Dívka otevřela své zelené oči.Byla ráda že se vůbec probudila.Pro ní je každé ráno zázrak.Vstala a šla rovnou do koupelny. Provedla ranní hygienu. Učesala své fialové vlasy a samozřejmě spolykala pět prášků jako každé ráno.
Ve skříni vzala první věci které jí padly pod ruku.Do ruky vzala koženou bundu a vyšla z pokoje.
Sešla všech dvanáct schodů a ocitla se ve skromnem obýváku.Z kuchyně slyšela jak si její teta zpívá písničku od jí neznámého interpreta.
Její teta byla velmi energická žena v nejlepších letech.Poskakovala okolo plotny a smažila lívance.
Marryrose se opřela o futro a s úsměvem pozorovala svojí tetu.Která se otočila, div jí srdce neviskočilo z hrudi jak se lekla. ,,Smrt z tebe budu mít!! Tohle mi nedělej!!!"Vyhruzně okolo sebe mávala vařečkou.
,,Promiň.." Objala jí dívka. ,,Běž si sednout."Marryrose jí poslechla.Teta před ní postavila talíř s lívanci polyté borůkouvou omáčkou. ,,Dobrou chuť zlato.."Společně se pustili do jídla.
Dívka přemýšlela nad blondýnkou která seděla po její pravici. Modré oči.Hubená,elegantní čtyřicátnice co má smůlu na chlapy...
,,Nevadí když půjdu ven??"Optá se. ,,Ale dávek na sebe pozor.Měj u sebe telefon a kdyžtak volej.Neboj se někoho oslovit o pomoc a--" ,,Teti.."Zarazila jí. ,,Tak běž...A vezmi sebou Lorda."
Lord.Pětiletý kluk Husky.Každé oko jiné.Jedno nádherně modré a druhé pronikavě jantarové.
Nádherná bílá srst se ve sněhu hnedle ztratí.Teď však není kde se ztratit.Je polovina července.Dívka vezme vodítko.Obuje si své černé,kotníkové boty a vyjde z domu.Venku je již v deset velmi teplo. ,,Lorde!"Zavolá dívka.Pes se hned objeví u jejích nohou.Vodítko ani nepotřebuje.Lord jí poslouchá na slovo.
,,Tak jdeme.."Pes jde poslušně vedle ní.Společně míří do parku.
Jé to jejich oblíbené místo.Je tam klid a ticho.V tuhle dobu je tam možná potkat jen starší páry a nebo záškoláky.Ale ti jsou většinou ve skateparku.Slunce svítí Marryrose do tváře.Dnes je opravdu horko.
,,Tak Lorde..Přines."Vezme ze země klacík a hodí ho.Lord se rozeběhne.Dívka chvíli setrvá na místě.Nesmí riskovat že jí její srdce bude bít moc rychle....Lord je však velmi neodbytné stvoření.Dívka udělala pět kroků a on už chtěl znovu hodit klacíkem.
,,Lorde počkej....Takhle to se mnou za chvíli sekne..."Hodí mu klacík.Nedaleko uvidí lavičku.Sedí na ní nějaký pán.
,,Mohu??"Ukáže na místo vedle toho pána. ,,Jistě..."Je tak ve věku její tety.
,,Lorde...Já s tebou běhat nemůžu..Přines.."Hodí mu klacík. Opře se zády o lavičku. ,,Jste v pořádku??"Optá se muž vedle ní.
,,Já jo..Jen to tlukoucí ve mě protestuje.." ,,Aha..Pardon." Bylo vidět te je to slušný člověk. ,,V pořádku.."Pro dívku nebylo nic neobvyklého tam sedět.Sedávala tam pokaždé když nad něčím přemýšlela.Urovnala si myšlenky.
O tohle místo by nerada přišla.Měla ho ráda.Stejně tak jako kámen u jezera.
To bylo místo kam chodila s tatínkem jako malá.Jenže od té doby se toho hodně změnilo.Opravdu hodně.
Její matka jí měla až příliš brzo.Neměla tehdy ani devatenáct.Její tatínek měl dvacet.A však byl mnohem starostlivější než ona.
Sabrina.Matka Marryrose je oba hned po porodu opustila se slovy že je příliš mladá na to aby se zavázala na něco jako je dítě.Odešla...
