Sfârșit!

3 1 0
                                    

Bonnie POV.

~Dupa 7 ani~

-Mami,Lena nu vrea să îmi dea păpușă!
-Lena, dă-i păpușă Rianei!

După 7 ani ,eu cu Jeremy suntem o familie foarte fericita ,împreună cu fetele noastre Lena și Riana și băiatul nostru Gabe.

Riana are 5 ani și este foarte răsfățată.
Lena are 6 ani și jumătate, vrea  mereu să fie în centrul atenției.
Gabe are 7 ani și este mai timid ,dar foarte emotiv.

Noi ,de câteva zile,suntem contactați de un bărbat care pare a fi foarte ciudat. Vrea mereu informații despre mine și Gabe,ceea ce ne cam îngrijorează. Copii nu știu de acesta problema și nici nu vrem să știe.

Ne-a trimis un mesaj in care scria că vrea să vin singura la garajul din spatele magazinului Raf-Taf. Nu i-am spus lui Jeremy pentru că știam că nu mă va lăsa să merg,așa că m-am dus singură.

~Dupa jumătate de ora~

Am ajuns la locul de întâlnire. Văd că se apropie un bărbat înalt cu parul cârlionțat,nu,nu,nu...era Tyler.

Eu vreau sa plec ,dar mâna sa mă prinde de braț. Eu mă zbat să plec,dar nu reușesc.

Când văd că este deja ora 4,iar eu trebuia să îl i-au pe Gabe de la școala de 2 ore. Ii spun lui Tyler ca trebuie să plec și eu credeam că nu va înțelege ,dar se pare că a înțeles. Ma duc la școală să îl i-au pe Gabe.

Pe drum,într-o clipa de neatenție,o alta mașină ne lovește atât de tare încât masina noastră a ajuns că o pereche de șosete purtata de mine o săptămână.

Jeremy POV.

Am primit un telefon de la spital ,spunandu-mi ca soția mea și Gabe au fost implicați intr-un accident de mașină foarte grav și nu se știe dacă au șanse să scape cu viața,iar la final ii spune că Domnul Tyler Gitfer este responsabil pentru accident.

Mă duc repede la spital ,dar e prea târziu,Bonnie și Gabe nu au scapat...

Când îți e lumea mai draga ,de declanșează o furtuna de neuitat.

____________________________________

                       Sfârșit!
____________________________________

Am anulat volumul 2 pentru că nu am timp și nici prea multă inspirație.

Sper ca va plăcut cartea,știu că nu e extraordinară,dar na...stiti voi...prima carte...

I can't lose your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum