XVIII- Dopisy, které nikdo neposlal

87 19 20
                                    

Cece opustila komnatu a otevřela dveře od toho pokoje, kde byla kolébka.

Znovu se porozhlédla po stěnách. Všude byly nástěnky, s fotkami, kde byla ještě hodně malá.

Na fotkách byla s malinkou Proximou, Cassiopeiou, matkou nebo otcem.

Bylo to krásné, zároveň smutné. Nevěděla, co si má myslet.

Kromě kolébky se v místnosti nacházela skříň s několika zásuvkami.

Otevřela první. Nalezla tam mraky růžového oblečení a spoustu sponek do vlasů.

Podívala se druhé. Tam byly šperky. Vzala si ruky první. Byl to náhrdelník a uvnitř měl nějaký kámen.

Neodolala a prohledala tu třetí. Tam našla krabici. Rychle jí otevřela a když poznala obsah, nechápavě přivřela oči.

Na dně ležely dopisy, spoustu dopisů.

Odesílatel: Penelope Whiteová
Příjemce: Cece Whiteová

Na obálce byla známka, všechno. Ale nikdy je neposlala. Otevřela a začala číst první.

Moje nejmilejší dcero,
dnes slavíš svoje první narozeniny. Vím, že tohle si nikdy nepřečteš. Ne proto, že vy si neuměla číst, ty jsi geniální a jedinečná dívka. Nepřečteš si je proto, protože já jsem zbabělec. Nikdy je nepošlu.

Ani nevíš, jak mě to zabíjí. Věř mi, že udělám cokoliv, abych tě zachránila. Zemřu, jen abych tě zachránila.

Veselé Narozeniny.

Penelope

Cece na kus papíru koukala jako spadlá z visně a okamžitě vytáhla další.

Moje milá Cece,

Nikdy jsem nemyslela, že to řeknu, ale jsem blázen. Píšu další dopis. Dnes jsou Vánoce. Tobě je krásných třináct let a žiješ se svou adoptivní matkou.

Claire je skvělá žena.

Cece se zasekla. Claire? Takhle jí to jméno napadlo?! Četla dál.

Navíc mám pořád problémy se svou sestrou. Ona se zlobí, že ona není manželkou Christiana. Je pomstichtivá a touží tě najít.

Když se to dozvěděla Proxima, tak utekla z Pobřevílí, aby tě našla a zachránila. Navíc po tobě pořád jsou kouzelníci, upíři a vlkodlaci.

Nechci tě ztratit a udělám cokoliv, abych tě zachránila.

Veselé Vánoce.

Penelope

Cece se zhluboka nadechla. Proxima utekla ze školy kvůli ní. Nechápala to.

Prohrábla hromadu a četla dál.

Píšu další dopis, který se nikdy nedostane do tvých rukou.

Už nezbývá moc času. Kouzelníci se už několikrát pokoušeli tě unést a málem se jim to povedlo.

Navíc na hrad útočí Lebenhartovi. Jestli mě unesou a zabijou, tak ty budeš v bezpečí.

Neodpustím, aby se ti něco stalo.

Penelope

Cece zvedla hlavu od dopisu a myslela na to, že její mámu někdo drží pod zámkem a vyhrožuje jí.

A ona je připravená zemřít. Zemřít pro ni.

***

Jo, včera jsem myslela, že se rozbrečím😂😂😂

Co si o tom myslíte vy?

☄Charlotte






Cece White and Erased mind ❌Kde žijí příběhy. Začni objevovat