Táta a Anděl

1.5K 108 6
                                    

Ráno se jako první probudila Marryrose .Nacházela se v objetí Ashe. Na jednu stranu  jí to bylo hrozně příjemné.Vždycky si představovala jaké to je. Četla hromadu knih o tom jak se žena každé ráno probouzí v hřejivé náruči svého manžela či přítele.

Jenže ona se takhle probouzet nebude.....

Záhadným způsobem se vymotala z jeho objetí,jenomže jakmile se zvedla Ashley si jí přitáhl zase zpátky. ,,Moje..."Zavrní jí při tom do ucha.

A aby toho nebylo dost do pokoje vejde Elizabeth. ,,Dole na tebe něco čeká.."S úsměvem si je prohlíží. ,,Dopis!!" Vyjekne čímž všechny vzbudí.Vyběhne z pokoje a cestou málem zakopne o CC-ho.

Scody bere dvou.Na tenhle dopis se tolik těšila.Na stole v kuchyni leží krabice a dopis.Jako první bere dopis.Vyhoupne se na kuchyňskou linku.

Do kuchyně dorazí i rozespalí kluci. ,,Málem si na mě--" Marry ale Cc-ho zastaví. ,,Ššššš..."
Rozevře dopis a hltá každé slovo.

Moje milovaná Marryrose.Je z tebe žena.Dosáhla si osmnácti let.
Gratuluji...
Hrozně moc mi chybíš lásko.Myslím na tebe každý den.Když se probudím i když jdu spát mám před očima tebe.
Vybavují se my naše společné chvilky...
Třeba pamatuješ jak jsem tě učil na kole?Nebo jak jsme spolu poprvé vařili když byla teta nemocná??Což už nikdy neuděláme....Stačilo že jsme zapálili záclony.Bůh ví co by se stalo kdyby jsme šli spolu do kuchyně teď.

Živě si tě dokážu představit.Jsi krásná žena Marryrose...
Doufám že až přijedu tak mi hned nepředstavíš svého přítele...
Asi bych dostal infarkt.Nebo mu něco zlomil že mi sahal na mojí malou holčičku!!!
Na druhou stranu..I když mu něco zlomím tak budu rád že se o tebe někdo v mojí nepřítomnosti staral....Ale ať to nepřehání...Všeho s mírou.

Pozdravuj Elizabeth, a toho jejího Roye varuj že si ho proklepnu.....

Plyšáčku hlavně na sebe dávej pozor...V té krabici máš ode mě dárek...Snad jsem se trefil.
Miluju tě a brzo přijedu.To ti slibuji.
                                    Se vší láskou
                                     Tvůj táta♡

Z očí jí tekli slzy. Proud slzy který stékal po tvářích.Byli to slzy štěstí... Měla úsměv na tváři.

Seskočila na zem a prešla ke krabici. Otevřela jí a spustila se jí další vlna slz.

Vzpomínka

Malá holčička běžela loukou a skočila svému tatínkovi do náruče. ,,Tatí??Až budu velká koupíš mi šaty jako měla babička na svatbě??"Zeptala se. ,,Až budeš velká tak jo.."Dal jí pusu na nos.

Konec Vzpomínky

V krabici byli bílé šaty pod kolena.Celé z krajky,s dlouhým rukávem.
Marryrose vzala lístek.
Snad se ti líbí...Doufám že je ocení i tvůj chlapec..♡♡♡♡
Vzala je do ruky..Byl to velmi příjemný materiál. ,,Oblékni si je.."Zaprosila teta.Teprve teď si dívka uvědomila že je v kuchyni jen s ní...
Marryrose neváhala a převlékla se tam...Byli jí úplně přesně.,,Vypadáš jako moje máma.Si celá po ní."To už jí táhla do obýváku.

Ash seděl v obýváku s ostatními a o něčem debatovali.Když najednou Cc zmlkl.Což bylo hodně divné.Podíval se stejným směrem jako on...A spadla mu brada..
Poprvé za svůj život uviděl anděla.