Tatínek byl však jiný.Rozhodl se že se o malou Marryrose postará.A tak i učinil.Se vším mu pomáhala jeho sestra.Jenže problém nastal když ho jakožto mariňáka povolali do služby.Tehdy bylo Marryrose teprve patnáct let.
Ačkoliv svého tatínka neviděla okolo tří roků.Miluje ho.Píšou si dopisy a zůstávají v kontaktu.
,,Lorde lehni..."Poslušně si jí lehl na nohy. ,,Co my víme..Třeba si ten dopis přečetli.."Zamumlám.
Dívka měla v hlavě pouze ten dopis.Přečetli si ho??Došel jim vůbec??Třeba se cestou někde ztratil.To by bylo...No možná fajn.A nebo ne.Nebo....TO JE TAK TĚŽKÉ!!!!!
Dívce se toho hlavou opravdu honilo hodně.Raději se zvedla. ,,Nashledanou." Slušně se rozloučila.Muž kývl hlavou.
,,Lorde..Pojď." Cestu domů by našla i po slepu.Nikam jinam posledních pár měsíců nechodí.
Nemá důvod nikam jinam chodit.Jen když jí teta vytáhne někam na nákupy, které dívka nemá zrovna ráda.Ale co neudělá pro svoji tetu....
Váží si všeho co pro ní dělá.Stará se o ní už od malička.Nahrazuje jí maminku kterou nepoznala.
Pomáhala jí kdykoliv potřebovala.Když dostala poprvé měsíčky.Když nevěděla jestli je zamilovaná.Když měla zlomenou nohu.Když se ztratila v muzeu.
Byla tu pro ní.A dokud bude její srdce fungovat,bude se snažit dělat tetě radost.A vlastně i tatínkovi.Nezáleží ovšem na ní ale na jejím srdci.A to doslova..
Cestou domu si pobroukávala písničku.Až před domem se zarazí.Stojí tam neznáme auto.Tedy už jenom to že tady nějaké auto stojí je divné.Moc návštěv nemívají..Tedy ani si nepamatuje kdy naposledy nějakou měli..
Dívka nechce nikoho plašit tak se ani nehlásí.Jde rovnou do kuchyně protože v obýváku nikdo není..
Jenže jakmile otevře dveře do kuchyně po dvou vteřinách se otočí.
,,Pane Bože!!!!Já se strašně omlouvám!!!"Zakryje si oči.Celá červená a nesvá z toho co právě viděla..
,,Ježiši Marry...Já ehmm"Její teta se snaží zapnout si blůzu.Stejně tak se marně snaží neznámí pán v jejich kuchyni. Všichni tři přítomní jsou v obličeji červení.
Dívka se otočí a naskytne se jí pohled na vysokého,pohledného a vypracovaného může.Neměl zapnutou košili takže obě měli výhled na jeho hruď. ,,Marry..Tohle je Roy.Můj přítel....." Vykoktá její teta.
,,Roy..Moc mě těší..A byl bych rád za tykání "Natáhne ruku.Dívka jí přijme. ,,Marryrose.Můžeš Marry nebo Rose.Mě je to fuk.."
Chvíli tam tak stojí. ,,No já půjdu nahoru....Jo a teti.." ,,Ano??"
Dívka zvedne palec nahoru. ,,Dobrej výběr.." Marryrose jde v klidu do svého pokoje.Elizabeth se pocítí ještě víc trapně. ,,Ona je občas.." Její přítel jí však umlčí dlouhým polibkem.
,,Jaká je pravděpodobnost že se sem vrátí??" ,,Velká...." Roy na nesouhlas něco zabreptá a sedne si na židli.Marryrose byla šťastná.Tedy ne že by byla nějak nadšená z toho co viděla....Ale její teta si někoho po dlouhé době našla...Což je dobře.Roy se jí zdá milí a sympatický.Jen aby tomu tak bylo.Každý se může tvářit mile.
Problém je jaký je pak uvnitř.Třeba si tohle říká protože si není jistá jací jsou její idolové.
Na pohled jsou milí a tak..Ale co když jsou uvnitř jen sobecčtí a jsou to snoby co mají peníze a slávu vtlouknutou v hlavě??Co když....
1013 slov.