XXIII.-První známosti

40 10 1
                                    

Cece vystoupila z auta a rozhlédla se po pozemcích. Všude bylo tolik rostlin, laviček, fontán a dalších věcí.

Vrátila se pro svůj objemný kufr a Will jí dovedl až k hlavní bráně, kde stála nějaká žena, mohlo jí být tak třicet.

,,Dobrý den, slečno Whiteová," usmála se a blondýnka si ji zkoumavě prohlížela.

Měla na sobě oblečené tmavě modré uplé šaty, vlasy svázané do drdolu a její chodidla měla v jehlách.

,,Cece Whiteová," napřáhla ruku a ta žena se usmála.

,,Amelia Drakeová," představila se a Will se s ní rozloučil.

,,Tak si to užij," popřál jí, ale potom se chystal odjet.

,,Vítejte v Pobřevílí, slečno Whiteová," ozval se další ženský hlas a Cece nahlédla do budovy, kde jí mohla nahlédnout do tváře.

,,J-jak znáte moje-"

,,Jsem Georgia Kristenová," řekla jí a Cece vytřeštila oči.

,,M-moc ráda vás poznávám," vyhrkla blonďatá dívka a ředitelka jí uvedla do školy.

,,Tohle je Maya Copersonová."

Cece zahlédla další dívku, která byla už o hodně mladší a když si uvědomila, že řekla Copersonová, spojila si to.

,,Vy jste sestra Williama Copersona?" zajímalo jí a ona přikývla.

,,Ano, jsem," přisvědšila Maya a ředitelka zmizela. ,,Jsem jedna ze zástupců ředitelky, takže tě tady provedu."

Cece se usmála. ,,To byste by byla hodná."

Blonďatá dívka postupovala protáhlou chodbou až přišla do nějakého obrovského sálu, kde se pravděpodobně jedlo. Bylo tam několik dlouhých stolů a poté jeden, kde pravděpodobně sedávali učitelé.

,,Tohle je jídelna," odvětila Maya a Cece přikývla. ,,Když se vyjde po těchto schodech," ukázala na ně. ,,Se vyjde do ložnic, kde se spí po třech nebo po čtyřech."

,,Skvělé," vydechla Cece ohromeně a vystoupala po těch schodech nahoru.

,,Pravděpodobně ti bude trvat nějakou dobu než se budeš pořádně orientovat," zazubila se a Cece četla cedulky na dveřích. Byla tam napsána jména a ona pochopila, že tohle budou dívčí ložnice.

Když konečně narazila na svoje jméno, byla tam další dvě.

Cece Whiteová

Anita Copersonová

Freya McLaurenová

,,Tady je vyloženě přecopersonováno," zamumlala si pro sebe Cece, tak aby to Maya neslyšela, protože i ona patřila do rodiny Copersonů.

Blonďatá dívka otevřela dveře a rozhlédla se po pokoji. Jako prvního si všimla tří postelí, tří velkých skříní a tří nočních stolků. Ve zdi bylo jedno velké okno se závěsy. Když se ovšem podívala zpátky na tu postel, co byla nejdál od ní, spatřila nějakou hnědovlasou holku.

,,Ahoj, Freya McLaurenová," představila se s úsměvem od ucha k uchu a Cece se snažila, co nejpřátelštěji usmát.

,,Cece Whiteová," odpověděla jí a odhodila svůj kufr.

,,Ty jsi ta holka, co jedni hledaj a druzí milujou a ochranujou, co?" vypálila ze sebe, ale v moment, kdy to dopověděla, tak si dala ruku přes pusu.

,,J-jo, to jsem," pohodila jsem hlavou a ona se usmála.

,,To jsem celá já, nemám moc citlivost."

------

Zdravím!

Sice je už skoro šest hodin, ale stihla jsem pro vás sepsat sobotní Cece :D

Tak doufám, že jste si tuhle kapitolu užili.

-Charlotte

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Apr 15, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat