Rozloučení

1.2K 98 0
                                    

Ležela na nemocničním lůžku. Byla tak bledá že i zdi okolo měli tmavší barvu.Z ruky jí vedla kanila. Z hrudi několik kabelů připojených na přístroje okolo. Jeden jediný stroj který dával jasné najevo že ještě žije, pravidelně pípal.
Zavřená víčka. Popraskané a na pohled suché rty, ztratili svou růžovou barvu.
Hrudník se jí zvedal hrozně pomalu.Až by si někdo mohl říct že už nežije.

U její postele seděl Derek a držel jí za ruku.Plakal. Hodně. Miloval svou dceru.A s faktem že se teď mají rozloučit se nemohl smířit.Nechtěl!!
Teď jeho holčička ležela na tak říkajíc ,,smrtelné posteli". Byla tak bezbraná a zranitelná. Bál se jí víc zmáčknout ruku,protože vypadala jako ta nejkřehčí porcelánová panenka..
Derek jí z celého srdce miloval. Nechtěl o ni přijít.Srdce ho bolelo...

Do místnosti vešli i ostatní.Každý slzy v očích. Dívali se na ní jak spí.Jak oddechuje.

Ashovi bylo hrozně..Viděl jak tam leží. Bolelo ho to. Srdce mu plakalo žalem. On jí miloval. Z celého jí miloval. Dokázal by kvůli ní zabít. Zdolat stovky hor. Preplavat moře!! Jen aby jí mohl říct jak moc jí miluje.
Ashley zpozoroval jak sebou Derek škubl...

Otevřela očí..
Jenže její oči nebyli její. Její oči byli vždy plné radosti a zarili..
Teď byli bez života..Prázdné a smutné. Chtělo se mu brečet.
,,Ahoj...." Její hlas zněl víc chraplavě než Andyho po ránu.
,,Holcicko moje..Nemluv.Setri si síly.." Derek jí hladí po tváři.
,,Ne tati..Teď mi zbývá vám všem jen něco říct..Každému postupně prosím..A o samotě..A začnu s tetou a srejdou." Všichni odejdou.
a nechají je tam samotné.

Marryrose byli těžká víčka.I přesto byla rozhodnuta říct co všechno má na srdci.
,,Teto..Dej mi na tátu pozor. Ať.. Ať žije dál. A. A ty, ty sis konečně našla chlapa co nebyl ve vězení ani nic podobného...
A ty.Royi..Dej mi na ní pozor.Je to skvělá žena která mě vychovala. A já ji nadevsechno na světě miluju. Miluju jí jako svoji mámu,kterou mi byla."
Elizabeth se rozbrečela. ,,Dám.Neboj." Oba ji polibili na čelo.
Hned na to do pokoje vešli Cc,Jinxx a Andy.

,,Mám te rád vílo." Cc začne natahovat. ,,Kluci. Byli jste pro mě vším. A děkuji vám za to. Andy... Myslíš že by mi  mohla Julliet zazpívat End Of The Word na poh--" ,,Bude jí potěšením...."
Každého v očích paleli slzy.
,,Cc. Zůstaň stejným blaznem jako doteď.Miluj Nutellu." ,,Slibuju."
,,Jinxxi. K tobě nemám co říct. Prostě miluj jednorožce..." ,,Dobře.."
,,Andy..Díky tobě jsem poznala Black Veil Brides. Miluju každou vaši píseň. Děkuji za to jací jste. A zůstaňte takový jo?" ,,Zůstaneme."
Už to nemohli vydržet a s pláčem opustili pokoj.

,,Jakeu..." Usmál se na ní.
,,Ano??" ,,Dej na ně pozor. Nauč Cc-ho chodit po schodech,nebo si opravdu něco zlomí..
Andy by už mohl začít pracovat na malém Andym. A najdi Jinxxovi nějakou holku. A v poslední řadě. Ty požadej Innu o ruku...Hlavně na sebe davej pozor. A na ně taky." Silně jí stiskne ruku. ,,Dobře..Pošlu sem tatu??Nebo Ashe?" ,,Oba."

503 slov.



Fallen Angel✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat