Accidentul

7 2 0
                                    

Bonnie POV.
Mergeam pe strada și prin toate gândurile care zic :,, Stai pe loc proasto că te calca mașina" nu mai erau. M-am trezit într-o mașină mare utilata cu fel de fel de chestii pentru medici,dar după vreo zece secunde nu am mai văzut nimic.

Jeremy POV.

Am aflat de accidentul lui Bonnie și m-am dus imediat la spital se pare că starea ei era critica. Am simțit cum o parte din mine s-a rupt,chiar daca nu mai eram cu ea eu inca o mai iubesc și nu vreau să o pierd. Dacă i de întâmplă ceva nu o să mi-o iert toată viața.
M-am gândit să îl sun pe Hayden să știe despre starea iubitei lui.

-Alo?! Hayden?
-Ce vrei?imi răspunde el nervos.
-Vino la spital!
-De ce ?
-Bonnie! A avut un accident ! E in stare critica!
-Si? Crezi că îmi pasă? Voiam să ies cu ea doar sa te fac gelos așa cum ai făcut tu cu Jessica.
-Tu! Hayden William!
-Cam greu!
-Sa nu te mai atingi de Bonnie!
-Ce-mi faci!
-O sa vezi tu!

După operație,m-am dus în camera lui Bonnie și am auzit că telefonul ei o anunță că a primit un mesaj. Știu ca nu e bine ,dar nu mă pot abtine sa nu mă uit în telefonul ei.

A: Vezi ! Dacă ești fata neascultătoare!

Am rămas șocat de acest mesaj. M-am uitat și la conversațiile anterioare. Se pare că acest tip o caută pe Bonnie. Dar ,de ce nu mi-a spus?!


I can't lose your loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum