Locu'de munca*mai mult sufu*

10 7 0
                                    


Bonnie POV.

M-am enervat când am auzit tot ce mi-a spus,dar știam că îmi vrea binele.

~Dupa două săptămâni~

Au trecut 2 zilei decât am ajuns in Canada*mai ales că această Canadă are doua parti: una în care se vorbește franceza și una în care se vorbește engleza și normal că tata nu putea sa ne ducă în partea cu engleza,ne-a dus în partea cu franceza,iar eu sunt bâtă la franceză*,trebuia să stau cu burta pe carte,mai exact, cu burta pe dicționarul de franceză.

Îmi este foarte dor de Jeremy,chiar dacă am vorbit aseară cu el.

~După câteva ore~

-Bonnie,vino in sufragerie!
-Vin acum!spun, fiind puțin deranjata de reacția acestuia.

-Ce s-a întâmplat?
-Vreau să îți cauți de munca!
-Cum?De ce?
-Eu cu mama ta nu avem foarte mulți bani,așa că trebuie să înveți să îi câștigi singura!
-Dar...
-Nici un dar! Vei lucra și punct!
-Bine!Dar asta nu va dura mult!spun eu ,încercând să îmi ascund furia.

După multe,dar multe,foarte multe căutări am găsit un restaurant,care aveau nevoie de cineva care sa spele vasele*sa nu va gândiți ca m-am dus*,așa că am continuat căutările.

Am dat peste alt restaurant care aveau nevoie de chelneriță. Normal că am acceptat,mai ales că sefu', un băiat de 17-18 ani era așa drăguț. Intru in restaurant.

Nu se poate eu sunt cu Jeremy! I-ați gândul!

Hai că-ți place!

Ba nu!

Offf...iar nu recunosti ! Trebuie să te fac sa înțelegi!

Când voiam să îi dau o replică supărătoare conștiinței mele,dar aceasta a fost întreruptă de acel băiat fermecător,pe nume Hayden.

-Vrei ajut cu ceva?
-Ăăă...as vrea sa mai angajez aici ,dacă de poate!
-Sigur! Tocmai a plecat o chelneriță! Ai CV?
-Normal!spun pe un ton ironic. Ăăă...adica da!
-Maine la ora 16 și jumătate poți veni să îmi aduci CV-ul și pentru un mic interviu.
-Sigur!
-Ne vedem mâine!

Nu pot să cred că eu am acceptat acest loc de muncă mai mult pentru acel Hayden.

Meh...asta e...Jeremy nu o să știe...nu ? Doar daca apar în ziare după Jeremy vine la mine și mă calcă cu o trotineta cu trei roti jumate.

După toate probabilitățile mele de a fi cu Hay...*i-am și uitat numele*...asta e....se mă întâmplă...

Când am ajuns acasă am văzut un bilet de la părinții mei pe care scria...

I can't lose your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum