Otočila se a zahlédla siluetu člověka.
,,Anne?" zamumlala s přivřenýma očima a osoba se vynořila ze stínu.
,,Proximo!" vypískla blondýnka a objala svojí sestru.
,,Cece!" oplatila jí a hned když jí pustila, prohlédla si její šaty.
,,Annabella si tě vzala do parády, co?" uchechtla se a Cece se zasmála.
,,Co tady děláš, tak brzo. V dopise bylo, že-"
,,Ty nemáš radost?" zajímalo ji na oko uraženě a Cece vytřeštila oči.
,,Jasně, že mám! Mám šílenou radost!" vykřikla a znovu ji objala.
Když jí pustila vychlila na ni hromadu otázek.
,,Jak se má Cassiopeia? A co máma? A táta?" vyhrkla a obličej hnědovlasé dívky se změnil na vážný.
,,Mámu pořád drží jako rukojmí," zamumlala zasmušile a Cece pomalu vydechla. ,,Cassiopeia a táta bojují a vyjednávají, ale oni chtějí jedinou věc..."
Cece na moment zavřela oči a zhluboka se nadechla, protože věděla, co je ta věc.
,,Mě," polkla na prázdno a Proxima ji položila ruku na rameno.
,,Není v plánu tě tam vydat," snažila se o uklidnění, ale blondýnka pohodila hlavou.
,,Tady nejde o mně," zahleděla se do země a Proxima se pousmála.
,,Ty pojedeš do Pobřevílí," konstatovala a potom změnila téma.
,,A jak se ti tady líbí? Co Annabell? Už si se seznámila s Willem?" zaplavila jí otázkami a Cece se pokusila o úsměv.
,,Proč je Anna tak upjatá?" zajímalo Cece a Proxima přivřela oči.
,,Annabella a upjatá?" hodila na ni nechápavý pohled. ,,Tohle spojení nejde dohromady."
,,Ale ona je," přesvědšovala jí, ale Proxi si stála na svém.
,,Byla vždycky v pohodě," zamyslela se hnědovláska a Cece se ušklíbla.
,,Asi máme každá jiné měřítko pro slovo v pohodě," uchechtla se a Proxima se zastavila.
Otevřela dveře od balkonu a kráčela ke schránce. Otevřela jí a tam se objevil další dopis.
Cece za svou sestrou rychle přiběhla a pořádně si dopis prohlédla. Vzala si dopis do rukou a začala číst všechen text, který tam nalezla.
Proxima se rozhlédla z balkonu do zahrad a zahlédla světlo z malého domečku, ve kterém přebýval Will.
Cece si přečetla těch pár řádek, co byly napsané na obálce.
Posláno z: Pobřevílí, Bermudy
Georgie Kristenová
Doručit do: Whiteovské sídlo, Bermudy
Cece WhiteováOtevřela dopis a v něm nalezla kus papíru.
Vážená členko vílí komunity Cece Whiteová,
vzhledem k faktu, že jste dovršila věku šestnáct let, je naší povinností Vám oznámit, že jste povina navštěvovat Pobřevílí, kde Vás naučíme, jak ovládat Vaše jedinečné schopnosti.
Co se školních potřeb týče, učebnice se kupovat nebudou. Do svého zavazadla si ovšem přibalte oblečení na nějakou dobu.
Školní docházka začíná 1. září.
Georgie Kristenová, ředitelka Pobřevílí
***
A je další kapitola!😂😂
Omlouvám se, že tak dlouho nevyšla žádná, ale vždycky mi do toho něco vlezlo 😢😢😢😇😇
Jak se vám líbil tenhle díl?
Co si myslíte o Anne a Proxi?Napište to do komentářů 💞💞💞
🍝Charlotte
ČTEŠ
Cece White and Erased mind ❌
Fantasy🌸Cece White a Vymazaná mysl🌸 Probudila se před školou, nic si nepamatovala, na zádech měla objemný batoh a v ruce papír, pojednávající o tom, že ji právě vyhodili ze školy. -------- Cover by: @Millienka Trailer by: @XoLiivXo ©IceCharlotte ➡#21 v...