11. Victor

115 11 0
                                    

Nici nu mai stiu de cand stau aici, in birou. E semiintuneric si racoare. Pe masa sunt imprastiate o gramada de poze. Din cand in cand, mai iau cate una si o analizez. Usa scartaie un pic si in prag apare Beatrice.

- Victor, dragule, vino sa mananci. Hai, ca se raceste !

- Imediat, ii raspund neconvingator.

- Ce te framanta, dragule ? La ce te uiti aici ? Ce e cu toate pozele astea cu Diana ? Si astealalte cu Mihai ? Ii urmaresti ?

- Se poate spune si asa, si incep sa ii expun Beatricei planul meu.
Cand imi inchei explicatiile, ea ramane cu gura cascata.

- Credeam ca Diana si Mihai sunt prietenii tai. De ce le faci asta ?

- Eu nu am prieteni cand e vorba de atatia bani si mai ales putere. Investitorii, de care ti-am povestit, mi-au promis sprijin in cariera politica. Voi juca in "alta liga", cu "baietii mari".

- Si pentru asta vrei sa le distrugi casnicia oamenilor astora ?

- Ce sa distrug ? Mihai e un prost. Umbla cu pitipoanca aia de coafeza de cateva luni, deja. Problema era Diana. Pentru ea, Mihai era singurul barbat. Nu se uita nici in stanga, nici in dreapta.
Dar am observat-o zambind, in compania unui baiat de la mall. Ulterior, i-am facut lui o oferta pe care nu a putut-o refuza. Si totusi nu s-a intamplat nimic intre ei. Am un om care ii urmareste si fotografiaza.
A fost nevoie sa ii expun baiatului un intreg scenariu, pentru a-i adormi constiinta. Acum, banuiesc ca nu va mai ezita. Crede ca a fost doar un pion intr-un pariu stupid, intre sotii Stoenescu. Se simte folosit si umilit. In plus, are si motivatia baniilor.

- Esti malefic !

- Multumesc, o voi lua ca si pe un compliment.

- Dar nu am inteles inca de ce vrei sa ii desparti ?

- Tu ai vazut ca Diana are inca multa influenta asupra lui Mihai ? Nu il va lasa niciodata sa se amestece cu "investitorii" nostri. I-ar fi teama pentru familia ei, dar mai ales pentru Luca.
Ti-am spus cine sunt "ei". Nu sunt genul de oameni "semi-dubiosi", cu care mai umbla Mihai. Astia fac parte din lumea interlopa, unii dintre ei chiar au facut puscarie. Nu e de gluma .
Dar odata ce voi avea pozele compromitatoare cu baiatul, Alex si Diana, Mihai va divorta de ea. Voi scapa de influenta ei si voi putea sa il conving pe Stoenescu sa accepte sprijinul "investitorilor "...

- Crezi ca daca va vedea acele poze, Mihai va divorta de ea ? Doar el face acelasi lucru, cu pitipoanca aia de coafeza.

- Da, dar eu il cunosc destul de bine. Nu va accepta asa ceva din partea sotiei, chiar daca el nu e la prima abatere. Cand l-am chestionat in privinta asta, mi-a spus ca el "doar se distreaza si ca nu are nicio legatura cu afectiunea lui pentru Diana."

- Inteleg: atunci cand inseala barbatul e o distractie, cand o face femeia, e un dezastru si un motiv de separare.
Dar, iti dai seama ce va insemna pentru ea divortul ? Nu o va mai lasa sa isi vada copilul, decat in vizita...

- Nu am ce face. In orice razboi sunt si victime colaterale.

IMPOSIBILUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum