Cece zvedla obočí.

,,O co jde, Anne?" zeptala se pomalu a Anne se odhodlala.

,,Po porodu si vybuchla, zmrazila si svou matku, Cece."

***

Já mám Penelopu aka Vanessu Ray hrozně ráda😂😂💟💟

Na druhou stranu, jestli ji teď zabiju😂😂😇😇

Ti, co pozorně četli předchozí kapitoly, ví, jestli je po smrti😂😂😨😨👻👻😇😇👿👿

Užijete si neděli ❤❤❤

☄Charlotte

Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat