Bonnie POV.
Când am ajuns i-am văzut pe Katherine și pe Jeremy sarutandu-se, facandu-mi scârbă,dar totodată mă întrista.-*tuse tuse* spun eu.
-Ăăă...Bună Bonnie!Zice Jeremy.
-Bună Jeremy!Zic eu.
-Nu îi băga în seamă pe sormea și pe Jeremy.Stai ce? Derulează! E sor-sa?
Cam așa!
Vai de mine!Eu o să vin pe aici destul de des!
Asta e! Trebuie să mă odihnesc! Ne mai vedem!
Nu te poți odihni! Ești o conștiință!
Sunt o conștiință specială!
Pa!Eu cu Matt am început să repetăm!
~am uitat să vă spun că trebuia să pregătim și un dans~La finalul piesei noi am căzut în sărut, dar nu ne-am sărutat. Cea mai rea chestie e că Jeremy era la ușă.
Jeremy POV.
Nu pot să cred ce tocmai am văzut. Chiar credeam că se întâmplă ceva intre noi.
Visează! Fata te-a văzut sarutandu-se cu Katherine! Ce mai vrei de la ea?
Urăsc când ai dreptate!
Mereu am dreptate!Bonnie POV.
După ce am repetat am plecat acasă.
M-am schimbat in pijamalele mele cu Mickey Mouse, m-am demachiat și m-am pus în pat!Un ciudat vis m-a trezit.
Eram la un picnic cu Matt și ne-am sărutat și după s-a transformat în Jeremy.
A fost cel mai ciudat vis de pana acum.
Ziua perfectă de duminică a fost stricată de mama care vrea să ieșim în oraș.
Știu că cineva ar sări de bucurie,dar cu niște părinți că ei...Și cumpărăturile sunt plictisitoare.După o oră am plecat la cel mai renumit restaurant din Londra.
Când am ajuns se vedea că e un restaurant super plicticos,dar nu mă așteptam la altceva.
Am fost foarte surprinsă când am văzut că mama cu tata au comandat pizza...ei nu mănâncă niciodată nesănătos,ci ei mereu cumpără diverse salate,fructe de mare și altele porcării...Când credeam că s-au schimbat și nu mai sunt atât de plicticoși,am primit un mesaj și telefonul nu era dat pe silențios au spus
-Ssshhh...Fără telefon la masă...Atunci m-am dat seama că nu s-au schimbat deloc.
Primisem un mesaj de la Matt in care scria:
M: E ok daca ne întâlnim mâine la 14 să repetăm?
B: Nu pot la 14,am ore pana la 15 jumate. Dacă e ne întâlnim la 16.
M: perfect!Ne vedem mâine!Pa
B: Pa!După multă plictiseală am plecat.Am ajuns acasă mi-am pus pijamalele cu Mickey Mouse.Si am adormit.
Dimineață m-am schimbat, m-am spălat pe dinți, mi-am aranjat puțin părul,m-am încălțat cu teneși mei negri și mi-a pus un cardigan pe deasupra bluzei.
Ajunsă la școală...
CITEȘTI
I can't lose your love
RomanceO fată,Bonnie,simplă și frumoasă,dar din păcate adoptată, își găsește sufletul pereche la un simplu curs de muzică. Aceasta trece prin momente grele,dar cu ajutorul lui Jeremy,sufletul ei pereche, reușește să treacă peste toate greutățile. Dar toate...