Všem jim spadla brada.Měli oči jen pro ni. ,,A pak že neexistují andělé.."Zamumlá si pro sebe Ashley. ,,Nechtěli by jste si zajít do města??"Navrhne Roy. Všichni ale pochopili že chce mít chvilku pro sebe s Elizabeth.

,,Jasně.."Marryrose se usměje.Moc se jí,ale nechce.Není zvyklá chodit mezi lidi.Vlastně vůbec nechodí mezi lidi.Nemá to ráda.Už jen když jde do parku cítí se nesvá..Co teprve když jí teta vytáhne na nákupy.....

Všichni se obují a jdou ven.Nechají doma jak malého Ashlyho tak i Lorda.

,,Kam půjdeme jako první??" Podá se Marryrose kluků. ,,No..Já mám hlad.."Prohlásí Cc. ,,Tak najdeme nějakou restauraci. " Andy si povzdechem.Jdou směrem so centra,přesně to čeho se Marry bála bylo že by mohla potkat někoho kdo jí zná....
A taky že ano..V dálce zahlédla bývalou kamarádku.Ano bývalou...Jako jediná se sní bavila.Byla jí velkou oporou. Jenže pak přišla zlomová chvíle. Když jí Marryrose oznámila že umírá,obrátila se k ní zády.Opustila jí.Odkopla jí jako kus hadru.
Marryrose probrečela několik nocí a hodin.Bez ní jí zbývala už jen jedna kamarádka.Bohužel. Ta měla stejnou nemoc a stejný problém a umřela...Nezbyl jí nikdo.
Mnohokrát promlouvala ke své kamarádce v nebi.Ptala se jaké to tam je? Jestli se za ní přimluví aby jí tam vzali?
Povídala si s ní, a i když jí neodpověděla věděla že jí slyší.A cítila jak jí objímá a přemlouvá aby nedělala žádnou blbost. Měla jí hrozně ráda...A pořád má...

,,Si v poho vílo??"Obejme jí CC. ,,Jo..Jasně.."Objetí mu opětuje
a dá do toho všechny city. ,,Teda vílo máš sílu." Opět se z jednoho obětí stane skupinové. ,,Tak jo kluci.Znám jednu skvělou pizzerii."Usměje se na ně.

Dovede je do pizzerie kam chodila se svou andělskou kamarádkou..Nebyla to ani kamarádka.Spíše sestra.
Zasedli společně k velkému stolu.A každý si objednal tu která mu chutná.

,,Chodila jsem sem a Perrie." Pověděla smutně. ,,A to ke kdo?"
Andy se cpal svojí pizzou. ,,Něco jako sestra.Umřela na to samé co mám já.." Z oka jí sklouzla slza.
,,To je nám líto..." Jake jí povzbudivě zmáčkne ruku.
,,Dobrou chuť kluci..." Sama se pustí do své porce..Miluje Hawai.

Ashley jí tiše pozoroval.Seděl na proti ní.Díval se jak jí pizzu. Sice mi nepřišlo chutné jíst horký ananas,ale ona u toho vypadala tak roztomile že přehlédl i tenhle fakt. Smála se nevtipným vtipům Jinxxe. Zaklela vždy když jí upadl kousek ananasu na talíř. Oplatila Cc-mu kopnutí pod stolem které sice bylo mířeno na Cc-ho,jenže trefila Ashe.

,,Tak..Kam jdeme teď??"Zeptá se Rose. ,,Máte tu kino??" Andyho otázka všechny zaujme. ,,Jo..Není moc daleko.Asi tři minuty odsut."
,,Tak jdeme do kina."

Ačkoliv Marry nechtěla tak za ní Ashley zaplatil pizzu,a pak se společně vydali do kina.
,,Zajímalo by mě co ty experti vyberou."Zasmál se Jinxx.
,,Máme lístky na Hledá se Doris!!"
Vyjekne radostně Andy.Každému podal lístek a společně zamířili dovnitř.
Zasedli si tak že kluci strčili Ashe vedle Marryrose.
Oba dva byli nesvý.Obou bilo srdce rychleji.A v obličeji byli červení.

1001 slov.

Fallen Angel✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat