Venirea lui Jeremy

5 2 0
                                    

Bonnie POV.
In parcul de lângă restaurant mai era Jeremy. Clar.

De ce a venit? De ce?
Haide,Bonnie!Ce mai aștepți du-te la el, ia-l in brațe și chestii pe care le-ar face o iubită adevărată.
Dar nu vreau!
De ce?
Pentru că îl plac pe Hayden!
Aha...ai recunoscut! Ar fi cazul să îl saluți...stii și tu stă de vro 2 minute și de uita la tine!

Îl i-au in ne brațe sa nu creadă că l-am uitat sau chestii,apoi mi-am amintit că trebuie să mă văd cu Hayden.

-Jeremy,trebuie să plec!
-Acum?
-Da! Trebuie ăăă...s-să plec la munca!
-Vin cu tine!
-Nu e nevoie!
-Bine! Pa, iubire!
-Paa!

Jeremy POV.

Bonnie mi s-a părut mai ciudata că oricând,așa că am urmarit-o.

Bonnie POV.

În 5 minute a ajuns și Hayden. Ii dau un pupic pe obraz in semn prietenesc,iar el îmi repeta gestul.

Ne-am așezat pe cea mai apropiată bancă.

Dupa o discutie lungă mi-a mărturisit că s-a îndrăgostit de mine și chestii de genu'.

El m-a sărutat,iar eu i-am răspuns,dar nu durat mult până să îmi amintesc că Jeremy a venit până aici sa mă vadă,iar eu ce îi fac?? M-am desprins din sarut si am spus:

-Scuze,dar nu îi pot face asta lui Jeremy!
-Sigur,Jeremy!
-Nu înțelege greșit! Ești drăguț,dar dacă nu era Jeremy poate funcționa! Nu pot acum! Îl iubesc prea mult pe Jeremy!
-Nu este nimic! Te înțeleg! Ne vedem luni!
-Sigur! Pa!

Am plecat spre casă.

Jeremy era pe canapea și se uita la un film de dragoste.
El nu a băga în seamă și i-am spus.

-Am devenit fantoma?
-Pentru mine,da! Dar cred că pentru Haden?
-E Hayden! Stai ce?
-Daca nu eram eu ,tu erai cu el!
-Nu îmi vine să cred că ai ajuns sa mă urmărești!
-Daca nu te urmăream,acum nu ți-am ce el e persoana ești!
-Stii ceva nu ar trebui sa îți dau explicații atâta timp cât,oricum, nu o să mă crezi.

Mă duc în camera mea și încep să desenez...
[Era sa uit! De când am ajuns aici am o pasiune pentru desen]

...fel e fel de imagini care zboară prin mintea mea.

Primesc un mesaj de la mama in are scria:
Mama(M) : Ne pare foarte rau, dar noi ne putem întoarce doar peste 2-3 luni.
Bonnie(B):Cum? Mai întâi au fost 2 săptămâni,iar acum s-au transformat în 2 luni? Ce o să urmeze 2 ani?
M: ne pare foarte rău!
B: Lasă nu-i nimic!
M:Mai vorbim pentru că eu cu tatăl tau trebuie să plecăm urgent la o ședință!

Iar,iar și iar sunt dezamăgită din cauza lor.
După toate cele auzite,am continuat să desenez.

Asta e prima mea carte*știu că trebuia să postez asta a capitolul 1*,dar na...

#644 in dragoste?? Eu mă bucur super tare chiar daca stiu că nu e mare realizare...

I can't lose your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum