Bonnie POV.
Eu sunt Bonnie. Am 16 ani.Sunt foarte copilăroasă, lucru care îi cam enervează pe ceilalți. Sunt din Londra. Învăț la cel mai bun liceu din oraș,fiind în anul 2. Sunt șatenă cu mici ombre blonde la vârfuri,am ochii verzi,port ochelari,unii spun că mă fac tocilara,dar de ce să-i ascult...
Eu,din păcate sunt adoptată,dar nu mă deranjează...Părinții mei au murit într-un accident de mașină foarte grav.
Părinții mei adoptivi nu se implică prea mult în creșterea mea,ceea ce mă cam deranjează,dar trebuie să accept.La capitolul prietenie mă descurc destul de mine, în afara lui Katherine, cea mai populară fată din liceu, dar să nu uităm de roabele ei,Rebbeka și Sara care o urmează pe Katherine în tot ce face.
Julia și Caroline sunt cele mai bune prietene pe care le-am avut vreodată,ele m-au ajutat când am trecut prin momente grele...Indiferent că era vorba despre Katherine sau părinții mei adoptivi.
Sunt foarte timidă când vine vorba de băieți. Lui Stefan îi place de mine la nebunie. Rar vezi un băiat care se pune cu cea mai populară fată și care te lingușește cu diferite complimente frumoase. Suntem prieteni de când eram mici,iar eu nu vreau ceva serios cu el,vreau doar să fim prieteni și atât.
Caroline POV.Bonnie e cea mai bună prietenă de când ne știm. Îmi pare rău de tot ce i se întâmplă. Ea încă nu știe adevărul despre accidentul rutier pe care l-au avut părinții ei. Zi de zi mă gândesc la asta și tot zi de zi mă simt și mai prost.Doar Julia știe ce am făcut.
Vina mă măcina din ce-n mai tare...Începusem să am nenumărate coșmaruri cu privire la accidentul rutier.
Am decis să vorbesc cu Julia. Chiar dacă era destul de târziu.
-Julia? Ce faci?spun eu oftând.
-Ce s-a întâmplat? E 3 dimineața! Ai înnebunit?
-Am coșmaruri!
-Cu ce?
-Accidentul părinților lui Bonnie!!Mă macină vina!!
-O să vin la tine înainte de a merge la cursuri să vorbim despre asta!!
-Ok! Te aștept!
-Paa!
-Nu,stai tre...Bip-bip-bipÎmi închise telefonul înainte de a o intreba ce să fac să nu mai am coșmaruri.
Bonnie POV.
Se făcu dimineață. În această zi se împlinesc 5 ani de la moartea părinților mei.
Mă duc la baie fac un duș rapid,mă spăl pe dinți,îmi aranjez puțin părul și mă îmbrac cu o pereche de pantaloni negri cu o bluză neagră pe care scrie ,,I love my parents",iar peste bluza un cardigan negru cu niște cerculețe albe.
Și am hotărât să plec la cimitirul unde sunt înmormântați părinții mei.
Când am ajuns...
CITEȘTI
I can't lose your love
RomanceO fată,Bonnie,simplă și frumoasă,dar din păcate adoptată, își găsește sufletul pereche la un simplu curs de muzică. Aceasta trece prin momente grele,dar cu ajutorul lui Jeremy,sufletul ei pereche, reușește să treacă peste toate greutățile. Dar toate...