Dárek

1.9K 126 0
                                    

,,Nesmíme zapomenout na dárek!!!"Vykřikl radostně Cc. ,,Kluci jste moc hodní,ale mě úplně stačí že jste přijeli...." Dívka má pocit že toho dostala až příliš.
,,Ale houby!!!Tohle je od nás všech."Ashley se zvedne a jde do kuchyně.Od tam tud se vrátí a velkou krabicí.
,,Milá,krásná a okouzlující Marryrose.My ti přejeme všechno nejlepší k narozeninám."
Marryrose si vezme krabici. Kluci na ní upírají oči a čekají na její reakci.
Pomalu otevře krabici, a znovu se jí drají do očí slzy. Z velké krabice vyndá malé koťátko kanadské sphynx. ,,Je to kluk..." Dívka se usměje na Andyho. ,,Ty si ale krásnej..." Krabici odloží na zem a koťátko si dá na klín. Malé kotě si lehne. Dívka poslouchá jak krásně přede.
,,A jak se bude jmenovat??"Ptá se Jake s Jinxxem najednou. ,,Já nevím..Čí to byl nápad??" Všichni ukážou na Ashe. ,,No..Jako tvoje teta psala že by si jí chtěla.."
Marryrose zarazí že ho přivedla do rozpaků. ,,Tak to Bude Ashley."
Bubeník se najednou rozpláče. ,,Ty si tak úžasná že to nejde...." Kluci se nad tím jen rozesmějí. ,,Mívala jsem rybičky. Ccho a Jinxxe.."Zavzpomíná dívka. ,,A kde sou??" Optá se Jake. ,,No...Tak nějak je snědl Lord.."

Na to do pokoje vtrhne Lord. ,,Podívej...To je Ash..Ashy tohle je Lord." Chlapci se koukají jak je seznamuje.Malé koťátko dává svojí tlapičku na nos psa který jej oblízne.
      Ash nemá oči pro nic jiného než pro dívku sedící vedle něho. Její krásné zelené oči mu připadali ještě krásnější než na videu.Měla je sice trochu zarudlé od pláče ale na kráse jí to neubylo.Oproti nim vypadala jako křehká porcelánová panenka, které když se jí dotkneš tak se rozbije......
      Ash měl hroznou chuť jí obejmout a nikdy nepustit,když se sesypala na zem.Byla tak citlivá a zranitelná. On sám si nevěděl rádi s tím mixem pocitů co nosil v sobě. Něco ho k té drobné dívce hrozně táhlo.Ale on je příliš tvrdohlavý než aby to přiznal.
      Marryrose znal krátce,ale přirostla mu až moc k srdci.Vlastně jim všem.Chovali k ní hodně citů na to jak dlouho se znali.Možná to bylo špatně.Čím více citů tím více bolesti poté...
      Díval se jak si hraje s koťátkem a byl rozhodnut že tu s ní bude až do konce.Ať chce nebo ne...On by jí v téhle chvíli opustit nedokázal.Byl si vědom toho jak moc ho bude bolet až tohle nádherné stvoření odejde tam nahoru kam patří všichni andělé.
Ale nedokázal si přestavit co bude po tom....

,,Jak dlouho tu zůstanete?" Upřela dívka své smaragdy na chlapce. ,,No....Dokud nás nevyhodíš."Zasmál se Cc. Dívka si připadala až moc citlivá.Jediné co poslední hodiny dělala bylo že plakala. ,,Já..Nevím co říct.."Měla pocit že se zase rozpláče. ,,Stačí obejmutí." To jí nemuseli říkat dvakrát.Hned je všechny objala.
,,Co teď??"Optal se Jinxx. ,,Teď vám půjde Rose ustlat v jejím pokoji a pak bude večeře."Všichni se otočí za hlasem její tety. ,,Ale jak se tam vejdou??" Marryrose je zvědavá jak je tam chce všechno dostat.
,,No...Tak jeden půjde k tobě na postel a pro ostatní tam máme ty pohodlné matrace..."

Marryrose odchází i s malým Ashem.Teta Marryrose si sedne na její místo. ,,Jsem opravdu ráda že jste sem přijeli.." Chlapcům vrtá v hlavě jen jedno.A na to se zeptá Andy. ,,A co jí vlastně je?" Elizabeth ze zadu pohladí po pažích Roy. ,,No..Má nemocné srdíčko.. Nefunguje jí tak jak by mělo....Tohle se operovat dá." V jejich tvářích se mihne naděje. Která se ihned ztratí. ,,Jenže.V jejím případě je již pozdě. Neměli jsme peníze na to jí zařídit elektronické srdce které by plně nahradilo to normální...Kdyby šla na operaci teď měla by pouhých pět procent na to aby se po té probudila..." Elizabeth se spustí z očí slzy stejné jako všem v místnosti.
    Ty ovšem museli stranou, jelikož se vratila usměvavá Marry.

,,Tak já půjdu chystat večeři." Marryrose má však nápad. ,,A nemohli bychom dneska grilovat??Prosím..." Chlapci byli omámeni jejími oči. ,,Přestaň na mě dělat tyhle oči..." Ona však nepovolí. ,,No dobrá...Tak běž připravit stůl." Dívka připomínala kotě které stále držela v náručí. ,,Ubrus je támhle, a ať ti kdyžtak tady kluci pomůžou." Celou dobu kývala hlavou na souhlas.

Marryrose vezme v kuchyni ubrus, a jde ven.Za ní kráčí kluci,a každý něco nese.
   ,,Ashy, tady seď." Položila kotě na zem.To si spokojeně lehlo do trávy. Dívka rozložila ubrus na stůl, který se nacházel za domem na zahradě.Pomohla ostatním s přípravou stolu. Roy mezi tím připravil gril.

Pro kluky bylo něco úžasného koukat jak jí v očích hrají jiskry.
Byla jako malé dítě co poprvé vidí vánoční stromeček. ,,Pojď ke mě Ashíku.." Ashley se otočil,A poprvé v životě pocítil žárlivost.
Marryrose mluvila na kotě které k ní pomalu šlo.Ona si ho pak přitiskla na prsa. Ashley si myslel je jediné.Tam jsem měl být já.. Vlastně ani netušil proč ho to napadlo.
    ,,Co ti je??" Drkne do nqej Andy. ,,Nic mi není..."Při tom stále hledí na Marryrose. ,,Brácho ta kočka za to nemůže. "Dál ho popichuje Andrew. ,,Dejte pokoj." Zavrčí Jake. ,,Vždyť já nic nedělám.."Brání se Ash. ,,Ale prosím tě." Jejich hádka začala a taky skončila.. ,,Dej mi pokoj Andrew!!" Ashley věděl že jeho kamarád tohle oslovení nemá rád.Jenže nevěděl co udělá...
     Andy vzal sklenici z vodou co byla na stolu a chrstl jí na kamaráda,který uhl.Takže obsah sklenice skončil na Marryrose.

,,Kluci!!!Podívejte co ste zase vyvedli!!Nemůžete dát pokoj!" Začne se rozčilovat Jinxx.Jenže vše zapečetí Marryn smích. Cc se samozřejmě přidá.
,,Ty máš podprsenku s jednorožcema!!!" Vyjekne náhle Cc. Všechny pohledy se tedy upřou na její ňadra. Opravdu tu podprsenku měla.

Její tváře nabrali červenou barvu.Rychle se zakryla. ,,Já se dojdu převléct.Ashy,pohlídej mi prosím Ashe." Dívka vloží kotě do rukou chlapce.Ten má stále zrak upřen na dívčina prsa.

Marryrose odcupitá do domu.A oni za ní jen koukají.Kotě mňouká v náručí Ashe. ,,Hele nech si toho jo.."Zvedne koťátko do úrovně svého obličeje.
Koťátko se dívá na Ashe a vrní mu v rukou.Nikdy by neřekl že něco takového muže udělat takovou radost.

1011 slov.

Fallen Angel✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat