~ Yekta' nın Kabusu ~

66 4 2
                                    

Merhaba arkadaşlar bugün nasılız bakalım.

Yekta ve Biricik hakkında ne düşünüyorsunuz ?? 😐😐😄

Yorumlarınızla hikayeme renk katın lütfen 😘😘

Bu arada ne yapıyoruz ??

Oy vermeyi unutmuyoruz...

Keyifli okumalar 😗😚😚

Yekta'dan Okuyacaksınız 😃

BÖLÜM 6

Lanet bir dürtülmeyle uyandırılmaya çalışılıyordum.

" O parmaklarını teker teker kırıp götüne sokmadan önce hemen çek ! "

Sinirlerim zıplamıştı delirmemek içten değil di tam Biricik' le Amerika' yı yeniden keşfederken koduğumun adamı gelmiş ' Efendim uçak iniş yaptı ' diyerek beni cennetimden ayırıyordu. Sinirli olduğumu belli eden bir bakış attığımda hemen koltuğuna dönüp kemerini bağlayıp korkudan koltuğana gömüldü.

New york' a bir iş ortaklığı için gidiyorum silah kaçakcısıyım ben, bu yüzdende gümrük meselelerini konuşacaktık tabi birde gelecek olan parada vardı.

Cennetimden bir asalak yüzünden uyanmıştım yine karanlığıma gömülmüştüm. Benim karanlığım kanlı bir karanlıktı balçık gibi bir kanın içinde çırpınıyordum.

' Biricik' i bulsam bile bu karanlığa onu nasıl sokarım.. Benim karanlığımı kaldıramaz.. '

' Kaybolur.. '

' Yolunu bulamaz !! '

Ben olurum yanında tutarım ellerini sıkı sıkı bırakmam, ben varken kokmaz, izin vermem karanlığımın ona birşey yapmasına !! Neden bilmiyorum ama Biricik' i ilk gördüğüm an anlamıştım onun benim cennetim olacağını, nasıl anlamazdım ki cenneti gördüğüm o deniz gözlerine baktığımda..

Onu gördüğümde dünyam aydınlanıyor nasıl anlatsam ben sert, acımasız adam onun yanında başka biri oluyorum. Gerçek Yekta' yı görmesinden deli gibi korkuyorum onun yanındaki Yekta' yı tanımalı eğer olurda gerçek beni görürse benden nefret edip uzak durması şaşılmayacak şey değil.

' Karanlığım Ben Elleri Kanlı Bir Karanlık. '

' Kimsenin Olamayacağı Kadar Günahın İçindeyim.'

' Can Yakarım. Can Alırım.'

'Bu Dünyanın İçinde Doğdum.'

' Bu Karanlığın İçinde Canımı Yakarak Büyüttüler Beni.'

' Ne Cennetteyim Ne Cehennem de; '

'Aradayım, ARAFTAYIM..'

Böyle olmayı ben seçmedim buna mecbur bırakıldım. Beni karanlığa hapseden canavar her gece kabuslarımda beni boğup canımı acıttığı için uyuyamazdım. Uyku hapları bile işe yaramazdı kimi zaman şişelerce içerdim kendimden geçip herşeyi unutmak için ama artık alkol bile fayda etmiyordu.

Ta ki cennetim rüyalarıma girene kadar...

" Yekta bey uçak iniş yaptı "

Başımda dikilen sağ kolum Ferhat' a sert bakışlarımla baktığımda iki adım geri gitti. Anlaşıldı adam gibi kafa dinlemekte haram bana !!!

Rüyalarda Buluşalım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin