Bonnie POV.
Ajunsă la școală i-am văzut pe părinții mei ieșind din biroul directorului.
Când m-au văzut mi-au spus că vorbim acasă.Eu îmi puneam multe semne de întrebare. Julia m-a văzut și a venit la mine.
-S-a întâmplat ceva?
-Nu...
-Nu știi să minți...
-Chiar se vede?
-Da...Haide acum spune-mi!
-Nici eu nu stiu ce e! I-am văzut pe părinții mei ieșind din biroul directorului!
-Deci nu știi ce s-a întâmplat?
-Nu ,dar păreau îngrijorați și mi-au spus că vorbim acasă.
-Stai calmă! Poate nu e nimic grav!
-Hei! spune Caroline,venind spre noi.
-Eu trebuie să plec!spun eu.
-E tot supărată!zice Caroline.
-Cum să nu fie supărată? După câte i-ai facut!
-Ai dreptate! Dar măcar dacă mă asculta!Veni ora la care trebuia să plec pentru a repeta cântecul.Așa că plec spre casa lui Matt.
Ca data trecută, Katherine și Jeremy se sărutau.
-*tuse tuse*,tușesc eu.
-Hei,Bonnie!
-Hei,Jeremy!Zic eu.
-Hei,Katherine,nu zice nimeni!
-Nu ești atât de importantă cum crezi!Am mers în camera lui Matt și am repetat. Ca data trecută,era să nu sărutăm,dar niciunul din noi nu am ezitat,așa că ne-am sărutat.
Ne-am pus de acord și era oficial un cuplu.Jeremy POV.
Nu pot să cred...acum Bonnie și Matt sunt împreună.
Trebuia să acționeze mai repede.
Dacă aș putea să dau timpul înapoi as face-o cu orice preț.Ea era cea care mi s-a întipărit în minte și în inimă.Daca ar știi și de ce sunt eu împreună cu Katherine poate ar înțelege.Bonnie POV.
Încă nu pot să cred că sunt cu Matt,sunt sigură că această relație nu va dura prea mult.Nici nu stiu de ce sunt împreună cu el dacă eu îl iubesc pe ..de fapt e prea mult spus iubit că îl plac pe Jeremy...Simt că am făcut asta mai mult să îi fac în ciudă lui Jeremy.
Jeremy POV.
Mâine voi scăpa de povara de Katherine. Cred că vă întrebați de ce am o zi fixă...Da...
Sora lui Katherine mi-a spus că dacă nu o să fiu iubitul lui Katherine 3 ani nu o să-i mai vad pe părinții mei. Așa că am acceptat să fiu cu Katherine. Și mâine se împlinesc 3 ani și pot să o recuperez pe Bonnie.Bonnie POV.
Îmi pare rău de ce i-am făcut lui Jeremy.
Vorbeam de lup și lupu-i la ușă.
Tocmai ce am primit un mesaj de la Jeremy in care scria:
J:....
CITEȘTI
I can't lose your love
Storie d'amoreO fată,Bonnie,simplă și frumoasă,dar din păcate adoptată, își găsește sufletul pereche la un simplu curs de muzică. Aceasta trece prin momente grele,dar cu ajutorul lui Jeremy,sufletul ei pereche, reușește să treacă peste toate greutățile. Dar toate...