Bonnie POV.
Când am ajuns le-am văzut pe Julia și Caroline. Pe Caroline am văzut că purta șiroaie de lacrimi pe obraz.Le-am întrebat:
-Ce căutați aici? Caroline, de ce plângi?
-E timpul să-i spui!Zice Julia.
-Ce să-mi spună?Ce se întâmplă?!!
-Bonnie,eu... ăăă... am-m,spune Caroline bâlbâindu-se.
-Nu te mai bâlbâi si spune ce ai de spus!Eliberează-te, calmează-te și spune!
-Din vina mea au murit părinții trebuie tăi!
-Cum?
-Iartă-mă!Dar am fost obligată!
-De ce? De cine ai fost obligată? Nu mai înțeleg nimic!
-Tyler m-a obligat!
[Tyler este cel mai mare dușman al părinților mei și este unchiul lui Caroline]
-Știi ceva, nu vreau să mai aud nimic! Doar Lasă-mă în pace!
-Dar... spuse Caroline.Caroline POV.
Nu pot să cred tocmai ce s-a întâmplat. Măcar dacă mă asculta să știe de ce am facut-o.
Am izbucnit în plâns gândindu-mă la ce s-a întâmplat.M-am întins în pat,când îmi aud telefonul sunând. Era un număr necunoscut. Am răspuns. Era...Cum e posibil!? Parcă a murit!
-Bună, păpușă! Ți-a fost dor de mine?
- Cum e posibil?!Tu... t-tu...
-Știi ce vreau de la tine!Să moară până și ultimul membru din familia Gilbert!
-Nu!
-Nu?! Ai zis cumva ,,nu"?
-Da!Nu mai vreau sa fac parte din asta!
-Nu mă poți refuza!
-Bip-bip-bip...Tyler POV.
Firar-să-fie! Îmi închizi telefonul! Așa faci! O să vezi tu!
Caroline POV.
Nu mai suportam să-i ascult toate cuvintele așa că i-am închis.Nu o să mai las păcălită de Tyler.
Am greșit crezandu-l.
Apoi mi-am amintit de liceu.Așa că mă grăbesc pentru că eram în întârziere.
Bonnie POV.
Mă plimbam prin parc când mi-am amintit că eu trebuie să mă duc la liceu.Așa că încep să mă grăbesc.
În final ajung la liceu... tarziu,dar macar am venit...
Când s-a sunat de ieșire și ora Doamnei Golfether...
[Doamna Golfether este cea mai plicticoasa profesoara și preda istorie]
... am plecat sper dulapul meu pentru a-mi schimba cărțile pentru ora Domnului Seth
[Domnul Seth era cel mai tare profesor din liceu și preda psihologie...ămmm...da...ati înțeles bine... psihologie...]Cine credeți că a venit? Domnișoara Katherine cu roabele ei...Îmi vor face ziua asta mai rea decât este..
-Azi e ziua alb-negru și eu nu stiam?
[ Mă imbracasem in alb-negru dimineață]
-Tu multe lucruri nu știi!!
-Aaauu!!spun ceilalți care se uita insistent la noi și care așteptau o bătaie cum numa' noi stim.
-Cineva e tare in gura azi!!
-Chiar nu am chef să mă cert cu tine azi!
-Cuiva îi este frică!!spuse Katherine.
-Azi am aflat cel mai urat lucru din viața mea și nu am chef nici de ceartă,nici de bătaie.Ea nu s-a abținut și s-a aruncat pe mine,dar eu nu i-am răspuns la atac...
După toate cursurile obositoare a venit și mult dorita ora de muzică.
Domnul Golfether...
[Domnul Golfether este soțul Doamnei Golfether și predă muzică]
...Când am cântat a spus...
CITEȘTI
I can't lose your love
Roman d'amourO fată,Bonnie,simplă și frumoasă,dar din păcate adoptată, își găsește sufletul pereche la un simplu curs de muzică. Aceasta trece prin momente grele,dar cu ajutorul lui Jeremy,sufletul ei pereche, reușește să treacă peste toate greutățile. Dar toate...