Despărțirea

9 7 0
                                    

Bonnie POV.
J: Știu că acum ești cu Matt,dar mie chiar îmi pare rău pentru tot ce ai văzut când eram acasă la Matt. Sper să rămânem prieteni.
B: De ce îmi spui toate astea?
J:Pentru că te iubesc foarte mult și te-am pierdut.
B:...
J:Voiam să știi asta până,iar, acum e prea târziu.

Tot ce mi-a spus Jeremy m-a surprins foarte tare.

Am hotărât să mă plimb puțin chiar dacă era 12 noaptea.

Pe drum i-am văzut pe Matt și pe Katherine sarutandu-se.

M-am dus la ei curioasa.

-*tuse tuse*,tușesc eu,uitandu-ma la ei.

Ei se întorc la mine.
-Vezi? Nimeni nu te vrea!Toți sunt pe mine!
-Știi ceva? Gata! Nu te mai suport!Mă batjocoresti de când eram în clasa a5-a,ok? M-am săturat!Dacă te mai iei o dată de mine...
-Ce o să-mi faci?O să îmi rupi fusta?
- O să vezi! Iar noi! S-a terminat!
-St..
-Las-o,eu sunt mult mai buna!
-Eu sunt cu tine pentru că m-a obligat sorta!
-Cine crezi că a pus-o?!

Matt POV.

Am plecat imediat ce mi-a spus ultima fraza!

Singurul motiv pentru care am acceptat este din cauză că am auzit că sorsa i-a dus pe părinții băiatului care nu a acceptat să fie cu Katherine în închisoare.

Bonnie POV.

Eram fericita că i-am prins sarutandu-se,dar ma simțeam și puțin prost...

Prima persoană cu care m-am gândit să vorbesc cu,nimeni altul decât Jeremy. Așa că am plecat spre casa lui.

Când am ajuns,el mi-a deschis ușa ,iar eu l-am luat în brațe instantaneu,fără să mă mai gândesc.

-Ce s-a întâmplat?spune el.
-T-tocmai i-am văzut pe Katherine și pe Matt sarutandu-se!zic eu printre lacrimi.
-Stai linistita!

Jeremy POV.

Îmi părea foarte rău de Bonnie,dar totodată eram și putin fericit pentru ca acum am o șansă cu Bonnie.

Bonnie POV.

Se făcu seara,iar eu nu puteam să dorm așa că am decis sa mă plimb *chiar dacă era 3 dimineața*

Pe strada...

I can't lose your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum