Slzy

2.4K 133 2
                                    

Chlapci seděli okolo stolu,na kterém bylo nejméně pět set dopisů,od jejich věrných fanoušků. ,,Tak kdo začne??" Zeptá se svých přátel bubeník Cc.

Nikdo se neměl k tomu jeden z dopisů vzít. ,,Tak po slepu.." Zpěvák skupiny.Andy,zavřel oči a rukou hmatal po dopisech.Jeden vzal....

,,Pro koho je určen??" Andy otevřel oči.. ,,Pro nás všechny.."Odpoví Jinnxovi,kytarystovi.

Andy opatrně otevřel obálku.
Od kašlal si jako vždy.

,,Drazí Black Veil Brides. Mé jméno je Marryrose Black.Je jasné že mne neznáte.Já vás však miluji. Takových jako jsem já je určitě spousta.Určitě dostáváte mnoho dopisů od fanoušků takže se rozhodně nebudu zlobit když si tento nepřečtete... Jsem obyčejná osmnáctiletá holka. Poslouchám vás už od doby co vůbec kapela vnikla. A děkuji za to.Ač si to neuvědomujete,stále mě držíte nad vodou.

Já si tu svoje srdce vylévat nebudu.Nebudu vám sem psát jak strašný život jsem měla.To opravdu ne.Jediné co jsem chtěla a chci je abyste věděli,že jste mí zachránci.Když mi řekli že jsem nemocná a umřu...Neměla jsem moc náladu žít.Pak jsem si ale vzpomněla na vás.Na vás a samozřejmě na mojí tetu a tátu.Jste moje kotva.A moc vám děkuji za to že jste.Neměňte se... Zůstaňte takový jaký jste. Šílení.Vášniví.Veselí.Usměvaví.A hlavně dělejte to co vás baví,a naplňuje vás.Budu vám vděčná i tam nahoře...jestli mě tam vezmou. 

Když se teď koukám na ten papír,který schovám do obálky.Přilepím známku a jednoduše hodím do schránky...Vypadá to snadně. Věřte nebo ne..Takhle to opravdu není.Budu stát před schránkou a váhat jestli tam tu obálku hodit...A nebo ne.Budu mít sevřený žaludek a srdce mi bude bít jako nikdy.Když tam tu  obálku hodím..Začnu si říkat že už to nejde vrátit.A jak pitomá jsem...Ale na druhou stranu budu ráda že jsem měla vůbec odvahu tohle napsat.

Děkuji vám za všechno.Byli jste.Jste.A vždy budete mí hrdinové. Vážím si vás.

Se vší láskou pro:
          
  Christian Coma- CC

  Jacob Mark Pitts-Jake

       Ashley Purdy-Ash

 Jeremy Miles Ferguson-Jinxx

   Andrew DennisBiersack- Andy 

                                                                        Od Marryrose Black❤,,

Přečetl dopis.Mezi řádky se sem tam zadrhl.Ač to na první pohled nevypadá...I rockeři mají city. Často jsou citlivější než ostatní.

V místnosti začalo panovat ticho,které přerušila občasná nadávka.Najednou se nikomu nechtělo nic říkat.Nebo číst další dopis.Bylo zřejmé že dívka se jménem Marryrose se jim vryla hluboko do srdce.

,,Kluci..."Zašeptá baskytarista Ashley. ,,Já vím brácho.." Kluci si uvědomovali že ho to velmi zasáhlo.Jake...Hlavní kytarista.
Obejme svého kamaráda. Cc již dál nedokáže udržet slzy které se mu draly do očí.Teď mu stékají po tvářích jako vodopád.

,,Ahoj kluci..."Vejde do obýváku manželka Andyho. ,,Teď ne zlato.." Ukáže na dopis.Jeho žena si ho přečte.U jména se však zarazí. ,,To jméno mi něco říká.."
Odloží dopis a zmizí v domě.

Opravdu jí to jméno bylo povědomé.Jen si to musela ověřit.V ložnici si sedla za stůl a na svém počítači najela na Youtube.Chvíli hledala..Však její hledání bylo úspěšné. Dívku opravdu našla...

Vzala počítač a šla za ostatními. ,,Tady jí máte.." Postavila na stůl její počítač.
Najela na jeden z mnoha coverů,nesoucí název In The End.

Všichni upřeli pohled na monitor.

,,Ahoj...Sem tu zase...Tentokrát s písničkou od kapely kterou miluju.Tak doufám ze je teď neurazim..Bude to písnička In The End od Black Veil Brides.

Jako asistenta jsem přemluvila svojí úžasnou tetu která  bude mě a mojí kytaru doprovázet na piáno.Snad se to bude líbit..."

A pak začala hrát pro ně velmi známou skladbu.Byli uneseni jejím hlasem.Znala každé slovo dokonale.To ale,nebylo všechno. Dívali se na ní s otevřenou pusou.

Dívka s vlasy jako fialky.Oči zelené jako jarní tráva.Krásný úsměv jí hrál na tváři.Na pravém zápěstí tetování Queen. Na levém zápěstí I'm not perfect
              I'm Fallen Angel.

Byli jí okouzleni.Když píseň skončila Juliet..Žena Andyho najela na její kanál s názvem. FallenAngel.

Poslední video bylo vydáno před jedním měsícem a pěti dny.

Tentokrát už ale nebyla veselá. Ležela na nemocničním lůžku.V ruce kanilu a byla bledší než předtím.

,,Ahojky..Dneska zpívat nebudu. Vlastně si nejsem jistá jestli ještě vůbec vydám nějaké video. Jsem v nemocnici. Nebudu si stěžovat nebojte.Jen už tady moc dlouho nebudu....Takže bylo mi velkým potěšením že se doufám alespoň někomu moje covery líbily.Pokud ne..To je váš problém.Nikdo vás nenutil je poslouchat.
No ehm..To je asi všechno...Takže vás zdravím z Londýnské nemocnice."

Bylo jim snad ještě hůř. ,,Takže je z Londýna..."Mumlal si sám pro sebe Jinxx.

,,Má krásný hlas.."Řekne Jul.Zvědavě se kouká na kluky. ,,No tak...Vážně??Konečně vám napsal někdo kdo si zaslouží vás alespoň pozdravit a vy tady sedíte..."Vyjede již rozlobeně.

,,A co tedy máme dělat??"Optá se Jake. ,,Sebrat se, zjistit si adresu a jet za ní.Říct jí že je statečná a zpříjemnit jí alespoň zbytek jejího života!!!" Jako první se zvedne Ashley,který byl víc zticha než obvykle. ,,Nevím jak vy kluci..Ale já musím..Ta holka se mi tak debilně usadila v hlavně že--" Byl přerušen nejstarším z nich Jake. ,,Pojedeme všichni..Jul má pravdu.Ona si to zaslouží. " Ostatní jen mlčky souhlasí.

,,Musíme ale zjistit kde bydlí.." Namítne Cc. ,,Sociální síť se tomu říká..." Ozve se Jinxx.

Všichni si vezmou telefon.Najedou na facebook.
Každý hledá..Hledá Marryrose Black.

Divili by jste se kolik takových je.Však tu pravou našem Ashley. ,,Mám jí!!" Nahrnou se k němu.. ,,Tak.Buď napíšeme jí, a nebo její tetě ."Řekne. Nakonec se rozhodnou napsat její tetě .

Ashley odeslal žádost o přátelství rovnou i se zprávou.

Ashley Purdy-
Dobrý den.Ehm.Nejsem si jistý jestli mě znáte.Jsem Ashley Purdy ze skupiny Black Veil Brides. Vaše neteř nás zná.Nic jí neříkejte prosím..

Napsala nám dopis.A my by sme jí moc rádi navštívili...Bylo by to možné??

Zprávu odeslal..Pak pouze čekali.. Ale i to se vyplatilo.Čekali na jedno jediné cinknutí které se opravdu ozvalo..

Žádost byla přijata..

Elizabeth Black-
Jistě ze vás znám.Moje neteř vás opravdu miluje.O tom dopisu vím...A jsem šťastná ze jste si ho přečetli..Pokud jí chcete navštívit adresa je zde#####. Budu vás očekávat.Mockrát vám děkuji.Nevíte co to pro mě znamená...

                                                              994 slov.                          

Fallen Angel✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat