16. Sfârșit și ...

60 2 0
                                    

"Miliardarul Mihai Stoenescu a fost gasit mort in noaptea de marti spre miercuri de catre angajatii mallului la care era actionar.
Se pare ca acesta s-a aruncat de pe acoperisul cladirii. Nu a lasat nicio scrisoare sau vreo explicatie familiei cu privire la gestul savarsit. Surse neautorizate au lansat si varianta unei crime, dar pana in momentul de fata, autoritatile nu au confirmat nimic in aceasta privinta.
Dupa terminarea autopsiei si a celorlalte formalitati, a urmat o inmormantare la care au participat doar familia si cativa apropiati.
Urmeaza cateva imagini surprinse de reporterii nostri."

Nici pana acum, nu m-am putut obisnui sa imi vad viata expusa la televizor si in ziare.
Ma simt amortita, parca as fi intr-un vis urat, din care incerc sa ma trezesc.
Parca ce se petrece nu mi se intampla mie, ci cuiva strain.
In imaginile de la televizor ma vad pe mine, de mana cu Luca. Amandoi imbracati in negru, aratand parca mai mult dezorientati decat indurerati.

Asteptam de o vreme, deja.  Ma chemasera aici, la politie, sa imi mai puna cateva intrebari legate de Mihai. Parca nu imi venea sa cred ca nu mai este. Sigur, am avut problemele noastre, dar a fost totusi tatal copilului meu. Si mai ales, nu intelegeam de ce ar fi facut gestul acesta, ce motive ar fi avut.
Nici cealalta varianta, ca ar fi o crima, nu era mai buna. Oare cine ar fi facut asa ceva ?
Am inteles de la comisarul care se ocupa de caz ca ar fi retinut deja doua persoane care au fost in zona atunci cand a fost comisa crima.
Unul dintre cei retinuti era chiar Victor. Evident era doar o coincidenta. A doua persoana era Alex si acum cuvintele lui primeau un alt inteles in mintea mea. Oare aceasta era metoda la care se referea e a scapa de Mihai ? Nu, nu are cum, nu ar fi facut asa ceva. Dar ce stiam eu de fapt despre acest om ? Trebuie sa vorbesc cu el, neaparat.
Il rog pe comisar sa ma lase sa vorbesc cateva minute cu fiecare dintre ei, intre patru ochi.
Prima data intru intr-o camera unde era Victor. Se apropie de mine, cu lacrimi in ochi.
- Doamne, Diana, nici nu stii cat de rau imi pare. Nici nu imi vine sa cred ca Mihai nu mai este.
- Victor, ce cautai acolo pe acoperis cu Mihai ?
- Am iesit la o tigara, sa vorbim de afaceri.
- V-ati certat ?
- Certat e mult spus, ne-am contrazis un pic, atata tot. Stii ca nu i-as fi facut niciun rau..
Parea sincer.
- Bine, Victor, te cred.
- Uite ca sa vezi cat sunt de sincer, trebuie sa iti mai zic ceva : sotul tau a angajat pe cineva sa te seduca pentru ca apoi sa aiba un motiv si probe sa divorteze de tine si sa ia tutela copilului. E un baiat care lucra la mall, Alex. Stii de cine vorbesc nu-i asa ? Intreaba-l sa vezi daca recunoaste...
Simt ca mi se face rau. Inca un soc pe ziua de astazi. Ies trantind usa, fara sa ii mai spun nimic.
In incaperea alaturata il gasesc pe Alex.
- Diana, imi pare rau pentru ce s-a intamplat cu sotul tau.
- Oare ? Chiar iti pare rau ?
- Normal, ce intrebare e asta ?
- Asta era metoda ta de a scapa de Mihai ?
- Nu ! Eu doar m-am intalnit cu el si am vorbit, era in viata cand am plecat.
- Si asta e una din minciunile tale ? E adevarat ca ai fost angajat sa ma seduci ?
- ...Nu... ba da, e adevarat. Dar a fost real ce s-a intamplat intre noi. A pornit ca si o afacere, dar apoi s-a transformat in cel mai adevarat lucru din viata mea.
- Sigur ca da ! In fine, nu mai vreau sa aud nimic din ce imi spui. Am facut o mare greseala avand incredere in tine. Cea mai mare greseala !
Nu reusesc sa termin tot ce am de zis, ca imi suna telefonul.
Aud vocea indurerata a tatalui meu :
- Diana, te rog, vino acasa ! S-a intamplat ceva ingrozitor ! Mama ta a murit !
Simt ca mi se taie picioarele, nu se poate, nu se poate intampla asta acum !!!

IMPOSIBILUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum