Bonnie POV.
~După 5 ani~
Se apropie ziua mea...yeye. Împlinesc 21 de ani. Parcă nu mai venea odată vremea asta. 20 iulie.
S-au schimbat multe ,foarte multe, cum ar fi că, Meddie și cu mine am devenit cele mai bune prietene
eu cu Jeremy ne-am împăcat , Hayden e cu Meddie și ne-am mutat intr-o casa cu 4 camere cu etaj. Ne-am mutat din apartamentul părinților mei adoptivi că a luat foc... *mamă,cu ce ușurință o zic*Jeremy POV.
La ora 7 după amiază o să pregătesc o petrecere surpriza pentru ziua ei ,dar va mai fi o surpriza.
-Meddie! o strig pe eu ,pentru a organiza petrecerea.
-Daaa!
-Vino în sufragerie!~In sufragerie~
-Ce e?
-Azi e ziua lui Bonnie!
-Stiu!Și?
-Organizez o petrecere surpriza pentru ea și vreau să mă ajuți !
-Cum vrei sa te ajut?
-Să te duci cu ea ,să te plimbi,ceva de genul asta ! Ca să pot organiza petrecerea!
-Ok. La ce ora o aduc?
- La 7!
-Ok. Ne mai vedem .Pa!
-Paa!Bonnie POV.
Meddie tot insistă să merg cu ea să ne plimbam și nu știu de ce ...adica a și uitat de ziua mea...niciunul nu mi-a zis la multi ani sau chestii de genu,creca au uitat deja...
Asta e...o să ies cu Meddie,prefacandu-ma că nu mă simt prost.
Nu plimbam de vro 3 ore,e deja ora 6.
-Meddie, ne mai plimbam mult? Mă dor picioarele!
-Nu,mai stam...Meddie primește un telefon,care se pare că e important.
Meddie POV.
-Alo? Hayden?
-Poti veni acasă, petrecerea e gata.
-Bine ,hai că venim!Mă duc la Bonnie sa o anunț că trebuie să plecam.
-Haide sa mergem!
-Tocmai ai spus ca vrei sa ne mai plimbam!
-Ăăă...m-am răzgândit...
-Ok..haide...Bonnie POV.
Am ajuns acasă ,peste tot era liniște...
-Surpriza! ii aud pe Hayden și Jeremy ,sărind de după fotoliu.
-Wow! Am crezut ca ați uitat!
-Cum am putut sa uitam?Pe la 12-1 Jeremy a venit la mine,asezandu-se in genunchi și ținea o cutiuță mică ,roșie si de catifea.
-Vrei sa te căsătorești cu mine? mă întreabă Jeremy.
-Daaa! spun fara sa mai stau pe gânduri!Ne-am luat în brațe și ne-am sărutat.
Asta este penultimul capitol!
Voi face și volumul 2!
Informații despre volumul 2 în următorul capitol!
CITEȘTI
I can't lose your love
RomanceO fată,Bonnie,simplă și frumoasă,dar din păcate adoptată, își găsește sufletul pereche la un simplu curs de muzică. Aceasta trece prin momente grele,dar cu ajutorul lui Jeremy,sufletul ei pereche, reușește să treacă peste toate greutățile. Dar toate...